quote:
Ja ik bedoelde een echte doei hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Watte?
@Steven, die hood is toch al weg binnen de kortste keren, kan je net zo goed nog even doorgaan toch? Ik vind het wel vermakelijk
.
Ok dan is het goed en Black Sabbath over 2 weken ook op Hellfest. Geen idee of ik naar ze ga kijken alleen staan paar goede andere bands tegenover.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik zei toch: Je had het over een neef die nu onder de ADO-tattoos zit en vroeger voor Feijenoord was. Ik had een gedachte bij wie het was.
Black Sabbath.
Fuck, ik ga mn trein missen, echt weg nu. Jo.
Hij is al minstens 10 keer gekomen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die niet weten dat De_kromme alleen maar kickt op dit soort posts
dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij is al minstens 10 keer gekomen.
Jij moet nodig eens neuken... (en niet met mij)quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:33 schreef Smoofie het volgende:
Topic kapen geeft echt veel adrenaline, nu snap ik ajacied422
Ik vermaak mij prima jaquote:
Niggaquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij moet nodig eens neuken... (en niet met mij)
Ik snap het gezeik niet zo daar waar HMF wel onder 'daar moet je maar tegen kunnen' wordt geschaard is hij ineens het kwaad zelf?. Ik kan ze beide aan en vind het ook prima users. Ik neem toch niemand serieus hier (Op Smoofie na dan)quote:
Kijk mijn profile eens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het gezeik niet zo daar waar HMF wel onder 'daar moet je maar tegen kunnen' wordt geschaard is hij ineens het kwaad zelf?. Ik kan ze beide aan en vind het ook prima users. Ik neem toch niemand serieus hier (Op Smoofie na dan)
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het gezeik niet zo daar waar HMF wel onder 'daar moet je maar tegen kunnen' wordt geschaard is hij ineens het kwaad zelf?. Ik kan ze beide aan en vind het ook prima users. Ik neem toch niemand serieus hier (Op Smoofie na dan)
smoofie is lelijke negerquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom praat iedereen ineens over Smoofie dan?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb al maanden LR in mn profile staan bij "interesses".
Jaloers?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom praat iedereen ineens over Smoofie dan?
Als je op mn naam klikt en dan profielquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk profiel, van Fok!?
[..]
Jaloers?
Ik heb smoofie gemeet, hij is welquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij is wel liever geworden de laatste maanden.
Dat dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
oooohquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb smoofie gemeet, hij is wel
Is hij nog uitgescheurd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb smoofie gemeet, hij is wel
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:38 schreef Smoofie het volgende:
Nu is mijn leven bijna compleet, alleen jojoortje nog regelen
Weet niet, we hebben bier gedronken, de cl finale gekeken en daarna weggegaan zonder te betalenquote:
Oh noesquote:
Boefjesquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet, we hebben bier gedronken, de cl finale gekeken en daarna weggegaan zonder te betalen
Soms. Ik ben ook wel zachtaardig en teder hoor.quote:
Ja, zeg het haar konijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk ordinair weer... Zelfs Gordon zou je hier op aanspreken en dat is (nog) mod.
Knuffelen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Soms. Ik ben ook wel zachtaardig en teder hoor.
Ga huilen in een hoekjequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk ordinair weer... Zelfs Gordon zou je hier op aanspreken en dat is (nog) mod.
quote:
Mooi dit: zodra een dame haar scheur open trekt is het direct weer ordinair...quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een dame heeft geen scheur.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Mooi dit: zodra een dame haar scheur open trekt is het direct weer ordinair...
Kankerschattig gofferdommequote:Op woensdag 30 mei 2012 18:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo, ik heb toch een lammetje in mijn UI![]()
![]()
True. Ga dan maar in het midden staan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd niet van hoekjes daar is de kans op een spinnenweb het grootst.
Ben ik nog een bankzitter of doe ik helemaal niet meer mee?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een FOK!-Opstelling.
4-4-2
-------Stevenmac26-Helpmefok
----------------Typisch
-------GGMM ------ Kapiteintje
----------------DonRaja
Ajacied422 - DeKromme-Guidetti - Davy
----------------Smoofie
Jojoortje is de coach met ballenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben ik nog een bankzitter of doe ik helemaal niet meer mee?
Smoofie is beter in een vrije rol. Als je hem vastzet in de spits haal je niet alles uit zijn kwaliteiten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
4-4-2
----------------Typisch
----------------DonRaja
----------------Smoofie
Jij zorgt voor motivatie in de rust.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Serieusquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben de enige met mijn voornaam?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
4-4-2
----------------Typisch
----------------DonRaja
----------------Smoofie
Wie ben jijquote:
Ik kom alleen als als ik aan jou denkquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij is al minstens 10 keer gekomen.
Is niet volgens de Ajax-school: altijd 4-3-3quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
4-4-2
----------------Typisch
----------------DonRaja
----------------Smoofie
JIJ ZOU WEGGAANquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik kom alleen als als ik aan jou denk. Weet je toch schatje.
Waarom de Ajax-school? Ik doe aan de Roda-Schoolquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet volgens de Ajax-school: altijd 4-3-3
In de tijd van Velt van Harmhoven speelden die vaker 1-9-0-1quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom de Ajax-school? Ik doe aan de Roda-School
Is er nog een controlerende middenvelder nodig? Dan meld ik me aanquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Onze spits heeft een celstraffie. Wil jij nu in de spits?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
4-4-2
----------------Typisch
----------------DonRaja
----------------Smoofie
wissel voor DonRaja.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is er nog een controlerende middenvelder nodig? Dan meld ik me aan
Dat is mijn positie, mij speel je niet zomaar uit de basis. Ik heb een linkerbeen waar ik een blik erwtensoep mee kan openen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is er nog een controlerende middenvelder nodig? Dan meld ik me aan
Op GGMM's positie kan ik ook uit de voetenquote:
Mag ik meespelen? Ik ben een goeie linksvoor/linkshalfquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wissels dan:
Guitarist
Ajacied4lf
j0rdiiii
wie biedt nog meer?
Celstraf?quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Onze spits heeft een celstraffie. Wil jij nu in de spits?
Multifunctioneel dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op GGMM's positie kan ik ook uit de voetenEventueel ook op Typisch' z'n plek
Zeker de Hypothekerquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag ik meespelen? Ik ben een goeie linksvoor/linkshalf
Ligt aan de afstandquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Multifunctioneel dus.
Hoe zou je je pass inschatten? (tussen 1 en 20)
quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ligt aan de afstandOp een meter of 20 krijg ik 'm op de stropdas
Over het VBL-elftal natuurlijk. Probeer het eens bij te houden joh.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
Waar de neuk gaat dit over?Ik lees geen topics terug./
Eigenlijk zouden we eens een VBL-VBLmeet moeten houden, met groepjes van 6 man ofzo. Klein toernooitje, daarna flink pilsenquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over het VBL-elftal natuurlijk. Probeer het eens bij te houden joh.
Volgens mij mogen er geen meets meer komen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we eens een VBL-VBLmeet moeten houden, met groepjes van 6 man ofzo. Klein toernooitje, daarna flink pilsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |