quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
denkt ie dat ie met zijn tong in der mond zit, zit ie gvd in de oor te centrifugeren
Sloeg zijn arm over de schouder van zijn zus, hand zo 'casual' laten hangen op de plek waar haar tieten over 2 jaar beginnen te groeienquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
denkt ie dat ie met zijn tong in der mond zit, zit ie gvd in de oor te centrifugeren
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft op de terugweg vanuit België achterin de auto alle restjes uit een lege krat gedronken.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sloeg zijn arm over de schouder van zijn zus, hand zo 'casual' laten hangen op de plek waar haar tieten over 2 jaar beginnen te groeien
langzaam met die andere hand het broekje in proberen te komen, krijgt die banaan de knoop niet losquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sloeg zijn arm over de schouder van zijn zus, hand zo 'casual' laten hangen op de plek waar haar tieten over 2 jaar beginnen te groeien
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
zal die wel eens tegen zijn vader steven hebben gezegd ipv zijn echte naam?
Ja, hij heeft hier een hoop ooms (en de occasional nicht in het PSV-topic)quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is wel leuk om stijntje te zien opgroeien, hij is toch een beetje van ons allemaal
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, hij heeft hier een hoop ooms (en de occasional nicht in het PSV-topic)
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, hij heeft hier een hoop ooms (en de occasional nicht in het PSV-topic)
Dit. Ik wens hem gewoon het allerbeste toe, maar dat betekent niet dat we af en toe niet smakelijk kunnen lachen om zijn jeugdige onbezonnenheid. Het is gewoon een feest der herkenning Stijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is wel leuk om stijntje te zien opgroeien, hij is toch een beetje van ons allemaal
Dan gaan veel mensen teleurgesteld naar huis.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou er gebeuren als oranje verliest vanaaf?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga Stijntje wel serieus helpen met chickies hosselen man. Leer ik 'm een beetje auto- of motorrijden. Dat ik daar zo aankom op m'n R6 of met een dikke Audi en zeg ik 'let op dat ding maar je doet er niets mee!
Zegt 'ie zo tegen die chick 'ga je mee', laat zich pijpen achter het stuur alles
Rellen in de hoofdstad denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou er gebeuren als oranje verliest vanaaf?
en dan kindersperma op je waggie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga Stijntje wel serieus helpen met chickies hosselen man. Leer ik 'm een beetje auto- of motorrijden. Dat ik daar zo aankom op m'n R6 of met een dikke Audi en zeg ik 'let op dat ding maar je doet er niets mee!'
Zegt 'ie zo tegen die chick 'ga je mee', laat zich pijpen achter het stuur allesGaatie stukje rijden. BEEST
Jezelf laten pijpen op een R6 lijkt me nogal lastig, maar hij mag mijn Maserati best voor een middagje lenen hoor als hij daar chima's mee zou scoren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga Stijntje wel serieus helpen met chickies hosselen man. Leer ik 'm een beetje auto- of motorrijden. Dat ik daar zo aankom op m'n R6 of met een dikke Audi en zeg ik 'let op dat ding maar je doet er niets mee!'
Zegt 'ie zo tegen die chick 'ga je mee', laat zich pijpen achter het stuur allesGaatie stukje rijden. BEEST
Nu ben ik benieuwd?quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:18 schreef Helpmefok het volgende:
Wat je gewoon moet leren Stijntje is dat vrouwen geen recht hebben op een mening. Ze denken van wel maar het is niet zo. Vraag maar aan Happeltje hoe ik mijn chick onder de duim hield bij het bieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |