Hij is nu voor Vitessequote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Fred Rutten nog voor het einde van het jaar coach wordt van een club in Nederland neem ik een Fred Rutten UI.
heeft ie al een club dan?quote:
Nee, dit staat er nog buitenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Zijn zij de eerste die gepakt worden in het kader van Financial Fairplay?
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)wegens-wanbeleid.htm
Waarom? Lekker genieten toch deze zomer? EK'tje komt eraan, vakantie erbij? Wat wil je nog meer? Je hebt ook een vriendin toch?quote:
ja maar uefa vindt het kutturken dus ze mogen nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:49 schreef Smoofie het volgende:
Besiktas heeft hoge schulden ja, gelukkig betalen de spaanse clubs wel de lonen op tijd en hebben die geen schulden
bestuur heeft de lonen inmiddels als betaaldquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:49 schreef Smoofie het volgende:
Besiktas heeft hoge schulden ja, gelukkig betalen de spaanse clubs wel de lonen op tijd en hebben die geen schulden
"Ga me niet legitimeren, kut!"quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanwaar deze kut TT? Iemand een betere?
Paars/Wit is het nieuwe Geel/Zwart.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huilen met de_kromme en helpmefok is een goedequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
'Waar het niveau weer naar een hoger plan wordt getild'.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik reageer niet eens meer op die mongool. Genoeg woorden aan vuil gemaakt alweer vandaagquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huilen met de_kromme en helpmefok is een goede
Die ga je neit veranderen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is dat niet lastig? Want je weet .. soort zoekt soort.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik reageer niet eens meer op die mongool. Genoeg woorden aan vuil gemaakt alweer vandaag.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
'Waar het niveau weer naar een hoger plan wordt getild'.
lekker voor je kut lapo huntertjequote:
Ze voelen zich ook arabisch, dus laat ze oppleuren idd. Israel snap ik wle.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bestuur heeft de lonen inmiddels als betaaldmaarjah ik snap sowieso niet dat Turkije bij de eufa zit, aangezien het grootste deel van het land in Azië ligt.
Arabisch? Nee toch, eerder Ottomaansquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze voelen zich ook arabisch, dus laat ze oppleuren idd. Israel snap ik wle.
Ik twijfel..quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
Geo, ga je nog sporten vandaag boeler?
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
lekker voor je kut lapo huntertje
De eerste, kijken of je het een passend vervolg kan gevenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben je het er mee eens? Mooi, die waardering voor mijn posts.
Hebben jullie dan eindelijk Davy, Stylo en Tom18 verbannen uit dit topic?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De eerste, kijken of je het een passend vervolg kan geven
Davy valt opzich nog mee man, maar die andere 2 zijn echt om te huilenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hebben jullie dan eindelijk Davy, Stylo en Tom18 verbannen uit dit topic?
Nee, Davy komt pas als hij voldoende plaatjes heeft verzameld en de andere 2 spytoolen zich wel hierheen nu...quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Negeren als ze je niet aanstaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet verslappen man. Dat is voor boelers.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik twijfel..normaal begin ik ander half uur van te voren met water zuipen dat heb ik nu dus niet. Dus of ik moet even een litertje tanken voor half4/4uur en dan gaan sporten of.. geen voetbal.. of morgen.
Denk dat ik dadelijk gewoon ga.
Hoe moet je Strootmanquote:
Hat0r.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De eerste, kijken of je het een passend vervolg kan geven
"Obsessed is just a word the lazy use to describe dedicated."quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet verslappen man. Dat is voor boelers.
abonnement nemen en die kutgozertjes neegerenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe moet je Strootman![]()
![]()
![]()
en Willems
![]()
![]()
![]()
![]()
negeren dan
Ja, moet ik eerst mijn salaris eens krijgen en dan doe ik dat ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
abonnement nemen en die kutgozertjes neegeren
zit je al op het -saldo?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, moet ik eerst mijn salaris eens krijgen en dan doe ik dat ook
Nog steeds geen salaris gekregen? Wel al een andere baan ondertussen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, moet ik eerst mijn salaris eens krijgen en dan doe ik dat ook
Neequote:
Nogmaals, ik vind davy echt wel meevallen in vergelijking met die 2 andere debieltjesquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
Davy werd vandaag al aardig genegeerd door iedereen, hij begon ook heel snel iedereen vriend te noemen
Druk mee bezig, ook met dat salaris man, gast is ondertussen al faillietquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nog steeds geen salaris gekregen? Wel al een andere baan ondertussen?
Davy ordt steeds chillerquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nogmaals, ik vind davy echt wel meevallen in vergelijking met die 2 andere debieltjes
In het PSV-topic is die Tja altijd hilarisch... Zelfs normale vragen ziet hij als regelrechte, persoonlijke aanvallen...quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nogmaals, ik vind davy echt wel meevallen in vergelijking met die 2 andere debieltjes
Davy snapt het concept 'Never go full retard' wel inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
[..]
En jojoortje en jij zijn voor iedereenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
er zitten hier ook alleen maar PSV, Ajax en Feyenoord fans in dezen sc
Wat is deze?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
er zitten hier ook alleen maar PSV, Ajax en Feyenoord fans in dezen sc
Ben ik voor PSV?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En jojoortje en jij zijn voor iedereen
vast welquote:
neh. Stiekem dacht ik wel toen PSV het ''supertrioquote:
Ik las blij met Poannetje..quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, onze vriend Kromme is ene Hagenees. Blij met Poeponnetje?
Jupsquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, onze vriend Kromme is ene Hagenees. Blij met Poeponnetje?
Linkerrijtje jongen. Mark my words.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Ado gaat niet degraderen volgend jaar want Zwolle, jammer.
Willem II gaat degraderen. En komt Spart-Anus terug.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Ado gaat niet degraderen volgend jaar want Zwolle, jammer.
Wijnaldum op 10quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
neh. Stiekem dacht ik wel toen PSV het ''supertrio![]()
'' binnenhaalde: ''shit, PSV wordt kampioen''. Maar als je ziet hoe Rutten heeft zitten kloten..
![]()
Wijnaldum hoort op 10. Mertens moet eens minder egoïstisch doen, Strootman kan er niets van
waarom blij zijn met 2 rotterdamse clubs erbijquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II en Zwolle degraderen komend seizoen. Sparta en Excelsior komen terug![]()
Sparta is lachwekkend, laat ze maar lekker rottenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II en Zwolle degraderen komend seizoen. Sparta en Excelsior komen terug![]()
Het blijven rare gasten, die Leienaars...quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarom blij zijn met 2 rotterdamse clubs erbij![]()
optieven met je willem 2 gaat eruit. De trots van tilburg blijft er gewoon in. Laat vvv er lekker uit gaan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II gaat degraderen. En komt Spart-Anus terug.
Ik kan mij serieus niet voorstellen dat hij echt voor Ajax is manquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijven rare gasten, die Leienaars...
Kunnen we weer genieten 6 derby's extraquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zodat je er twee extra kan vernederen? Wel leuke potjes zijn dat, vooral voor Den Haagquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
genieten van rotterdamse derby'squote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen we weer genieten 6 derby's extra
Het wordt steeds mooier met die kleinequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
genieten van rotterdamse derby's!!!!!!!!!!!!!
Heb jij niet genoten van Sparta - Feijenoord in 2009/2010?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
genieten van rotterdamse derby's!!!!!!!!!!!!!
hij is gek man, echt waarquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het wordt steeds mooier met die kleine.
Nee, ik kijk dat niet, kijk serieus alleen naar Ajax man gekquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij niet genoten van Sparta - Feijenoord in 2009/2010?
Volendam is wel weer tofquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef napoleonfour het volgende:
volgend jaar kom Sparta of Volendam terug.
Nee, palingvissen heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef napoleonfour het volgende:
volgend jaar kom Sparta of Volendam terug.
Willem II speelt in Tilburg, maar is verre van de Trots van Tilburg. Stelletje mongolen daar...quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
optieven met je willem 2 gaat eruit. De trots van tilburg blijft er gewoon in. Laat vvv er lekker uit gaan.
Jij gaat niet eens naar een stadion manquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, palingvissen heb ik geen zin in.
Je maakt je wel de hele tijd druk om mij zeg, soort obsessie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Het is gwn paling.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, palingvissen heb ik geen zin in.
Props voor het gebruiken van zo'n duur woord.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je maakt je wel de hele tijd druk om mij zeg, soort obsessie?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volendam is wel weer tof
Altijd vrije combi en lekker in de buurt
Biertje doen op de dijk voor de wedstrijd
Steven, iemand heeft de Spaaitoel gebruiktquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je maakt je wel de hele tijd druk om mij zeg, soort obsessie?
Idd. Je wordt hier nog net niet uitgelachen als je met een shirt van Willem II over straat loopt. Ik vond die meute successupporters die ineens op de Heuvel stonden om de promotie te vieren ook stuitend.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Willem II speelt in Tilburg, maar is verre van de Trots van Tilburg. Stelletje mongolen daar...
Roodwitblauwelingen, roodwitblauwelingenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Willem II speelt in Tilburg, maar is verre van de Trots van Tilburg. Stelletje mongolen daar...
Ja maar dat is in elke dorp zo wanneer de club kampioen is, kan mij niet voorstellen dat zwolle echt zoveel fans heeftquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Je wordt hier nog net niet uitgelachen als je met een shirt van Willem II over straat loopt. Ik vond die meute successupporters die ineens op de Heuvel stonden om de promotie te vieren ook stuitend.
Ben je nog steeds boos dat ik je geen goeie mod vond. Sorry manquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Gewoon negeren dat kleutertje, gaat ie vanzelf wel weer weg
Want?quote:
Meerderheid van die Zwolle fans is ook voor Ajax of Feijenoord, komen opeens op het succes af als er in de buurt wat te halen valt hequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat is in elke dorp zo wanneer de club kampioen is, kan mij niet voorstellen dat zwolle echt zoveel fans heeft
Naah, als Roelofsen weg is spelen ze gewoon leuk voetbal hoor. En daarnaast hebben ze een leuke, fanatieke aanhang.quote:
Ja maar dat bedoel ik dus ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Meerderheid van die Zwolle fans is ook voor Ajax of Feijenoord, komen opeens op het succes af als er in de buurt wat te halen valt he
wat kapi zegt.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verdedigend anti-voetbal. Is de NL eredivisie niet bij gebaat.
Dat was alleen dit jaar, heb ze vorig jaar opzich best leuk voetbal zien spelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verdedigend anti-voetbal. Is de NL eredivisie niet bij gebaat.
Met Opa Stanleyquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik dus ook
Paar jaar terug toen Volendam kampioen werd zat ik ook in het stadion
Dit inderdaad. Neefje van mij zit ook in de 'harde' kern van FC Zwolle, maar is ook voor Ajaxquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Meerderheid van die Zwolle fans is ook voor Ajax of Feijenoord, komen opeens op het succes af als er in de buurt wat te halen valt he
ADO eruit? Op basis van? Dit slaat helemaal nergens op.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Tjacka het volgende:
Volgend jaar Ado en Utrecht er uit.![]()
En Volendam en Cambuur er in.
Zwolle heeft opzich sowieso wel een grote harde kern voor zo'n kleine club eigenlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Neefje van mij zit ook in de 'harde' kern van FC Zwolle, maar is ook voor Ajax. Ze hebben trouwens wel veel uitsupporters altijd. Één van de weinige die tijdens bekerwedstrijden de uitvakken bij Feijenoord vol krijgt.
ADO en Utrecht durven alleen te presteren tegen Ajax.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Neefje van mij zit ook in de 'harde' kern van FC Zwolle, maar is ook voor Ajax. Ze hebben trouwens wel veel uitsupporters altijd. Één van de weinige die tijdens bekerwedstrijden de uitvakken bij Feijenoord vol krijgt.
[..]
ADO eruit? Op basis van? Dit slaat helemaal nergens op.
hehe, hebben ze meer met de Trappers dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ADO presteert tegen iedereen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO en Utrecht durven alleen te presteren tegen Ajax.
Dat hebben we gezien afgelopen seizoenquote:
Op basis van dat het altijd lastige wedstrijden voor Ajax zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
ADO eruit? Op basis van? Dit slaat helemaal nergens op.
Dat is omdat er verder in Zwolle geen ene moer te doen is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zwolle heeft opzich sowieso wel een grote harde kern voor zo'n kleine club eigenlijk
goed puntquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is omdat er verder in Zwolle geen ene moer te doen is.
Tilburgers zijn alleen trots op de Kermis. De rest doet er niet toe.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hehe, hebben ze meer met de Trappers dan?
Zwolle ging volgens mij ook nog de ruimte tussen de muren en het veld dichtbouwen met sta-tribunes, dus dat wordt wel een stuk beter.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zwolle heeft zelfs een groter stadion dan RKC, Heracles & VVV
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tilburgers zijn alleen trots op de Kermis. De rest doet er niet toe.
iddquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tilburgers zijn alleen trots op de Kermis. De rest doet er niet toe.
Wat is ZZ leiden?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier in Leiden zijn we trots op ZZ Leiden en 1574
basketbal.quote:
Basketbal in Nederland.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ZZ Leiden is de op een na beste Basketbalclub in Nederland
1. Basketbal in Nederlandquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was een overgangsseizoen jongenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verder dan het presteren (te) makkelijk doelpunten weggeven kwamen ze dit seizoen niet.
Haters gonna hate.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien afgelopen seizoen
zijn ze gehuldigd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat me niet lachen man. De beste spelers gaan weg bij jullie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit was een overgangsseizoen jongen. Vanaf volgend jaar weer linkerrijtje.
Alles lekker?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit was een overgangsseizoen jongen. Vanaf volgend jaar weer linkerrijtje.
Alles lekker?
Wat loop je dan tof te doen. Beetje alsof een American Footballer coole plaatjes van bebloede rugbyers op z'n FB zet: iedereen weet dat hij een pussy-sport eerste klas beoefent die een slap aftreksel is van waar hij mee geaffinieerd wil worden.quote:
zal wel kwart voor 9 zijn,quote:
jij wil echt een AF - Rugby discussie starten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je dan tof te doen. Beetje alsof een American Footballer coole plaatjes van bebloede rugbyers op z'n FB zet: iedereen weet dat hij een pussy-sport eerste klas beoefent die een slap aftreksel is van waar hij mee geaffinieerd wil worden.
Ik zat in de Arena tijdens Nederland - Bulgarijequote:
je toetje was dus viesquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat in de Arena tijdens Nederland - BulgarijeGelukkig had ik een bbq met bier ervoor gehad.
Ennn bedankt he.quote:
sowieso naar wedstrijden van Carnavalland gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat in de Arena tijdens Nederland - BulgarijeGelukkig had ik een bbq met bier ervoor gehad.
Al lvl 60quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat eet ik dus echt MAXIMAAL 2 keer per jaar hé.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ennn bedankt he.Nu gelijk zin in een Macje.
Ik vond de wedstrijd Nederland - Zweden anders één van de beste potten die ik ooit gezien hebquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sowieso naar wedstrijden van Carnavalland gaan
Al bijna 3 jaar nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat eet ik dus echt MAXIMAAL 2 keer per jaar hé..
Was je verkleed als wortel?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik vond de wedstrijd Nederland - Zweden anders één van de beste potten die ik ooit gezien heb. Normaal ga ik ook nooit naar Oranje, maar ik ben blij dat ik er bij was.
Kaartje was gratis en een leuke afsluiter van de dag... alhoewel...quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sowieso naar wedstrijden van Carnavalland gaan
Ik eet 't ook amper. Laatste keer was toen met jou. Eet liever een BK.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat eet ik dus echt MAXIMAAL 2 keer per jaar hé..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, had wel een ADO-vlag bij me. Had wel verwacht dat Toornstra zou spelen, mooi niet dus.
Zat Toornstra bij de selectie toen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, had wel een ADO-vlag bij me. Had wel verwacht dat Toornstra zou spelen, mooi niet dus.
Stijntje, jouw opmerkingen zijn vandaag van een zeer bedenkelijk laag psv niveau, doe er eens wat aanquote:
Ik ben ziek héquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijntje, jouw opmerkingen zijn vandaag van een zeer bedenkelijk laag psv niveau, doe er eens wat aan
geen excuus want echt 100 ben je nooitquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geen excuus want echt 100 ben je nooit
Weet ik veel. Ik volg dat toch niet man. Ik dacht gewoon dat de beste spelers van Nederlandse komaf zouden worden opgeroepenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat Toornstra bij de selectie toen?
Hij heeft wel gelijk. Mag ik je een advies geven? Minder/stop met Fok!ken en ga lekker van je jeugd genieten. Ga van korfbal af, en join een voetbalteam (aangezien dit schijnbaar je werkelijke passie is).quote:
neequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik volg dat toch niet man. Ik dacht gewoon dat de beste spelers van Nederlandse komaf zouden worden opgeroepen. Mooi niet dus. Één grote vriendjespolitiek daar met Bertje als dictator.
[..]
Hij heeft wel gelijk. Mag ik je een advies geven? Minder/stop met Fok!ken en ga lekker van je jeugd genieten. Ga van korfbal af, en join een voetbalteam (aangezien dit schijnbaar je werkelijke passie is).
Lekker buitenspel man, voetballen met vrienden, bbqen in de het park. Skaten, hardlopen, wat je wilt. Veel succes met deze wijze levenslessen.
Je hebt gewoon een kater. Als ik écht naar de klote ben van een avond zuipen ben ik op m'n grappigst.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet je maar niet als een dakloze restjes bier gaan zuipen...
Dit. Ransaap. Je lijkt de_Kromme wel man, vieze brugjunk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe ist op werk? Is het nog goed afgelopen met dat project wat je in het weekend moest doen, waardoor we de bijna-kampioenswedstrijd van El Stino hebben gemist?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat prima, zitten nu in hypercarefasequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoe ist op werk? Is het nog goed afgelopen met dat project wat je in het weekend moest doen, waardoor we de bijna-kampioenswedstrijd van El Stino hebben gemist?
Hypercare? Prioriteit? Steven zoekt nog een baan hequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat prima, zitten nu in hypercarefase
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rofa is ook zo'n raar negatief mannetje.
DonRaja is al met dingen gekomen voor mijquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hypercare? Prioriteit? Steven zoekt nog een baan he. Ik denk: ik zeg het maar even.
Serieus? DonRaja is echt een hele chille negert volgens mij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DonRaja is al met dingen gekomen voor mij
Kloptquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Serieus? DonRaja is echt een hele chille negert volgens mij.
Hij krijgt gewoon subsidie als hij bepaalde minder bedeelden aanneemt. Misschien maak jij als verslaafde ook wel kans.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom haten op de_krommequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon subsidie als hij bepaalde minder bedeelden aanneemt. Misschien maak jij als verslaafde ook wel kans.
Ben wel chill, alleen geen negerquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is geen neger. Wel één van de toffere users die hier rondloopt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet je wat mooi is? Dat ik gewoon gratis drugs krijg van de overheid, omdat ze me niet in het diepe willen laten vallen. Elke week een paar shotjes, lekker hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon subsidie als hij bepaalde minder bedeelden aanneemt. Misschien maak jij als verslaafde ook wel kans.
What the? Je bent toch Suri?quote:
mooie fabelquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet je wat mooi is? Dat ik gewoon gratis drugs krijg van de overheid, omdat ze me niet in het diepe willen laten vallen. Elke week een paar shotjes, lekker hoor![]()
.
Metadon is geen pretje zodrekt voor jequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet je wat mooi is? Dat ik gewoon gratis drugs krijg van de overheid, omdat ze me niet in het diepe willen laten vallen. Elke week een paar shotjes, lekker hoor![]()
.
haters maken de kromme sterkerquote:
Jij moet nog veel leren in het leven jongen. Hou je maar niet bezig met dit soort zaken.quote:
Ik krijg gewoon nog hero man. Fuck methadon.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Metadon is geen pretje zodrekt voor je
Net als bij hmf kan ik ook gewoon om de_kromme lachenquote:
Komt altijd met de grootste leugenachtige feiten rondom Feyenoord, voornamelijk daarom.quote:
jij bent ook te stoer aan het worden, dat past niet bij je.quote:
Jij kwam met het fabeltje dat feyenoord kampioen zou worden, who gives a fuck manquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt altijd met de grootste leugenachtige feiten rondom Feyenoord, voornamelijk daarom.
Zo trekken we Junker aan, wist je dat? Gaat de snor nog steeds aankondigen in VI, ook al is dat dit seizoen ten einde. En ook al geeft Technisch Directeur Geel aan dat het absoluut niet zo is.
En betaalt Feyenoord via een ingewikkelde constructie 3 miljoen voor Immers, ook al betalen we eigenlijk 9 ton. Maar eigenlijk zou ADO 5 miljoen krijgen voor Immers.
En zo zijn er nog mil-joe-nen niet bestaande 'feiten' naar voren gekomen.
Goede grap, maar feit blijft dat je je treurige verslaving amper kunt verbloemen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
.
Mooi, het is jou ook opgevallen. Wat doen we er aan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij bent ook te stoer aan het worden, dat past niet bij je.
Het moet niet gekker worden. Ben je wel pinda dan? Ik had me doodgeschrokken op HS man, als jij ineens geen negert zou zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er wonen niet alleen negers in Suriname kerel
Je krijgt serieus gewoon gratis shit van de overheidquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goede grap, maar feit blijft dat je je treurige verslaving amper kunt verbloemen.
jongens kom op, hij heeft zijn 1e biertje en kater achter de rugquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, het is jou ook opgevallen. Wat doen we er aan?
Mij ook. Is eigenlijk sinds hij bier 'gedronken' heeft.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, het is jou ook opgevallen. Wat doen we er aan?
half flesje jupilerquote:
Daar heb je dan ook gelijk alles mee gezegdquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh maak je niet druk, hij is lang niet zo irritant als die psv mongooltjes
Meteen een kater en ziek gemeld van schoolquote:
zo lekker dat ie restjes ging drinken.quote:
quote:
Ditquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meteen een kater en ziek gemeld van school
Oh...quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog wel, maar now i'm gone. Ik ga sporten.
Kleine jongens worden groot, en we maken het van dichtbij meequote:Op woensdag 30 mei 2012 16:03 schreef Helpmefok het volgende:
Best een gek idee dat we het nog mee gaan maken binnen afzienbare tijd dat Ajaciedje voor het eerst zijn pieleke tussen de lipjes van een overgewicht-16-jarig meisje heeft gestopt
Dat we 'm allemaal zitten aan te moedigen hierzoquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kleine jongens worden groot, en we maken het van dichtbij mee
Ik vind het heerlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet jij ook zoveel naar de plee van al die eiwitten?
Of hij krijgt aidsquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat we 'm allemaal zitten aan te moedigen hierzo"JAAAAA NEUKEN DAT WIJF".
Komt hij twee dagen later 'jongens, ik heb het gedaan. Mijn piemel is helemaal paars. Blijkbaar drukte ik hem de eerste 20 minuten tegen een of ander kutbot aan, ik wist niet dat vrouwen dat hadden?"Bleek het gewoon een keiharde vetlaag waar hij in liep te porren
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt hij twee dagen later 'jongens, ik heb het gedaan. Mijn piemel is helemaal paars. Blijkbaar drukte ik hem de eerste 20 minuten tegen een of ander kutbot aan, ik wist niet dat vrouwen dat hadden?"
maar boy vertel; hoe kan je een kater hebben van één biertje?quote:
die restjes schommelen ook mee gozerquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
maar boy vertel; hoe kan je een kater hebben van één biertje?. Ik kende een marokaans meisje van 46 kilo en zelfs die had na 1 biertje nog geen 'verschijnselen'
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die restjes schommelen ook mee gozer
Het blijft een korfballer, weten we zeker dat hij naar meisjes kijkt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt hij twee dagen later 'jongens, ik heb het gedaan. Mijn piemel is helemaal paars. Blijkbaar drukte ik hem de eerste 20 minuten tegen een of ander kutbot aan, ik wist niet dat vrouwen dat hadden?"Bleek het gewoon een keiharde vetlaag waar hij in liep te porren
Gemixt douchen toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft een korfballer, weten we zeker dat hij naar meisjes kijkt?
wat denk je?quote:
Hij heeft op de terugweg vanuit België achterin de auto alle restjes uit een lege krat gedronken.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft op de terugweg vanuit België achterin de auto alle restjes uit een lege krat gedronken.
GVD het blijft prachtig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft op de terugweg vanuit België achterin de auto alle restjes uit een lege krat gedronken.
We geven om je. Dus volg ons advies (en je hart). Ga op voetbal, en skip die korfbal bullshit.quote:
Zijn zusje proberen te regelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
vierbaans wegen zien ipv 2 baansarme stijn.
Tenzij je korfbalt om Jet te ballen, dan zien we het door de vingers.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
We geven om je. Dus volg ons advies (en je hart). Ga op voetbal, en skip die korfbal bullshit.
Ome Peter! Ome Peter!? Wie is die andere man voorin?! Ik dacht dat we maar met z'n 2en waren?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
vierbaans wegen zien ipv 2 baansarme stijn.
[..]
denkt ie dat ie met zijn tong in der mond zit, zit ie gvd in de oor te centrifugerenquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
denkt ie dat ie met zijn tong in der mond zit, zit ie gvd in de oor te centrifugeren
Sloeg zijn arm over de schouder van zijn zus, hand zo 'casual' laten hangen op de plek waar haar tieten over 2 jaar beginnen te groeienquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
denkt ie dat ie met zijn tong in der mond zit, zit ie gvd in de oor te centrifugeren
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sloeg zijn arm over de schouder van zijn zus, hand zo 'casual' laten hangen op de plek waar haar tieten over 2 jaar beginnen te groeien
langzaam met die andere hand het broekje in proberen te komen, krijgt die banaan de knoop niet losquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sloeg zijn arm over de schouder van zijn zus, hand zo 'casual' laten hangen op de plek waar haar tieten over 2 jaar beginnen te groeien
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
zal die wel eens tegen zijn vader steven hebben gezegd ipv zijn echte naam?
Ja, hij heeft hier een hoop ooms (en de occasional nicht in het PSV-topic)quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is wel leuk om stijntje te zien opgroeien, hij is toch een beetje van ons allemaal
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, hij heeft hier een hoop ooms (en de occasional nicht in het PSV-topic)
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, hij heeft hier een hoop ooms (en de occasional nicht in het PSV-topic)
Dit. Ik wens hem gewoon het allerbeste toe, maar dat betekent niet dat we af en toe niet smakelijk kunnen lachen om zijn jeugdige onbezonnenheid. Het is gewoon een feest der herkenning Stijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is wel leuk om stijntje te zien opgroeien, hij is toch een beetje van ons allemaal
Dan gaan veel mensen teleurgesteld naar huis.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou er gebeuren als oranje verliest vanaaf?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga Stijntje wel serieus helpen met chickies hosselen man. Leer ik 'm een beetje auto- of motorrijden. Dat ik daar zo aankom op m'n R6 of met een dikke Audi en zeg ik 'let op dat ding maar je doet er niets mee!
Zegt 'ie zo tegen die chick 'ga je mee', laat zich pijpen achter het stuur alles
Rellen in de hoofdstad denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou er gebeuren als oranje verliest vanaaf?
en dan kindersperma op je waggie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga Stijntje wel serieus helpen met chickies hosselen man. Leer ik 'm een beetje auto- of motorrijden. Dat ik daar zo aankom op m'n R6 of met een dikke Audi en zeg ik 'let op dat ding maar je doet er niets mee!'
Zegt 'ie zo tegen die chick 'ga je mee', laat zich pijpen achter het stuur allesGaatie stukje rijden. BEEST
Jezelf laten pijpen op een R6 lijkt me nogal lastig, maar hij mag mijn Maserati best voor een middagje lenen hoor als hij daar chima's mee zou scoren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga Stijntje wel serieus helpen met chickies hosselen man. Leer ik 'm een beetje auto- of motorrijden. Dat ik daar zo aankom op m'n R6 of met een dikke Audi en zeg ik 'let op dat ding maar je doet er niets mee!'
Zegt 'ie zo tegen die chick 'ga je mee', laat zich pijpen achter het stuur allesGaatie stukje rijden. BEEST
Nu ben ik benieuwd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
Wat je gewoon moet leren Stijntje is dat vrouwen geen recht hebben op een mening. Ze denken van wel maar het is niet zo. Vraag maar aan Happeltje hoe ik mijn chick onder de duim hield bij het bieren.
Matrasje achterin, niks mis mee.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
anders mag je mijn renault kangoo wel even lenen hoor.
die transporters zijn daar goed in, lekker rapevan die dingenquote:
oud nieuws stijntjequote:Op woensdag 30 mei 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Swansea-Trainer gaat naar liverpool waarschijnlijk
Schatje, alles kits achter de rits? Wil je die niet-nader-te-noemen vervelende kiddo even aanspreken via DM of in FB?quote:
jammer. Van Gaal had beter naar liverpool kunnen gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Met de Tulpengeneraal als TDquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien zelf even stoppen met mensen provoceren en downie noemen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Schatje, alles kits achter de rits? Wil je die niet-nader-te-noemen vervelende kiddo even aanspreken via DM of in FB?
Danku.
Geen enkele grote club wil van Gaal nog hebben na z'n Bayern-tijd.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jammer. Van Gaal had beter naar liverpool kunnen gaan
Ga er gewoon niet op in manquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Misschien zelf even stoppen met mensen provoceren en downie noemen?
is dat zo?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen enkele grote club wil van Gaal nog hebben na z'n Bayern-tijd.
Verwacht jij van een junk op de hoek bij Rotterdam CS ook steekhoudende verhalen dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Misschien zelf even stoppen met mensen provoceren en downie noemen?
Bondscoach België lijkt me voor hem heel geschikt, ook Brazilië zou hij kunnen alleen zij hem niet, dat is het probleem met die manquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zal je zo DM'en.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Schatje, alles kits achter de rits? Wil je die niet-nader-te-noemen vervelende kiddo even aanspreken via DM of in FB?
Danku.
Jawel hoor: Wie wilde Koeman nou, wie wilde Van Basten nou... Men vergeet snel in de voetballerijquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sodemieter op joh. Ik ben de goedheid zelve.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |