Niet echt. Vraag mij gewoon af waarom het zo diep zit bij jou.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom moet ik overal op reageren.
Je probeert wel heel obsessief een punt te maken zeg, gevoelige snaar geraakt?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pfff 14de, ga eens een keer naar buiten.
En toch heb ik zeker al 3 boetes gehad en 4 brieven thuis over het roken in de ArenAquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
In de Arena is er ook een rookverbod, het is maar net welk vak je zit. Zuid 1 en Zuid 2 en Noord 2 kan je roken wat je wilt, maar steek je een peukie op de lange zijde staan er 3 stewards voor je bakkes.
Haha serieus? Hoe hoog zijn die boetes dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch heb ik zeker al 3 boetes gehad en 4 brieven thuis over het roken in de ArenA
Moest 3x 90 euro betalenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha serieus? Hoe hoog zijn die boetes dan?
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat heb ik je aangedaan dat je heletijd mijn naam noemt? Heb ik je perongelijk een keer verkracht?
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag mij gewoon af waarom het zo diep zit bij jou.
Krijg je dan een foto dat je peukie aan het roken bent thuisgestuurd ofzo.quote:
Er zit helemaal niks diep bij mij hoor, helemaal niet tegenover zo een kansloos figuur als jou.quote:
Nee die brieven waren dreigementen dat bij een volgende keer er extra sancties volgenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijg je dan een foto dat je peukie aan het roken bent thuisgestuurd ofzo.
Haha ik ken iemand die gewoon elke wedstrijd 2 jointjes rookt. 1tje bij de warming up en 1 in de rust. Maar ja ik zei al ligt eraan welk vak je zit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
En ik ging een keer een ploffie roken en toen was er niks aan de hand
Gewoon sigaret en ze doen moeilijk
Hier ga je weer. Leg uit waarom ik kansloos ben? Ik wil dit graag weten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zit helemaal niks diep bij mij hoor, helemaal niet tegenover zo een kansloos figuur als jou.
Stadionverbod van 3 jaar voor een peukiequote:Op donderdag 31 mei 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee die brieven waren dreigementen dat bij een volgende keer er extra sancties volgen
Moet gewoon kunnen toch. Vak waar ik zit roken ze hele planten weg, niemand die er problemen mee heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha ik ken iemand die gewoon elke wedstrijd 2 jointjes rookt. 1tje bij de warming up en 1 in de rust. Maar ja ik zei al ligt eraan welk vak je zit.
Overigens kreeg ik de 1e boete toen ik op de lange zijde zatquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha ik ken iemand die gewoon elke wedstrijd 2 jointjes rookt. 1tje bij de warming up en 1 in de rust. Maar ja ik zei al ligt eraan welk vak je zit.
nee was iets van 5jaar waar ze mee zaten te dreigen omdat ik al meerdere keren gewaarschuwd wasquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stadionverbod van 3 jaar voor een peukie
Lange zijde kut stewards.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overigens kreeg ik de 1e boete toen ik op de lange zijde zat
Dit dus manquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen toch. Vak waar ik zit roken ze hele planten weg, niemand die er problemen mee heeft.
Je bent gewoon een kansloos figuur, dat lijkt me redelijk vanzelfsprekend. Snap ook niet zo goed waarom je hier door blijft posten, niemand mot je.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier ga je weer. Leg uit waarom ik kansloos ben? Ik wil dit graag weten.
Omdat ik niet zoals jou ben of waar ligt het aan?
Als iedereen er gewoon schijt aan heeft is het niet te handhaven.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus man
Het leek soms net een shop op het vak toen je er nog mocht roken
Duidelijk reden weer. Je wilt gewoon je frustraties kwijt hier neem ik aan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kansloos figuur, dat lijkt me redelijk vanzelfsprekend. Snap ook niet zo goed waarom je hier door blijft posten, niemand mot je.
Op Zuid doen ze ook niet zo heel snel moeilijk want de stewards komen amper op het vakquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Als iedereen er gewoon schijt aan heeft is het niet te handhaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |