Aha. Zal het in overweging nemenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Duidelijk reden weer. Je wilt gewoon je frustraties kwijt hier neem ik aan?
Als je wat vriendelijker doet zou mooi zijn. Komt ook leuker over bij andere mensen en niet alleen jouw Lonsdale vrienden.
Er loopt dus een soort rook-gestapo rond daarzo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op Zuid doen ze ook niet zo heel snel moeilijk want de stewards komen amper op het vak
Maar ik kreeg dus 1 boete voor roken op de lange zijde
1x voor roken in de omloop toen ik ging pissen en die andere was na aanleiding van een brief
Jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Er loopt dus een soort rook-gestapo rond daarzo?
Stewards die meegaan naar uitwedstrijden zijn wel baas! Ik weet zijn naam niet maar die neger van 2 meter met dat lange haar wat een baas is dat! Wilden ze het vak uitbreken bij Heerenveen (zat aan andere kant had kaarten direct naar het uitvak). Houd die gast 5 á 6 van die gasten tegen. Terwijl ze aan de andere kant met 4 stewards niet genoeg aan 2 jochies van 17 haddenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op Zuid doen ze ook niet zo heel snel moeilijk want de stewards komen amper op het vak
Maar ik kreeg dus 1 boete voor roken op de lange zijde
1x voor roken in de omloop toen ik ging pissen en die andere was na aanleiding van een brief
Dat is Giliquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stewards die meegaan naar uitwedstrijden zijn wel baas! Ik weet zijn naam niet maar die neger van 2 meter met dat lange haar wat een baas is dat! Wilden ze het vak uitbreken bij Heerenveen (zat aan andere kant had kaarten direct naar het uitvak). Houd die gast 5 á 6 van die gasten tegen. Terwijl ze aan de andere kant met 4 stewards niet genoeg aan 2 jochies van 17 hadden
Valt eigenlijk wel mee. Je ziet vooral die 'nette' paupehoolirmerkjes als Stone Island en dergelijke. Maargoed, hoe kan jij dat ook ooit weten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is maar een gok hoor. Zie je veel in de Kuip.
Ik heb net weer blow gekeken, was weer vermakelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand nog een leuke film? Hoeft niet nieuw te zien.
Niks mis met SI en Burberry, draag het zelf ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee. Je ziet vooral die 'nette' paupehoolirmerkjes als Stone Island en dergelijke. Maargoed, hoe kan jij dat ook ooit weten.
Nee je hebt gelijk, ik kom nooit in de Kuip.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee. Je ziet vooral die 'nette' paupehoolirmerkjes als Stone Island en dergelijke. Maargoed, hoe kan jij dat ook ooit weten.
Nee de eckte eckte racisten zitten in dat pauper Den Haag.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Petjes zijn alweer uit manquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, ik kom nooit in de Kuip.
Stone Island en petjes is toch ArenA publiek?
Moet ik nog zien, alleen nu geen zin in.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb net weer blow gekeken, was weer vermakelijk
Safe House. Prima actiefilmpje.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand nog een leuke film? Hoeft niet nieuw te zien.
21jump streetquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet ik nog zien, alleen nu geen zin in.
Heb meer zin in een comedy of avontuur.
Kansloos man. Tegenwoordig draagt elk kneusje die zooi.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks mis met SI en Burberry, draag het zelf ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |