Niet gekeken zeker?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas kom er nog altijd geen voorzet van de grond en ziet nooit spelers om zich heen staan.
Jij hebt wel een voorzet van de grond zien komen? De enige reden van zijn assist was omdat die Slowakije speler niet verwachtte dat een speler van Barcelona zo matig zou voorgeven.quote:
Gelukkig konden we rekenen op de voorzetten van Robbenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas kom er nog altijd geen voorzet van de grond en ziet nooit spelers om zich heen staan. Al is het wel een verademing ten opzichte van Kuijt maar wie niet
Ja maar ik beweerde ook niet dat Robben goed speelde.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelukkig konden we rekenen op de voorzetten van Robben![]()
Oh wacht..
jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt wel een voorzet van de grond zien komen? De enige reden van zijn assist was omdat die Slowakije speler niet verwachtte dat een speler van Barcelona zo matig zou voorgeven.
Ik zit ook maar te kutten, je hebt ook gelijk.. zag er leuk uit maar kwam weinig fatsoenlijks uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar ik beweerde ook niet dat Robben goed speelde.
Ik hoop dat McCourt speeltquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:30 schreef JennaSometimes het volgende:
2 juni: Nederland - Noord-Ierland. Stiekem hoop ik dat N. Ierland wint, maar het is eigenlijk al duidelijk dat dat het niet zal worden.Maar voor het geval dat N. Ierland op een wonderbaarlijke manier toch flikt om te winnen, ben ik er om het waar te nemen. Wie gaat ook?
vond ik ook, Vlaar ook beter dan Boumaquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Schaars sloeg hij steeds over. Schaars is wel beter dan willems btw.
Slechter dan bouma is ook een prestatie anders hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond ik ook, Vlaar ook beter dan Bouma
Je kunt Kuyt daar nog beter neer zetten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Slechter dan bouma is ook een prestatie anders hoor
Ach ja, was vier jaar geleden ook zoquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:16 schreef Karzai het volgende:
Nederland speelt behoorlijk mat het gaat er om spannen om de poule door te komen
Als ze die door zijn staan ze zomaar in de halve finale.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:16 schreef Karzai het volgende:
Nederland speelt behoorlijk mat het gaat er om spannen om de poule door te komen
Nou daar slachtten we even Italie en Frankrijk af, dat zie ik nou niet gebeuren eerlijk gezegdquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja, was vier jaar geleden ook zo
Afslachten niet maar er loopt voorin genoeg individuele klasse rond om een wedstrijd te beslissenquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou daar slachtten we even Italie en Frankrijk af, dat zie ik nou niet gebeuren eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |