haters maken de kromme sterkerquote:
Jij moet nog veel leren in het leven jongen. Hou je maar niet bezig met dit soort zaken.quote:
Ik krijg gewoon nog hero man. Fuck methadon.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Metadon is geen pretje zodrekt voor je
Net als bij hmf kan ik ook gewoon om de_kromme lachenquote:
Komt altijd met de grootste leugenachtige feiten rondom Feyenoord, voornamelijk daarom.quote:
jij bent ook te stoer aan het worden, dat past niet bij je.quote:
Jij kwam met het fabeltje dat feyenoord kampioen zou worden, who gives a fuck manquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt altijd met de grootste leugenachtige feiten rondom Feyenoord, voornamelijk daarom.
Zo trekken we Junker aan, wist je dat? Gaat de snor nog steeds aankondigen in VI, ook al is dat dit seizoen ten einde. En ook al geeft Technisch Directeur Geel aan dat het absoluut niet zo is.
En betaalt Feyenoord via een ingewikkelde constructie 3 miljoen voor Immers, ook al betalen we eigenlijk 9 ton. Maar eigenlijk zou ADO 5 miljoen krijgen voor Immers.
En zo zijn er nog mil-joe-nen niet bestaande 'feiten' naar voren gekomen.
Goede grap, maar feit blijft dat je je treurige verslaving amper kunt verbloemen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet je wat mooi is? Dat ik gewoon gratis drugs krijg van de overheid, omdat ze me niet in het diepe willen laten vallen. Elke week een paar shotjes, lekker hoor![]()
.
Mooi, het is jou ook opgevallen. Wat doen we er aan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij bent ook te stoer aan het worden, dat past niet bij je.
Het moet niet gekker worden. Ben je wel pinda dan? Ik had me doodgeschrokken op HS man, als jij ineens geen negert zou zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er wonen niet alleen negers in Suriname kerel
Je krijgt serieus gewoon gratis shit van de overheidquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goede grap, maar feit blijft dat je je treurige verslaving amper kunt verbloemen.
jongens kom op, hij heeft zijn 1e biertje en kater achter de rugquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, het is jou ook opgevallen. Wat doen we er aan?
Mij ook. Is eigenlijk sinds hij bier 'gedronken' heeft.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, het is jou ook opgevallen. Wat doen we er aan?
half flesje jupilerquote:
Daar heb je dan ook gelijk alles mee gezegdquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Joh maak je niet druk, hij is lang niet zo irritant als die psv mongooltjes
Meteen een kater en ziek gemeld van schoolquote:
zo lekker dat ie restjes ging drinken.quote:
quote:
Ditquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meteen een kater en ziek gemeld van school
Oh...quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog wel, maar now i'm gone. Ik ga sporten.
Kleine jongens worden groot, en we maken het van dichtbij meequote:Op woensdag 30 mei 2012 16:03 schreef Helpmefok het volgende:
Best een gek idee dat we het nog mee gaan maken binnen afzienbare tijd dat Ajaciedje voor het eerst zijn pieleke tussen de lipjes van een overgewicht-16-jarig meisje heeft gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |