Valt wel mee vind ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:21 schreef The_Groove het volgende:
Sneijder gewoon lekker op de bank zetten, bakt er niets van en gaat er ook niets meer van bakken.
Op zich geen slecht idee, alleen zal Bert dat niet durvenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:21 schreef The_Groove het volgende:
Sneijder gewoon lekker op de bank zetten, bakt er niets van en gaat er ook niets meer van bakken.
Raffie houdt het toch maar 70 minuten vol.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:27 schreef Karzai het volgende:
Vd Vaart en Affelay zijn beter in vorm daar kan je mee beginnen
Het heeft veel te maken met de loopacties van Robben, die verstopte zich een beetje en dan kan Sneijder z'n ballen minder kwijt, het ging wat teveel over links vandaag, VdV is een goeie speler maar Sneijder is beterquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:27 schreef Karzai het volgende:
Vd Vaart en Affelay zijn beter in vorm daar kan je mee beginnen
Ja Sneijder is beter maar hij forceert het dat zie je, hij wil teveel maar kan het nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft veel te maken met de loopacties van Robben, die verstopte zich een beetje en dan kan Sneijder z'n ballen minder kwijt, het ging wat teveel over links vandaag, VdV is een goeie speler maar Sneijder is beter
Nog eentjequote:Op woensdag 30 mei 2012 23:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja Sneijder is beter maar hij forceert het dat zie je, hij wil teveel maar kan het niet
Hoeveel oefenwedstrijden zijn er nog?
Robben zag ik ook niet een inderdaad, laat hem ook maar even buiten de ploegquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het heeft veel te maken met de loopacties van Robben, die verstopte zich een beetje en dan kan Sneijder z'n ballen minder kwijt, het ging wat teveel over links vandaag, VdV is een goeie speler maar Sneijder is beter
Dat vond ik wel prettig dat BvM na 30 jaar endelijk zonder Kuyt een wedstrijd begintquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Robben zach ik niet een inderdaad, laat hem ook maar even buiteh de ploeg
Laat Kuyt maar even bikkelen
Och wat nu weer?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Mensen waren me raar aan aan het kijken omdat ik constant m'n middelvinger de lucht in stook, maargoed. Lekker puberaal.
Serieus in welk woonwagenkamp woon je?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Wij daar zitten. Steek een peukie op, komt 'ie weer aangelopen. Of ik m'n peuk uit wil doen. Begin hem gewoon in z'n gezicht uit te lachen, dat ik dat in al die 15 jaar dat ik naar de Kuip ga nog nooit heb meegemaakt. Dus hij weer met z'n staart tussen z'n benen weg, had zelf de peuk toch al op.
Die ene in dat tokkiedorp van je.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus in welk woonwagenkamp woon je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |