Ben je nog steeds boos dat ik je geen goeie mod vond. Sorry manquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Gewoon negeren dat kleutertje, gaat ie vanzelf wel weer weg
Want?quote:
Meerderheid van die Zwolle fans is ook voor Ajax of Feijenoord, komen opeens op het succes af als er in de buurt wat te halen valt hequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat is in elke dorp zo wanneer de club kampioen is, kan mij niet voorstellen dat zwolle echt zoveel fans heeft
Naah, als Roelofsen weg is spelen ze gewoon leuk voetbal hoor. En daarnaast hebben ze een leuke, fanatieke aanhang.quote:
Ja maar dat bedoel ik dus ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Meerderheid van die Zwolle fans is ook voor Ajax of Feijenoord, komen opeens op het succes af als er in de buurt wat te halen valt he
wat kapi zegt.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verdedigend anti-voetbal. Is de NL eredivisie niet bij gebaat.
Dat was alleen dit jaar, heb ze vorig jaar opzich best leuk voetbal zien spelenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verdedigend anti-voetbal. Is de NL eredivisie niet bij gebaat.
Met Opa Stanleyquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoel ik dus ook
Paar jaar terug toen Volendam kampioen werd zat ik ook in het stadion
Dit inderdaad. Neefje van mij zit ook in de 'harde' kern van FC Zwolle, maar is ook voor Ajaxquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Meerderheid van die Zwolle fans is ook voor Ajax of Feijenoord, komen opeens op het succes af als er in de buurt wat te halen valt he
ADO eruit? Op basis van? Dit slaat helemaal nergens op.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Tjacka het volgende:
Volgend jaar Ado en Utrecht er uit.![]()
En Volendam en Cambuur er in.
Zwolle heeft opzich sowieso wel een grote harde kern voor zo'n kleine club eigenlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Neefje van mij zit ook in de 'harde' kern van FC Zwolle, maar is ook voor Ajax. Ze hebben trouwens wel veel uitsupporters altijd. Één van de weinige die tijdens bekerwedstrijden de uitvakken bij Feijenoord vol krijgt.
ADO en Utrecht durven alleen te presteren tegen Ajax.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Neefje van mij zit ook in de 'harde' kern van FC Zwolle, maar is ook voor Ajax. Ze hebben trouwens wel veel uitsupporters altijd. Één van de weinige die tijdens bekerwedstrijden de uitvakken bij Feijenoord vol krijgt.
[..]
ADO eruit? Op basis van? Dit slaat helemaal nergens op.
hehe, hebben ze meer met de Trappers dan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Willem II speelt in Tilburg, maar is verre van de Trots van Tilburg. Stelletje mongolen daar...
ADO presteert tegen iedereen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO en Utrecht durven alleen te presteren tegen Ajax.
Dat hebben we gezien afgelopen seizoenquote:
Op basis van dat het altijd lastige wedstrijden voor Ajax zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
ADO eruit? Op basis van? Dit slaat helemaal nergens op.
Dat is omdat er verder in Zwolle geen ene moer te doen is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zwolle heeft opzich sowieso wel een grote harde kern voor zo'n kleine club eigenlijk
goed puntquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is omdat er verder in Zwolle geen ene moer te doen is.
Tilburgers zijn alleen trots op de Kermis. De rest doet er niet toe.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hehe, hebben ze meer met de Trappers dan?
Zwolle ging volgens mij ook nog de ruimte tussen de muren en het veld dichtbouwen met sta-tribunes, dus dat wordt wel een stuk beter.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zwolle heeft zelfs een groter stadion dan RKC, Heracles & VVV
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tilburgers zijn alleen trots op de Kermis. De rest doet er niet toe.
iddquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tilburgers zijn alleen trots op de Kermis. De rest doet er niet toe.
Wat is ZZ leiden?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier in Leiden zijn we trots op ZZ Leiden en 1574
basketbal.quote:
Basketbal in Nederland.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ZZ Leiden is de op een na beste Basketbalclub in Nederland
1. Basketbal in Nederlandquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was een overgangsseizoen jongenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verder dan het presteren (te) makkelijk doelpunten weggeven kwamen ze dit seizoen niet.
Haters gonna hate.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien afgelopen seizoen
zijn ze gehuldigd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat me niet lachen man. De beste spelers gaan weg bij jullie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit was een overgangsseizoen jongen. Vanaf volgend jaar weer linkerrijtje.
Alles lekker?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit was een overgangsseizoen jongen. Vanaf volgend jaar weer linkerrijtje.
Alles lekker?
Wat loop je dan tof te doen. Beetje alsof een American Footballer coole plaatjes van bebloede rugbyers op z'n FB zet: iedereen weet dat hij een pussy-sport eerste klas beoefent die een slap aftreksel is van waar hij mee geaffinieerd wil worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |