Dat we 'm allemaal zitten aan te moedigen hierzoquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kleine jongens worden groot, en we maken het van dichtbij mee
Ik vind het heerlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet jij ook zoveel naar de plee van al die eiwitten?
Of hij krijgt aidsquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat we 'm allemaal zitten aan te moedigen hierzo"JAAAAA NEUKEN DAT WIJF".
Komt hij twee dagen later 'jongens, ik heb het gedaan. Mijn piemel is helemaal paars. Blijkbaar drukte ik hem de eerste 20 minuten tegen een of ander kutbot aan, ik wist niet dat vrouwen dat hadden?"Bleek het gewoon een keiharde vetlaag waar hij in liep te porren
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt hij twee dagen later 'jongens, ik heb het gedaan. Mijn piemel is helemaal paars. Blijkbaar drukte ik hem de eerste 20 minuten tegen een of ander kutbot aan, ik wist niet dat vrouwen dat hadden?"
maar boy vertel; hoe kan je een kater hebben van één biertje?quote:
die restjes schommelen ook mee gozerquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
maar boy vertel; hoe kan je een kater hebben van één biertje?. Ik kende een marokaans meisje van 46 kilo en zelfs die had na 1 biertje nog geen 'verschijnselen'
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die restjes schommelen ook mee gozer
Het blijft een korfballer, weten we zeker dat hij naar meisjes kijkt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt hij twee dagen later 'jongens, ik heb het gedaan. Mijn piemel is helemaal paars. Blijkbaar drukte ik hem de eerste 20 minuten tegen een of ander kutbot aan, ik wist niet dat vrouwen dat hadden?"Bleek het gewoon een keiharde vetlaag waar hij in liep te porren
Gemixt douchen toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft een korfballer, weten we zeker dat hij naar meisjes kijkt?
wat denk je?quote:
Hij heeft op de terugweg vanuit België achterin de auto alle restjes uit een lege krat gedronken.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft op de terugweg vanuit België achterin de auto alle restjes uit een lege krat gedronken.
GVD het blijft prachtig.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft op de terugweg vanuit België achterin de auto alle restjes uit een lege krat gedronken.
We geven om je. Dus volg ons advies (en je hart). Ga op voetbal, en skip die korfbal bullshit.quote:
Zijn zusje proberen te regelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
vierbaans wegen zien ipv 2 baansarme stijn.
Tenzij je korfbalt om Jet te ballen, dan zien we het door de vingers.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
We geven om je. Dus volg ons advies (en je hart). Ga op voetbal, en skip die korfbal bullshit.
Ome Peter! Ome Peter!? Wie is die andere man voorin?! Ik dacht dat we maar met z'n 2en waren?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
vierbaans wegen zien ipv 2 baansarme stijn.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
denkt ie dat ie met zijn tong in der mond zit, zit ie gvd in de oor te centrifugerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |