quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
België weet niet eens wat Pindasaus is
En België heeft tyfusveel vetzakken ben ik achtergekomen
De jeugdige kortzichtigheid kan soms zo mooi zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De jeugdige kortzichtigheid kan soms zo mooi zijn.
Altijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha Davy. Vandaag weer positief beginnen he
quote:
Vetzakken in de Vlaamse betekenis van het woord zeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vetzakken in de Vlaamse betekenis van het woord zeker.
Ik denk serieus van wel hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
Denken ze in België echt dat ze over 2 jaar kans hebben op het WK?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://i.imgur.com/l2ANJ.jpg
Zou Driesje Vermaelen en Vertonghen lokken naar Eindhoven?
Om er te komen, ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
Denken ze in België echt dat ze over 2 jaar kans hebben op het WK?
Toen ik dit weekend in België was heb ik stiekem een biertje Jupiler gedronkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef DonRaja het volgende:
Waarom is dat Jupiler ineens zo populair eigenlijk? Is het echt zoveel lekkerder dan de andere bieren?
Waar was je heen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik dit weekend in België was heb ik stiekem een biertje Jupiler gedronken
Dan word ik fan van PSV. Overal waar Vertonghen heen gaat word ik fan vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat is al populair naar mijn weten sinds ik op de basisschool zat hoor. Al zal dat komen omdat ik vroeger in de grensstreek woonde en dat soort dingen daar eerder werden opgepikt. Ik vind het vrij lekker ja. Beter dan Nederlandse pilsen, met Hertog Jan als uitzondering daarop.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef DonRaja het volgende:
Waarom is dat Jupiler ineens zo populair eigenlijk? Is het echt zoveel lekkerder dan de andere bieren?
Je beschrijft dus heel forum fok?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef napoleonfour het volgende:
kom eens in een echte stad aja422, je zult zien dat onze dikkies de belgische overrulen
Snoeperd!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik dit weekend in België was heb ik stiekem een biertje Jupiler gedronken
quote:
op fok zitten alleen maar gasten die ripped zijnquote:
Dit moet ik even quoten. Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan word ik fan van PSV. Overal waar Vertonghen heen gaat word ik fan van
wie is hun doelman ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Verdediging is wel goed, ze moeten alleen nog even een middenveld en aanval uit de Vlaamse frietzak toveren die goed genoeg is.
En op de terugweg zat ik bij mijn oom achterin bij alle lege kratjes bier. (kunnen 7 man in de auto die mijn oom heeft). Heb ik stiekem alle restjes leeggezopen.quote:
Stijn, alcoholistquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En op de terugweg zat ik bij mijn oom achterin bij alle lege kratjes bier. (kunnen 7 man in de auto die mijn oom heeft). Heb ik stiekem alle restjes leeggezopen.
Wat is dat nou weer voor dakloze-actie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En op de terugweg zat ik bij mijn oom achterin bij alle lege kratjes bier. (kunnen 7 man in de auto die mijn oom heeft). Heb ik stiekem alle restjes leeggezopen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit moet ik even quoten. Je weet maar nooit.
Dat kan ik bij deze wel ontkrachten hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op fok zitten alleen maar gasten die ripped zijn
Preud'hommequote:
Meen je dit nou?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoho, alleen mijn mattie HMFquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
op fok zitten alleen maar gasten die ripped zijn
ja ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan ik bij deze wel ontkrachten hoor.
Ik kan bevestigen dat Computerprobleem ook een vetzak is. Volgens mij ben ik hem maandag tegengekomenquote:
Nee, Juup is nog niet zo heel lang echt populair hoor. In de grensstreek werd het wel verkocht, maar niet zo massaal als nu het geval is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is al populair naar mijn weten sinds ik op de basisschool zat hoor. Al zal dat komen omdat ik vroeger in de grensstreek woonde en dat soort dingen daar eerder werden opgepikt. Ik vind het vrij lekker ja. Beter dan Nederlandse pilsen, met Hertog Jan als uitzondering daarop.
HMF is een dikkertje?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan ik bij deze wel ontkrachten hoor.
shocking newsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat Computerprobleem ook een vetzak is. Volgens mij ben ik hem maandag tegengekomen
Bevestigen..... volgens mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat Computerprobleem ook een vetzak is. Volgens mij ben ik hem maandag tegengekomen
neequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij hem als familielid kent. Kan je dit bevestigen?
Nou, bij ons in het dorp dronk iedereen wel Jupiler op een gegeven moment en dat was eigenlijk sinds ik op de middelbare school zat al.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, Juup is nog niet zo heel lang echt populair hoor. In de grensstreek werd het wel verkocht, maar niet zo massaal als nu het geval is.
Het waren juist de speciaalbieren die in de grensstreek veel werden verkocht.
e=mc²quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nog steeds Natuurkunde verslag maken
Easy peasyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nog steeds Natuurkunde verslag maken
Middelbare school is al later dan basisschoolquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, bij ons in het dorp dronk iedereen wel Jupiler op een gegeven moment en dat was eigenlijk sinds ik op de middelbare school zat al.
Groep 8--> eerste klas. Kan welgeteld 1,5 maand schelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Middelbare school is al later dan basisschool![]()
En gezien jouw leeftijd kan dat wel kloppen met mijn inschatting van 'de laatste tijd'...
Je moest zelf een onderwerp kiezen, hadden de remsnelheid na 200m fietsen berekend.quote:
Ja dat klopt ook weer...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Groep 8--> eerste klas. Kan welgeteld 1,5 maand schelen.
Een werkstuk én presentatie over de remsnelheid na 200m fietsen? Hoe lang duurt die presentatie, 20 seconden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest zelf een onderwerp kiezen, hadden de remsnelheid na 200m fietsen berekend.
Straks effe alles in elkaar flansen. Maar morgen moet ik 't inleveren en dat presenteren. maar ik ga morgen niet naar school hoor. Heb vandaag al alles uitgekotst wat ik heb gegeten. en keelpijn speelt ook op
Je moet ook opzet en alles erbij zetten. Zet ook wel een saai verhaaltje erbij hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een werkstuk én presentatie over de remsnelheid na 200m fietsen? Hoe lang duurt die presentatie, 20 seconden?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
Johan om 19:30 te gast bij Bureau Sport op Ned 3.
Je bent gewoon ziek van de drank man.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest zelf een onderwerp kiezen, hadden de remsnelheid na 200m fietsen berekend.
Straks effe alles in elkaar flansen. Maar morgen moet ik 't inleveren en dat presenteren. maar ik ga morgen niet naar school hoor. Heb vandaag al alles uitgekotst wat ik heb gegeten. en keelpijn speelt ook op
Juist, klinkt als een klein katertjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent gewoon ziek van de drank man.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent gewoon ziek van de drank man.
Driesje ziet eruit als een flikker met dat kapseltjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Of je hebt herpes of een andere enge ziekte doordat je aan de restjes verschraald bier van weet ik wie hebt lopen lurken. Kies maar wat je liever hebt dan.quote:
Lijkt meer op de Duif van Miralemquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Driesje ziet eruit als een flikker met dat kapseltje
Berschapquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?quote:
terecht drankorgelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een dramaat van een docente is me natuurkunde docent ook. Heb donderdag een vraag gestuurd over het inleveren. nog steeds geen answer gehad
Dat zal dan donderdagavond geweest zijn. De beste vrouw zal het pas op vrijdag gezien hebben of direct op een weekendje weg vertrokken zijn. Eigen schuld.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een dramaat van een docente is me natuurkunde docent ook. Heb donderdag een vraag gestuurd over het inleveren. nog steeds geen answer gehad
donderdagmiddag. Vrijdag moest ze gewoon nog de hele dag les geven tot het 8e. En docenten moeten altijd ook nog op het systeem inloggen om absenten te melden en dan zien ze ook wel dingen bij inboxquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zal dan donderdagavond geweest zijn. De beste vrouw zal het pas op vrijdag gezien hebben of direct op een weekendje weg vertrokken zijn. Eigen schuld.
In mijn tijd bespraken we dit soort dingen gewoon na de les.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
donderdagmiddag. Vrijdag moest ze gewoon nog de hele dag les geven tot het 8e. En docenten moeten altijd ook nog op het systeem inloggen om absenten te melden en dan zien ze ook wel dingen bij inbox
Dit dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In mijn tijd bespraken we dit soort dingen gewoon na de les.
vrijdag was ik al voor het 5e weg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In mijn tijd bespraken we dit soort dingen gewoon na de les.
Dan druk je op lb om speler te wisselen, klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een kutaids is dat, als je bij FIFA een bal op de lat schiet, hij terugkomt en ik m standaard lob![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt er maar net aan wat je er mee bedoelt, maar vaak genoeg is die formule incompleet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
idd, laat die natuurkunde docent dat maar ontkrachten.
Op de middelbare school dronk ik als bijna belg weinig Jupiler, veel te duurquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, bij ons in het dorp dronk iedereen wel Jupiler op een gegeven moment en dat was eigenlijk sinds ik op de middelbare school zat al.
Kleine kutflesjes. Alfaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Op de middelbare school dronk ik als bijna belg weinig Jupiler, veel te duur
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je er mee bedoelt, maar vaak genoeg is die formule incompleet.
Ik twijfel nog om te gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, kaartjes voor Extrema zijn binnen.
Ik heb 't maar gewoon gedaan. Ik twijfel altijd veel te lang en uiteindelijk ga je toch nooit om die 10 redenen waarom je beter niet zou gaan.quote:
Ik wacht nog een weekje met denken eroverquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't maar gewoon gedaan. Ik twijfel altijd veel te lang en uiteindelijk ga je toch nooit om die 10 redenen waarom je beter niet zou gaan.
Nee, helemaal vergeten. Ik zal vrijdagavond eens kijken of ik daar wat kan scoren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef napoleonfour het volgende:
heb je nou al eens gegeten bij die surinamer in het centrum van tilly kapi?
ik heb daar eens een pasteitje gehaald. goeie meuk, maar dat is ook al weer 3 kwart jaar terug :pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, helemaal vergeten. Ik zal vrijdagavond eens kijken of ik daar wat kan scoren.n Heb gehoord dat Eethuis Bamboe ook wel redelijk is van een maat van me.
Beter nemen we DonRaja een keer mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb daar eens een pasteitje gehaald. goeie meuk, maar dat is ook al weer 3 kwart jaar terug :p
die zal er meer verstand van hebben dan ik inderdaad :p.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter nemen we DonRaja een keer mee.
haha xdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die zal er meer verstand van hebben dan ik inderdaad :p.
moet je nou ?quote:
nix :pquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Steven, niet haten tegen m'n brada's uit tilles he.
quote:
ik zou het zelf niet doenquote:
inderdaad, anders kom ik je in de zaan gooien steven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Steven, niet haten tegen m'n brada's uit tilles he.
Als een vrouw geen gelakte tenen heeft hoef ik haar niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
probeer maarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad, anders kom ik je in de zaan gooien steven.
ojah jij weegt 156 kg toch?quote:
149quote:
Goh, wat gek.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Een vriendin was pissed toen ik over haar donkerblauwe gelakte teennagels zei dat die op mijn oma's nagels leken, nadat ze al 3 dagen dood was.
Nee man, hoezoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je weer zand in je poentje vandaag?
Ben je op diet? Goed man!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt beter bij alleen je nagels laten, maar hey...dat is mijn mening maar.
Nee. Ze moet maar normaal doen met haar nagelsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goh, wat gek.
Een man zou er om kunnen lachen (als het over iets anders ging, haar oid) maar bij een vrouw is dat volgens mij áltijd reden tot boosheid. Kon je dat zelf niet bedenken?
gewoon dippen in die potjes tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt beter bij alleen je nagels laten, maar hey...dat is mijn mening maar.
Vrouwen kunnen praktisch nergens om lachen man.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goh, wat gek.
Een man zou er om kunnen lachen (als het over iets anders ging, haar oid) maar bij een vrouw is dat volgens mij áltijd reden tot boosheid. Kon je dat zelf niet bedenken?
Nou, je kwetst mequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen praktisch nergens om lachen man.Die voelen zich altijd persoonlijk geattaqueerd.
Jawel hoor, ze kunnen achter elkaars rug om lachen om de schoenen van persoon 'x' die ze niet mag omdat ze toevallig een keer 'arrogant keek'.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen praktisch nergens om lachen man.Die voelen zich altijd persoonlijk geattaqueerd.
gast ga buitenspelen manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja wass?
Ik kan het me best voorstellen bij jou
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gast ga buitenspelen man
Jij bent echt de ajacied422 van de kakkies
Buitenspelen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gast ga buitenspelen man
Omdat je net zo stom lultquote:
Niet echt, hoezo? Ik weet wel wat er speelt maar de finesses ken ik niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef napoleonfour het volgende:
Kapi. hoe goed ben jij op de hoogte van Syrië?
ah k. laat maar danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet echt, hoezo? Ik weet wel wat er speelt maar de finesses ken ik niet.
verrassendquote:
Haas is doorquote:
quote:
Razanno voor rus is wel leuk,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu Williams - Razzano te kijken (Serena). 1-1 in sets. WIlliams is het volledig kwijt
Dan had je net zo goed vandaag begonnen kunnen zijn met tennis kijken...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
No shit, ik kijk al tennis toen jij nog niet bij je lul kon komen.
Zit er weer een kat in een boom?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens staat er weer popo hier onder m'n kamer in TBW hoor. Mensen lachen altijd, maar er gebeurt hier shit weet je. snap je? ja tog.
Moetie eerst 3 keer op rij de OP zien te jatten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Zit wat in jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Moetie eerst 3 keer op rij de OP zien te jatten.
Winkeldiefstal. Blijkbaar iemand die z'n salaris niet heeft gehad doordat werkgever failliet was gegaan en hij moes toch te eten hebben. Verontschuldigde nog bij de dienstdoende cassiere.quote:
Wat is dat toch met die glimmende ski bril want ik heb helemaal geen goud glimmende ski brilquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Winkeldiefstal. Blijkbaar iemand die z'n salaris niet heeft gehad doordat werkgever failliet was gegaan en hij moes toch te eten hebben. Verontschuldigde nog bij de dienstdoende cassiere.
Signalement:
- kaal tot gemillimeterd haar
- tattoo: 3 gouden sterren met de tekst AFCA
- Zaans accent
- opvallend: droeg gedurende de diefstal een goud glimmende ski-bril.
ook een aussie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Winkeldiefstal. Blijkbaar iemand die z'n salaris niet heeft gehad doordat werkgever failliet was gegaan en hij moes toch te eten hebben. Verontschuldigde nog bij de dienstdoende cassiere.
Signalement:
- Zaans accent
Hij had ook een bierglas in zn handenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Signalement:
- Zaans accent
In je fobo mang. Kwam er laatst helaas achter dat het een gewone zonnebril was.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die glimmende ski bril want ik heb helemaal geen goud glimmende ski bril
Dat is een bril van de bios lulquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In je fobo mang. Kwam er laatst helaas achter dat het een gewone zonnebril was.Heb maanden gedacht dat je daar met een ski-bril op stond.
quote:
koop een mac.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
Al 2 BSOD's en 7 keer vastgelopen, gaat goed vandaag met mijn PC
wat?quote:
dat is zon mooi programmaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
BNN Loverboys #5
Dalijk lachen met een ajacied en zijn feyenoord vriendin.
quote:
quote:
update je browser.quote:
Mij te duur, plus ik stap niet graag over van OS zonder te weten of ik het fijn vind of niet. Iphone vind ik chill, maar verder.. vind een PC/Windows goed genoeg.quote:
quote:
Seems legit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
Al 2 BSOD's en 7 keer vastgelopen, gaat goed vandaag met mijn PC
Je hebt geen idee waarom hij vast looptquote:
Precies.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waarom hij vast loopt
Windows XP SP3 heeft zo'n irritant connection limit (waar het vroeger unlimited was) en door die teveel connecties loopt dat pokkeding vast, echt heel irritant.
Kan toch ook met windows 7? Gewoon rechtermuisknop en compatibility op Windows XP zetten?quote:
Op Vista deed die shit het al nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kan toch ook met windows 7? Gewoon rechtermuisknop en compatibility op Windows XP zetten?
windows 7 doet het wel, ik kan daar gewoon CM5 spelen :pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op Vista deed die shit het al nietdan zal het ook niet op W7 werken.
CM5? Je bedoeld toch niet de totaal falende versies van Eidos?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
windows 7 doet het wel, ik kan daar gewoon CM5 spelen :p
Ik bedoelde CM4. Die was goed hoor :p. 5 niet gespeeldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef The_Groove het volgende:
[..]
CM5? Je bedoeld toch niet de totaal falende versies van Eidos?
Oja, die huilende neus in een Feijenoordshirt toch?quote:
Ik zou ook beginnen janken als je je hele leven dat jodenshirt moet dragen en uiteindelijk met dat prachtige Feyenoordshirt om je schouders pas voelt dat je al die jaren de grootste fout van je leven hebt gemaakt en het nu te laat is om het nog te corrigeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, die huilende neus in een Feijenoordshirt toch?Zo effe terugkijken.
Morgen ga ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
Zo. Heerlijk rondje mannen. Geo...jij nog lekker aan 't sporten of ben je al aan 't opgeven?
Waarschijnlijk is Rutten zijn opvolger bij Vitesse. De 49-jarige coach uit Wijchen zit momenteel zonder club, nadat hij eerder dit seizoen werd ontslagen bij PSV.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)-naar-Anderlecht.ece
Sliske naar Arnhem
Ik was vandaag even bij de ijsbaan e.d. Ziet er goed uit dat nieuwe tilburg sportcomplex.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou ook beginnen janken als je je hele leven dat jodenshirt moet dragen en uiteindelijk met dat prachtige Feyenoordshirt om je schouders pas voelt dat je al die jaren de grootste fout van je leven hebt gemaakt en het nu te laat is om het nog te corrigeren.
quote:Op maandag 12 maart 2012 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Fred Rutten nog voor het einde van het jaar coach wordt van een club in Nederland neem ik een Fred Rutten UI.
ik heb toen ook toegezegd toen je het ergens zei in een topicquote:
Wordt die ijshockeyhal ook vernieuwd?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik was vandaag even bij de ijsbaan e.d. Ziet er goed uit dat nieuwe tilburg sportcomplex.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou ook beginnen janken als je je hele leven dat jodenshirt moet dragen en uiteindelijk met dat prachtige Feyenoordshirt om je schouders pas voelt dat je al die jaren de grootste fout van je leven hebt gemaakt en het nu te laat is om het nog te corrigeren.
Zoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb toen ook toegezegd toen je het ergens zei in een topic
Het is te hopen van wel, die nieuwe ijsbaan van Wust ziet er wel goed uit.quote:
Ah, tof. Hopelijk speelt nijmegen weer een keer eredivisie. Kan ik weer mooi naar de klassieker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is te hopen van wel, die nieuwe ijsbaan van Wust ziet er wel goed uit.
zijn ze dit jaar niet gepromoveerd dan? Al blijft ijshockey in nederland gaarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, tof. Hopelijk speelt nijmegen weer een keer eredivisie. Kan ik weer mooi naar de klassieker.
Die magnetronmaaltijden zijn op mijn werk niet goed voor mij denk ik.quote:
Je bent er snel bij Fredjequote:
Mooi complexje idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is te hopen van wel, die nieuwe ijsbaan van Wust ziet er wel goed uit.
Die zijn voor niemand goedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die magnetronmaaltijden zijn op mijn werk niet goed voor mij denk ik.
Volgens mij wel, al weet ik niet of ze financieel de stap kunnen maken. Zo erg geinformeerd ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zijn ze dit jaar niet gepromoveerd dan? Al blijft ijshockey in nederland gaarde clubs gaan alleen maar failliet. Amsterdam is geloof ik al 6x kapot gegaan
Nu we het hier toch over hebben, ben je nou al eens wezen kijken Kapi?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij wel, al weet ik niet of ze financieel de stap kunnen maken. Zo erg geinformeerd ben ik ook weer niet.
Weet wel dat nijmegen steeds veel te veel met geld heeft gesmeten, ging om de 2 jaar wel failliet. Hopelijk komt er nu wel gewoon een goed beleid. Op vrijdagavond een wedstrijdje meepakken is echt prachtig. Mooie sport.
Wat denk je zelf boeler?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
Naja ik dacht duurt wel lang dat laden.. maar vroeg me af wat dat mens nou aan het doen is .. voorbind dildo aan het pijpen of der slipje uit trekken met der mond? ;:')
Wat ben je toch een visionair.quote:
nooit van DB genoten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
Één van de beste animes die ik ooit gezien heb. Die muziek. Kriebels over mijn hele lijf
Anime is voor kleine witte faggotboys maar GODVER wat was deze serie episch.
Natuurlijk wel, maar als je dat nu terug kijkt dan lach je toch aardig dat je dat als kind vol hield zeg. Jezus christus, die Cell saga alleen al duurt 50 keer 20 minuten (!). Dat is gewoon 1000 minuten, is gewoon 16 uur lang kijken naar een groen mannetje. Al was die saga dan wel weer vrij episch.quote:
Een man met de naam "BUMA" kan ik überhaupt al niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_botst_met_buma.html
Weten al die apen in de tweede kamer überhaupt wel waar ze over praten? Of is dat gelul over de economie gewoon gebaseerd op natte vingerwerk adhv een versimpeld Keynesiaans uitgangspunt?
Politiek in dit land gaat naar Amerikaans model, steeds minder inhoud, steeds meer een populariteitsverkiezing. Drie keer raden wie daar per definitie onder lijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_botst_met_buma.html
Weten al die apen in de tweede kamer überhaupt wel waar ze over praten? Of is dat gelul over de economie gewoon gebaseerd op natte vingerwerk adhv een versimpeld Keynesiaans uitgangspunt?
de dieren?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Politiek in dit land gaat naar Amerikaans model, steeds minder inhoud, steeds meer een populariteitsverkiezing. Drie keer raden wie daar per definitie onder lijden.
Geef je me nu een voorzet en ga je de bal net voor ik 'm inkop lek steken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een man met de naam "BUMA" kan ik überhaupt al niet meer serieus nemen.. Die naam staat gelijk aan financiële malaise, corruptie en nog vele andere zaken.
Als ik hier even serieus op in mag gaan: ik vind het bijna een reden om niet meer te stemmen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Politiek in dit land gaat naar Amerikaans model, steeds minder inhoud, steeds meer een populariteitsverkiezing. Drie keer raden wie daar per definitie onder lijden.
Toch wel ironisch dat in de tijd van Fortuyn iedereen riep dat de politiek dichter bij het volk moet komen te staan maar dit eigenlijk alleen maar averechts werkt op de lange termijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik hier even serieus op in mag gaan: ik vind het bijna een reden om niet meer te stemmen.
Vind ik wel meevallen. Ik ben eigenlijk verschrikkelijk blij dat er na Marijnissen zo'n goede lijsttrekker voor de SP is gekomen. Kan met Pechtold een beetje die malloten in bedwang houden die nu de regie hebben in Nederland.quote:
Ik merk soms aan Roemer dat hij het echt niet snapt. Vooral als het gaat om de economie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Ik ben eigenlijk verschrikkelijk blij dat er na Marijnissen zo'n goede lijsttrekker voor de SP is gekomen. Kan met Pechtold een beetje die malloten in bedwang houden die nu de regie hebben in Nederland.
Dat geldt denk ik voor 9 van de 10 kamerleden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik merk soms aan Roemer dat hij het echt niet snapt. Vooral als het gaat om de economie.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geef je me nu een voorzet en ga je de bal net voor ik 'm inkop lek steken?
Veel wel ja, vooral PVV en SPquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat geldt denk ik voor 9 van de 10 kamerleden.
Blanco sletje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik hier even serieus op in mag gaan: ik vind het bijna een reden om niet meer te stemmen.
De VVD heeft het goed begrepen met het per sé willen voldoen aan het begrotingstekort 2012/2013 van 3%, waarmee ze de economie alleen maar dieper de shit in duwen?quote:
Ik kan mensen die op basis van demografische kenmerken anderen veroordelen sowieso niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef Smoofie het volgende:
Het is overal erg aan het worden. De US is helemaal. Ik kan mensen die stemmen op de republikeinen sowieso niet serieus nemen.
VVD heeft veel geslikt, buiten dat, ik snap wel dat ze naar de 3% willen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De VVD heeft het goed begrepen met het per sé willen voldoen aan het begrotingstekort 2012/2013 van 3%, waarmee ze de economie alleen maar dieper de shit in duwen?
Om je een idee te geven; consumenten hebben NU AL MASSAAL aangegeven hun hand nóg meer op de knip te gaan houden als gevolg van de verhoging van belastingen (8,5 miljard extra dit jaar, d-a-f-u-q) en zorgkosten?
Drie keer raden wat en Westerse economie nodig heeft om er uit te komen; iets met munten laten rollen....
Drie keer raden waar de Duitsers 2 jaar geleden 'dikke lul drie bier' tegen riepen, en hoe het komt dat die Duitsers het nu zo goed doen.
Ik snap dat ze naar de 3% willen, ik snap niet dat het in één jaar er doorheen gedrukt moet worden en ze niet een toeloopperiode nemen tot 2015, het spreiden van de klappen et cetera, economie niet NOG zwaarder belasten in deze tijden jalalalalala.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VVD heeft veel geslikt, buiten dat, ik snap wel dat ze naar de 3% wellen.
Niet stemmen is het verloochenen van je Rotterdamse voorouders (if any) en het ontnemen van je recht om te klagen.quote:
Ik had liever gezien dat de inkomstenbelasting omlaag zou gaan naar een soort vlaktaks en de HRA volledig zou worden afgeschaft.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap dat ze naar de 3% willen, ik snap niet dat het in één jaar er doorheen gedrukt moet worden en ze niet een toeloopperiode nemen tot 2015, het spreiden van de klappen et cetera, economie niet NOG zwaarder belasten in deze tijden jalalalalala.
O jawel, ik snap het wel; doen we het niet pleurt de EU er nog even een boete van 1,5 miljard bovenop
Blanco stemmen is ook stemmen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet stemmen is het verloochenen van je Rotterdamse voorouders (if any) en het ontnemen van je recht om te klagen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kan mensen die op basis van demografische kenmerken anderen veroordelen sowieso niet serieus nemen.
Tuurlijk, ik doe het zelf ook maar dat is 'trololololol'. Zoals dat topic in SEX waar ik alle negers apen noem, omdat één breezersletje een iets te harde klap van een molenwiek heeft gehad. Gelijk hele topic over de zeik, heerlijk.
Je hebt echter mensen die dat dus gewoon serieus menen![]()
.
Behalve Marokkanen die zijn allemaal tuig.
helaas dat ze de eckte beelden niet doenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
Ben nu ff dat Loverboys aan 't kijken. Het leuke stuk met die Leroy is net begonnen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
Haha...joden rennen altijd weg. Zelfs als ze een Feyenoord-shirt aan hebben.
Wie wat waar?quote:
Lijkt me raar man, in de Kuip tussen die carnavalbende.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:38 schreef Caland het volgende:
Oké jongens, met pijn in mijn hart heb ik eraan toegegeven om morgen tussen de teletoeters te gaan zitten.
Dat wordt 90 minuten lang me kapot ergeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lijkt me raar man, in de Kuip tussen die carnavalbende.
Toverwoord heyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt 90 minuten lang me kapot ergeren.
Maar hey, het is gratis.
Hehe, gewoon wat bier erin en goan met die banaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hey, het is gratis.
Leuke aflevering idd, maar geen Daenerys helaas.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
Even GoT afkijken.. tering vette aflevering nu alben pas op de helft
Ik trek dat echt niet man. Begreep zelfs dat dat rookverbod streng wordt gehandhaafd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, gewoon wat bier erin en goan met die banaan.
De kans dat er morgen goed gespeeld wordt acht ik wel hoog, dus kan best een aardige wedstrijd wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hey, het is gratis.
Het gaat om het publiek koe.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
De kans dat er morgen goed gespeeld wordt acht ik wel hoog, dus kan best een aardige wedstrijd worden
Hehe ik ben er één keer heen geweest in De Kuip. Tegen Roemenië was dat, een kwalificatie duel volgens mij. Enige boeiende wat ik me er van kan herinneren was dat we een vlag van onze eigen vereniging hadden meegenomen en dat die op tv kwam.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik trek dat echt niet man. Begreep zelfs dat dat rookverbod streng wordt gehandhaafd.![]()
Één keer eerder geweest, half jaartje terug ofzo naar Duitsland - Oranje in Hamburg. Toen ook echt na een helft al weggegaan. Terug de stad in, maargoed...reeperbahn hé.
En een joden lopen altijd weg sjaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:50 schreef Caland het volgende:
Zou ik lekker recalcitrant een Feyenoord-shirt aandoen?
Fluiten als er een jood aan de bal is, blijf je bezig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe ik ben er één keer heen geweest in De Kuip. Tegen Roemenië was dat, een kwalificatie duel volgens mij. Enige boeiende wat ik me er van kan herinneren was dat we een vlag van onze eigen vereniging hadden meegenomen en dat die op tv kwam.Zoveel indruk maakte die wedstrijd dus.
[..]
En een joden lopen altijd weg sjaal.![]()
Hehe, of gewoon lekker geforceerd net zo doen als je tijdens een normale pot doet in De Kuip.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Fluiten als er een jood aan de bal is, blijf je bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |