Ik heb 2 seizoenen Boardwalk Empire van een collega gekregen, maar eens kijken of het interessant is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet 'werken', hè.
Net gekeken van gisteren. Morgen maar weer eens wat anders zoeken om te kijken. Verder maar wat internetten en dergelijke.
Panorama kutjong.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is panaroma? Is dat een roma die pana's uitdeelt?
Mijn god zeg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is panaroma? Is dat een roma die pana's uitdeelt?
Haha loop je weer ff te trollen HMF?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
Wat vinden mannen mooi aan "GETINTEDAMES"
Dit topic heeft potentieel
Moet je even in komen. Seizoen 1 is wel goed. Twee moet ik nog kijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb 2 seizoenen Boardwalk Empire van een collega gekregen, maar eens kijken of het interessant is.
Hij's mooi!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
No shit. Zoveel achterlijkheid vind je zelfs niet bij onze getinte broeders en zusters.
Wie wil er vechten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
No shit. Zoveel achterlijkheid vind je zelfs niet bij onze getinte broeders en zusters.
ach media en ons rechtssysteem gaan niet hand in hand door het leven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)tzakje.html#comments
Lekker commentaar geven, maar ik zie NERGENS in dat hele fucking stuk iets wat mij zegt dat degene die dit geschreven heeft enig inzicht heeft in hoe zo'n oordeel tot stand komt. Kritiek is prima, maar ik vind dat je wel moet weten waar je het over hebt.
Ah, de 1e vrijwilliger.quote:
Meld.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, de 1e vrijwilliger.
Wie neem't t op in de ring tegen Ajacied422?
Wat!?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, de 1e vrijwilliger.
Wie neem't t op in de ring tegen Ajacied422?
Ik maak gehakt van hemquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
PizzaGeit, ik stel voor dat jij het om leeftijdstechnische aspecten maar doet?
Wudt? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel lachwekkend dat Inter Castaignos niet wil verhuren
Kijken niet, maar kopieren welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je even in komen. Seizoen 1 is wel goed. Twee moet ik nog kijken.
Maar om dat soort zaken nu op mijn werk te gaan kijken.
Such is life op het HBOquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef Typisch het volgende:
Tentamen van een maatje van me![]()
[ afbeelding ]
Kanker ik heb over 2 weken een tentamen recht heb nu al weer stress en bedanktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
ojah die namen, altijd creatief van de makers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker ik heb over 2 weken een tentamen recht heb nu al weer stress en bedankt![]()
Rechtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker ik heb over 2 weken een tentamen recht heb nu al weer stress en bedankt![]()
Niet zo stressen, Kapi is there to help you out bro.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapi was een goed personage in de serie Greek.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zo stressen, Kapi is there to help you out bro.
Was hij ook zo gespierd als ik ben?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kapi was een goed personage in de serie Greek.
nee, hij houdt wel van bier.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was hij ook zo gespierd als ik ben?
Mooie series brengen die uit.quote:
Ik ken een paar goos die der niet van houden;quote:
Wat een battie's.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ken een paar goos die der niet van houden;
Hey, ik drink ook geen bierquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een battie's.
Drinken ze ook geen whisky, zoals echte mannen doen?
ja die drinken dan whikyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een battie's.
Drinken ze ook geen whisky, zoals echte mannen doen?
ja bedoel whisky man. mijn s is een beetje nach der kloten. Al is wicky ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
wicky of whisky... groot verschil brada...
Ze mogen lachen, ik verdien toch meer dan die bierdrinkende lolbroekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet vaak uitgelachen worden in Belgenland dan.
België weet niet eens wat Pindasaus isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze mogen lachen, ik verdien toch meer dan die bierdrinkende lolbroeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |