quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Godverdetering man, wat een drama is dat zeg.
Begon al op stadhuisplein, alleen maar lelijke teringboeren die losgingen op kutmuziek. Mwah, dacht ik nog. Effe naar de pub dan. Daar wel vermaakt.
Kom bij De Kuip, schenken ze malt ipv die lightrotzooi. Zat op vak G, kom zoals gebruikelijk 10 minuten voor de wedstrijd binnen. Treedt ene Danny de Munk op, eigenlijk had ik toen al moeten wegwezen. Mensen waren me raar aan aan het kijken omdat ik constant m'n middelvinger de lucht in stook, maargoed. Lekker puberaal. In de tram werd het 'Messi, Messi, Clasie komt eraan' ook al niet meegezongen. Sfeerloos volk. Enfin, ik de plek zoeken, plek bezet door wat gezinnetjes. Lekker boeiend dacht ik nog, laat ze lekker zitten... ga wel op de reling/trap onderaan staan.
Word ik daar dus weggestuurd. Of ik effe op mijn plek wil gaan zitten. Had rij 24 stoel 24, helemaal bovenaan. Zeg tegen die vent, loop jij naar boven stuur je dat gezinnetje weg. Deed 'ie natuurlijk niet. Dus hij een plek voor mij en een maat zoeken, na een kwartier gevonden.![]()
Wij daar zitten. Steek een peukie op, komt 'ie weer aangelopen. Of ik m'n peuk uit wil doen. Begin hem gewoon in z'n gezicht uit te lachen, dat ik dat in al die 15 jaar dat ik naar de Kuip ga nog nooit heb meegemaakt. Dus hij weer met z'n staart tussen z'n benen weg, had zelf de peuk toch al op.
Daarna de hele wedstrijd koppijn door die kut toeters, kut waves, kut Oranje, alles kut. Laatste keer.
Het is echt van dat dagjesvolk, ja. Zitten, je bek houden, af en toe de wave en weer naar huis.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:19 schreef AFCNiels het volgende:
Oranje publiek is vrij triest volk, ze houden alleen tijdens grote toernooien van voetbal. Je hebt dan ook helemaal geen echte voetbalsfeer in het stadion.
Iew, het zijn net mensen die naar een wedstrijd kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is echt van dat dagjesvolk, ja. Zitten, je bek houden, af en toe de wave en weer naar huis.
Klootjesvolk zoals jou, ja. Van enige voetbalsfeer is totaal geen sprake.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iew, het zijn net mensen die naar een wedstrijd kijken.
Ga je nu stoppen met leven?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Klootjesvolk zoals jou, ja. Van enige voetbalsfeer is totaal geen sprake.
Sinds wanneer is er voetbalsfeer bij Oranje?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Klootjesvolk zoals jou, ja. Van enige voetbalsfeer is totaal geen sprake.
Echt hequote:Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga je nu stoppen met leven?
Je doet alsof de wereld is vergaan.
Vooral tijdens het eindtoernooi niet echt meer, dan heb je een zooitje schuimrubberen klompen, windmolens, wortels en tulpen en een doorgedraaide indiaan. Je moet héél goed kijken om daar nog iets menselijks in te ontdekkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iew, het zijn net mensen die naar een wedstrijd kijken.
Oh, mij interesseert het niet verder. Vond het hooguit schrijnend om dat allemaal in de Kuip waar te nemen. Wellicht een leuke hobby voor Davy, dat Oranje. Al moet 'ie daarvoor wel naar buiten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga je nu stoppen met leven?
Je doet alsof de wereld is vergaan.
Daar moet ik je in gelijk geven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vooral tijdens het eindtoernooi niet echt meer, dan heb je een zooitje schuimrubberen klompen, windmolens, wortels en tulpen en een doorgedraaide indiaan. Je moet héél goed kijken om daar nog iets menselijks in te ontdekken
Die heeft altijd mijn sympathie, ben blij dat hij zo goed terugkwamquote:
Wat heb ik je aangedaan dat je heletijd mijn naam noemt? Heb ik je perongelijk een keer verkracht?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, mij interesseert het niet verder. Vond het hooguit schrijnend om dat allemaal in de Kuip waar te nemen. Wellicht een leuke hobby voor Davy, dat Oranje. Al moet 'ie daarvoor wel naar buiten.
quote:
Top 100 voor reeks "VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen" van 01-01-2012 t/m 31-05-2012
Ah, en nu?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Top 100 voor reeks "VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen" van 01-01-2012 t/m 31-05-2012
nr / aantal posts / gebruiker
009 3311 Caland
010 2948 Helpmefok
011 2692 GGMM
012 2490 Stokstaart
013 2461 Dr.Mikey
014 2331 mrstylo
015 2172 DonRaja
016 2073 Dj_Day-V
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Gelukkig geen top 10.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]Top 100 voor reeks "VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen" van 01-01-2012 t/m 31-05-2012
nr / aantal posts / gebruiker
009 3311 Caland
010 2948 Helpmefok
011 2692 GGMM
012 2490 Stokstaart
013 2461 Dr.Mikey
014 2331 mrstylo
015 2172 DonRaja
016 2073 Dj_Day-V
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Waarom moet ik overal op reageren.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom reageer je nu wel en niet op die post daarvoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |