Hmmmquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij mogen er geen meets meer komen.
Keeper van 1.90+ in de goal en die ballen zijn onschadelijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan trouwens ook wel vanaf rechtshalf uit de voeten, kan ik met een schitterend boogje vanaf 20 meter scoren
Zeg dat maar tegen de keeper van het 3e van Zaamslag, die heb ik op die wijze twee keer in 1 wedstrijd verslagenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Keeper van 1.90+ in de goal en die ballen zijn onschadelijk
er hangen sinds vandaag plattegronden op station tilburg universiteit. Heb jij lopen klagen?quote:
DM mij zijn nummer maar ff.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de keeper van het 3e van Zaamslag, die heb ik op die wijze twee keer in 1 wedstrijd verslagen
Huh wtf gastquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
er hangen sinds vandaag plattegronden op station tilburg universiteit. Heb jij lopen klagen?
jij was toch verdwaald daar? of wa da iemand anders.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Huh wtf gast![]()
Ik snap m niet helemaal
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij was toch verdwaald daar? of wa da iemand anders.
0906-kontneuknquote:
oh ik wilde gewoon even je aandachtquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja
Maar ik snap niet wat dat met HMF te maken heeft. Is die gast echt weer gebanned?
Coach met ballen is jojoortjequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ze voetballend niet mee kan komen, lijkt me dat terecht
Maar goed, dan staan er 11 man op een veld, met een vrouw als coach. En dan? Is er een tegenstander?quote:
Whuuuutquote:
De 'zogenaamde voetbalkenners''. Potentiëel team stel ik na het EK op daarvanquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar goed, dan staan er 11 man op een veld, met een vrouw als coach. En dan? Is er een tegenstander?
Deze man weet het.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een FOK!-Opstelling.
4-4-2
-------Stevenmac26-Helpmefok
----------------Typisch
-------GGMM ------ Kapiteintje
----------------DonRaja
Ajacied422 - DeKromme-Guidetti - Davy
----------------Smoofie
Dus de mensen die WETEN dat ze kunnen voetballen tegen de mensen die DENKEN dat ze kunnen voetballen? Ik voel een monsterscore opkomenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De 'zogenaamde voetbalkenners''. Potentiëel team stel ik na het EK op daarvan
meer tegen de kneusjes die denken dat ze VERSTAND van voetbal hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus de mensen die WETEN dat ze kunnen voetballen tegen de mensen die DENKEN dat ze kunnen voetballen? Ik voel een monsterscore opkomen
met steintje als ons willems? ik denk het ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus de mensen die WETEN dat ze kunnen voetballen tegen de mensen die DENKEN dat ze kunnen voetballen? Ik voel een monsterscore opkomen
Maar dan hebben we helemaal geen coach nodig? Dan is het gewoon een kwestie van lekker rondspelen en allemaal een hattrick makenquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
meer tegen de kneusjes die denken dat ze VERSTAND van voetbal hebben
Ik als spitsquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze man weet het.10 belangrijkste positie jwz!
ik voel je pijn, ik heb het team ook niet gehaald.quote:
1 slokje??quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajacied had een week geleden een slokje bier op, je ziet wat er van komt
Posts zijn zeker al verwijderd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:59 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik gok het jodenjong topic
Edit HE DE_KROMME JODENJONG
JEZUSquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1 slokje??
Waren meerdere uit meerdere flesjes man
Welke pijn? Ik werd net nog gevraagd.. maar wat is dit voor kleuterachtig onzin.. een make believe voetbal team?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik voel je pijn, ik heb het team ook niet gehaald.
Je bent echt jaloers hequote:Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke pijn? Ik werd net nog gevraagd.. maar wat is dit voor kleuterachtig onzin.. een make believe voetbal team?
Gaan we dan morgen tegen elkaar zeggen lekker gespeeld he, goede pass van je? Wtf.
Was vast lauw/warm bierquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
JEZUS
Bel 112, die gast heeft een alcoholvergiftiging
Je zorgt voor onrust in onze selectie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke pijn? Ik werd net nog gevraagd.. maar wat is dit voor kleuterachtig onzin.. een make believe voetbal team?
Gaan we dan morgen tegen elkaar zeggen lekker gespeeld he, goede pass van je? Wtf.
Waarop? Ik werd net nog uitgenodigd dus ik mag zo mee doen, ik snap het hele idee er achter gewoon niet.quote:
verdiend een plek in het tweede inderdaad.quote:
Je staat gewoon buiten de basis man jij , je huilt nu net als torres omdat ie niet mocht mee doen tijdens de cl finalequote:Op woensdag 30 mei 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarop? Ik werd net nog uitgenodigd dus ik mag zo mee doen, ik snap het hele idee er achter gewoon niet.
verdedigings en aanvalsvak\quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe ziet een korfbal opstelling er dan uit, Stijn?
Ik sta ook buiten de basisquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je staat gewoon buiten de basis man jij , je huilt nu net als torres omdat ie niet mocht mee doen tijdens de cl finale
ja terecht man, niemand kent jequote:
Alweer?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stel je dan eens voor, misschien helpt dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |