zal wel kwart voor 9 zijn,quote:
jij wil echt een AF - Rugby discussie starten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je dan tof te doen. Beetje alsof een American Footballer coole plaatjes van bebloede rugbyers op z'n FB zet: iedereen weet dat hij een pussy-sport eerste klas beoefent die een slap aftreksel is van waar hij mee geaffinieerd wil worden.
Ik zat in de Arena tijdens Nederland - Bulgarijequote:
je toetje was dus viesquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat in de Arena tijdens Nederland - BulgarijeGelukkig had ik een bbq met bier ervoor gehad.
Ennn bedankt he.quote:
sowieso naar wedstrijden van Carnavalland gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat in de Arena tijdens Nederland - BulgarijeGelukkig had ik een bbq met bier ervoor gehad.
Al lvl 60quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat eet ik dus echt MAXIMAAL 2 keer per jaar hé.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ennn bedankt he.Nu gelijk zin in een Macje.
Ik vond de wedstrijd Nederland - Zweden anders één van de beste potten die ik ooit gezien hebquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sowieso naar wedstrijden van Carnavalland gaan
Al bijna 3 jaar nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat eet ik dus echt MAXIMAAL 2 keer per jaar hé..
Was je verkleed als wortel?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik vond de wedstrijd Nederland - Zweden anders één van de beste potten die ik ooit gezien heb. Normaal ga ik ook nooit naar Oranje, maar ik ben blij dat ik er bij was.
Kaartje was gratis en een leuke afsluiter van de dag... alhoewel...quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sowieso naar wedstrijden van Carnavalland gaan
Ik eet 't ook amper. Laatste keer was toen met jou. Eet liever een BK.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat eet ik dus echt MAXIMAAL 2 keer per jaar hé..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, had wel een ADO-vlag bij me. Had wel verwacht dat Toornstra zou spelen, mooi niet dus.
Zat Toornstra bij de selectie toen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, had wel een ADO-vlag bij me. Had wel verwacht dat Toornstra zou spelen, mooi niet dus.
Stijntje, jouw opmerkingen zijn vandaag van een zeer bedenkelijk laag psv niveau, doe er eens wat aanquote:
Ik ben ziek héquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijntje, jouw opmerkingen zijn vandaag van een zeer bedenkelijk laag psv niveau, doe er eens wat aan
geen excuus want echt 100 ben je nooitquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geen excuus want echt 100 ben je nooit
Weet ik veel. Ik volg dat toch niet man. Ik dacht gewoon dat de beste spelers van Nederlandse komaf zouden worden opgeroepenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat Toornstra bij de selectie toen?
Hij heeft wel gelijk. Mag ik je een advies geven? Minder/stop met Fok!ken en ga lekker van je jeugd genieten. Ga van korfbal af, en join een voetbalteam (aangezien dit schijnbaar je werkelijke passie is).quote:
neequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik volg dat toch niet man. Ik dacht gewoon dat de beste spelers van Nederlandse komaf zouden worden opgeroepen. Mooi niet dus. Één grote vriendjespolitiek daar met Bertje als dictator.
[..]
Hij heeft wel gelijk. Mag ik je een advies geven? Minder/stop met Fok!ken en ga lekker van je jeugd genieten. Ga van korfbal af, en join een voetbalteam (aangezien dit schijnbaar je werkelijke passie is).
Lekker buitenspel man, voetballen met vrienden, bbqen in de het park. Skaten, hardlopen, wat je wilt. Veel succes met deze wijze levenslessen.
Je hebt gewoon een kater. Als ik écht naar de klote ben van een avond zuipen ben ik op m'n grappigst.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet je maar niet als een dakloze restjes bier gaan zuipen...
Dit. Ransaap. Je lijkt de_Kromme wel man, vieze brugjunk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe ist op werk? Is het nog goed afgelopen met dat project wat je in het weekend moest doen, waardoor we de bijna-kampioenswedstrijd van El Stino hebben gemist?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat prima, zitten nu in hypercarefasequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoe ist op werk? Is het nog goed afgelopen met dat project wat je in het weekend moest doen, waardoor we de bijna-kampioenswedstrijd van El Stino hebben gemist?
Hypercare? Prioriteit? Steven zoekt nog een baan hequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat prima, zitten nu in hypercarefase
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rofa is ook zo'n raar negatief mannetje.
DonRaja is al met dingen gekomen voor mijquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hypercare? Prioriteit? Steven zoekt nog een baan he. Ik denk: ik zeg het maar even.
Serieus? DonRaja is echt een hele chille negert volgens mij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DonRaja is al met dingen gekomen voor mij
Kloptquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Serieus? DonRaja is echt een hele chille negert volgens mij.
Hij krijgt gewoon subsidie als hij bepaalde minder bedeelden aanneemt. Misschien maak jij als verslaafde ook wel kans.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom haten op de_krommequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon subsidie als hij bepaalde minder bedeelden aanneemt. Misschien maak jij als verslaafde ook wel kans.
Ben wel chill, alleen geen negerquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is geen neger. Wel één van de toffere users die hier rondloopt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet je wat mooi is? Dat ik gewoon gratis drugs krijg van de overheid, omdat ze me niet in het diepe willen laten vallen. Elke week een paar shotjes, lekker hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon subsidie als hij bepaalde minder bedeelden aanneemt. Misschien maak jij als verslaafde ook wel kans.
What the? Je bent toch Suri?quote:
mooie fabelquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet je wat mooi is? Dat ik gewoon gratis drugs krijg van de overheid, omdat ze me niet in het diepe willen laten vallen. Elke week een paar shotjes, lekker hoor![]()
.
Metadon is geen pretje zodrekt voor jequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet je wat mooi is? Dat ik gewoon gratis drugs krijg van de overheid, omdat ze me niet in het diepe willen laten vallen. Elke week een paar shotjes, lekker hoor![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |