Hij is nu voor Vitessequote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Fred Rutten nog voor het einde van het jaar coach wordt van een club in Nederland neem ik een Fred Rutten UI.
heeft ie al een club dan?quote:
Nee, dit staat er nog buitenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Zijn zij de eerste die gepakt worden in het kader van Financial Fairplay?
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)wegens-wanbeleid.htm
Waarom? Lekker genieten toch deze zomer? EK'tje komt eraan, vakantie erbij? Wat wil je nog meer? Je hebt ook een vriendin toch?quote:
ja maar uefa vindt het kutturken dus ze mogen nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:49 schreef Smoofie het volgende:
Besiktas heeft hoge schulden ja, gelukkig betalen de spaanse clubs wel de lonen op tijd en hebben die geen schulden
bestuur heeft de lonen inmiddels als betaaldquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:49 schreef Smoofie het volgende:
Besiktas heeft hoge schulden ja, gelukkig betalen de spaanse clubs wel de lonen op tijd en hebben die geen schulden
"Ga me niet legitimeren, kut!"quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanwaar deze kut TT? Iemand een betere?
Paars/Wit is het nieuwe Geel/Zwart.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Huilen met de_kromme en helpmefok is een goedequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
'Waar het niveau weer naar een hoger plan wordt getild'.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik reageer niet eens meer op die mongool. Genoeg woorden aan vuil gemaakt alweer vandaagquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huilen met de_kromme en helpmefok is een goede
Die ga je neit veranderen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is dat niet lastig? Want je weet .. soort zoekt soort.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik reageer niet eens meer op die mongool. Genoeg woorden aan vuil gemaakt alweer vandaag.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
'Waar het niveau weer naar een hoger plan wordt getild'.
lekker voor je kut lapo huntertjequote:
Ze voelen zich ook arabisch, dus laat ze oppleuren idd. Israel snap ik wle.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bestuur heeft de lonen inmiddels als betaaldmaarjah ik snap sowieso niet dat Turkije bij de eufa zit, aangezien het grootste deel van het land in Azië ligt.
Arabisch? Nee toch, eerder Ottomaansquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze voelen zich ook arabisch, dus laat ze oppleuren idd. Israel snap ik wle.
Ik twijfel..quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
Geo, ga je nog sporten vandaag boeler?
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
lekker voor je kut lapo huntertje
De eerste, kijken of je het een passend vervolg kan gevenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben je het er mee eens? Mooi, die waardering voor mijn posts.
Hebben jullie dan eindelijk Davy, Stylo en Tom18 verbannen uit dit topic?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De eerste, kijken of je het een passend vervolg kan geven
Davy valt opzich nog mee man, maar die andere 2 zijn echt om te huilenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hebben jullie dan eindelijk Davy, Stylo en Tom18 verbannen uit dit topic?
Nee, Davy komt pas als hij voldoende plaatjes heeft verzameld en de andere 2 spytoolen zich wel hierheen nu...quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Negeren als ze je niet aanstaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet verslappen man. Dat is voor boelers.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik twijfel..normaal begin ik ander half uur van te voren met water zuipen dat heb ik nu dus niet. Dus of ik moet even een litertje tanken voor half4/4uur en dan gaan sporten of.. geen voetbal.. of morgen.
Denk dat ik dadelijk gewoon ga.
Hoe moet je Strootmanquote:
Hat0r.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De eerste, kijken of je het een passend vervolg kan geven
"Obsessed is just a word the lazy use to describe dedicated."quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet verslappen man. Dat is voor boelers.
abonnement nemen en die kutgozertjes neegerenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe moet je Strootman![]()
![]()
![]()
en Willems
![]()
![]()
![]()
![]()
negeren dan
Ja, moet ik eerst mijn salaris eens krijgen en dan doe ik dat ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
abonnement nemen en die kutgozertjes neegeren
zit je al op het -saldo?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, moet ik eerst mijn salaris eens krijgen en dan doe ik dat ook
Nog steeds geen salaris gekregen? Wel al een andere baan ondertussen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, moet ik eerst mijn salaris eens krijgen en dan doe ik dat ook
Neequote:
Nogmaals, ik vind davy echt wel meevallen in vergelijking met die 2 andere debieltjesquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
Davy werd vandaag al aardig genegeerd door iedereen, hij begon ook heel snel iedereen vriend te noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |