1. Basketbal in Nederlandquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ZZ Leiden is de op een na beste Basketbalclub in Nederland
Dit was een overgangsseizoen jongenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verder dan het presteren (te) makkelijk doelpunten weggeven kwamen ze dit seizoen niet.
Haters gonna hate.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien afgelopen seizoen
zijn ze gehuldigd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ZZ Leiden is de op een na beste Basketbalclub in Nederland
Laat me niet lachen man. De beste spelers gaan weg bij jullie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit was een overgangsseizoen jongen. Vanaf volgend jaar weer linkerrijtje.
Alles lekker?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit was een overgangsseizoen jongen. Vanaf volgend jaar weer linkerrijtje.
Alles lekker?
Wat loop je dan tof te doen. Beetje alsof een American Footballer coole plaatjes van bebloede rugbyers op z'n FB zet: iedereen weet dat hij een pussy-sport eerste klas beoefent die een slap aftreksel is van waar hij mee geaffinieerd wil worden.quote:
zal wel kwart voor 9 zijn,quote:
jij wil echt een AF - Rugby discussie starten?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je dan tof te doen. Beetje alsof een American Footballer coole plaatjes van bebloede rugbyers op z'n FB zet: iedereen weet dat hij een pussy-sport eerste klas beoefent die een slap aftreksel is van waar hij mee geaffinieerd wil worden.
Ik zat in de Arena tijdens Nederland - Bulgarijequote:
je toetje was dus viesquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat in de Arena tijdens Nederland - BulgarijeGelukkig had ik een bbq met bier ervoor gehad.
Ennn bedankt he.quote:
sowieso naar wedstrijden van Carnavalland gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat in de Arena tijdens Nederland - BulgarijeGelukkig had ik een bbq met bier ervoor gehad.
Al lvl 60quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat eet ik dus echt MAXIMAAL 2 keer per jaar hé.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ennn bedankt he.Nu gelijk zin in een Macje.
Ik vond de wedstrijd Nederland - Zweden anders één van de beste potten die ik ooit gezien hebquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sowieso naar wedstrijden van Carnavalland gaan
Al bijna 3 jaar nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat eet ik dus echt MAXIMAAL 2 keer per jaar hé..
Was je verkleed als wortel?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik vond de wedstrijd Nederland - Zweden anders één van de beste potten die ik ooit gezien heb. Normaal ga ik ook nooit naar Oranje, maar ik ben blij dat ik er bij was.
Kaartje was gratis en een leuke afsluiter van de dag... alhoewel...quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sowieso naar wedstrijden van Carnavalland gaan
Ik eet 't ook amper. Laatste keer was toen met jou. Eet liever een BK.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat eet ik dus echt MAXIMAAL 2 keer per jaar hé..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, had wel een ADO-vlag bij me. Had wel verwacht dat Toornstra zou spelen, mooi niet dus.
Zat Toornstra bij de selectie toen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, had wel een ADO-vlag bij me. Had wel verwacht dat Toornstra zou spelen, mooi niet dus.
Stijntje, jouw opmerkingen zijn vandaag van een zeer bedenkelijk laag psv niveau, doe er eens wat aanquote:
Ik ben ziek héquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijntje, jouw opmerkingen zijn vandaag van een zeer bedenkelijk laag psv niveau, doe er eens wat aan
geen excuus want echt 100 ben je nooitquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geen excuus want echt 100 ben je nooit
Weet ik veel. Ik volg dat toch niet man. Ik dacht gewoon dat de beste spelers van Nederlandse komaf zouden worden opgeroepenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zat Toornstra bij de selectie toen?
Hij heeft wel gelijk. Mag ik je een advies geven? Minder/stop met Fok!ken en ga lekker van je jeugd genieten. Ga van korfbal af, en join een voetbalteam (aangezien dit schijnbaar je werkelijke passie is).quote:
neequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik volg dat toch niet man. Ik dacht gewoon dat de beste spelers van Nederlandse komaf zouden worden opgeroepen. Mooi niet dus. Één grote vriendjespolitiek daar met Bertje als dictator.
[..]
Hij heeft wel gelijk. Mag ik je een advies geven? Minder/stop met Fok!ken en ga lekker van je jeugd genieten. Ga van korfbal af, en join een voetbalteam (aangezien dit schijnbaar je werkelijke passie is).
Lekker buitenspel man, voetballen met vrienden, bbqen in de het park. Skaten, hardlopen, wat je wilt. Veel succes met deze wijze levenslessen.
Je hebt gewoon een kater. Als ik écht naar de klote ben van een avond zuipen ben ik op m'n grappigst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |