is toch gaaf.quote:
Zeker van Michael 'highlight reel' Bay?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht oeh die trailer ziet er goed uit
En dan de hele film alleen maar schieten
Nee, Battleship lijkt mee op Michael Bayquote:Op maandag 28 mei 2012 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker van Michael 'highlight reel' Bay?
aan mijn lijf geen metalen dingen man.quote:
Ik ben ooit eens naar een concert van hun geweest. Maar er komt maar geen tempo in die muziek man. Ik vind het geen slechte muzikanten ofzo, maar 't is gewoon niet dynamisch genoeg voor mij.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens naar een concert van hun geweest. Maar er komt maar geen tempo in die muziek man. Ik vind het geen slechte muzikanten ofzo, maar 't is gewoon niet dynamisch genoeg voor mij.
Welke? Chester of Mike?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef kapiteintje het volgende:
Wow...ik dacht dat die gast live slecht zong.
Omdat jij het niet meer luistert wil niet zeggen dat er niet genoeg mensen zijn die dat wel doenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
Op pinkpop staan omdat je 15 jaar geleden eventjes populair was.
Moet zeggen dat ik bij Pinkpop altijd maar schraal en tam publiek vindquote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
Ik vind het meevallen hoe los ze gaan
LP doet er zelf ook niet veel aan.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik bij Pinkpop altijd maar schraal en tam publiek vind
Dat is ook wel wat gechargeerd.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
Op pinkpop staan omdat je 15 jaar geleden eventjes populair was.
Chester. Niet die rappertquote:
Tja.. ik kijk elk jaar wel, altijd maar een select groepje die mee doet. En ja de artiest doet er natuurlijk toe.. maar is vrij tam publiek.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
LP doet er zelf ook niet veel aan.
Ik ken maar 2 nummers van ze ofso .. maar dat lijkt me echt bagger livequote:Op maandag 28 mei 2012 21:25 schreef napoleonfour het volgende:
gelukkig voor de lowlands gangers hebben zij enter shikari, die gaan wat beleven daar.
live is het echt te nice, ben al vaker geweest maar daar gaat het tenminste wel los.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken maar 2 nummers van ze ofso .. maar dat lijkt me echt bagger live
Wat voor iets?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
Nog een jaartje en dan ga ik ook maar eens een tattoo laten zetten denk ik.
Haha jepquote:Op maandag 28 mei 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
Dit lkinkt al gelijk zo veel muzikaler dan al die andere kutbands bij elkaar he.
tja die zijn groot gemaakt met trommels en andere afrikaanse ritualen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
Dit klinkt al gelijk zo veel muzikaler dan al die andere kutbands bij elkaar he. Hoe kan het toch dat negers zoveel meer gevoel voor ritme hebben over 't algemeen?
Ik wil gewoon 1 die m'n schouder spier bedekt zeg maar.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
Wil al jarenlang een mouwtje, maar dat blijft ook bij plannen.
Ja, dat vroeg ik me laatst dus af. Mara volgens mij zit er meer achter dan alleen opvoeding.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tja die zijn groot gemaakt met trommels en andere afrikaanse ritualen.
Ja.. een goude strot.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me laatst dus af. Mara volgens mij zit er meer achter dan alleen opvoeding.
nop, al 4 jaar niet meer ofzo. Ga je een bandje beginnen?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
Maar Nap, drum je nu niet meer dan? Ik zoek nog een drummer.
Miss over een jaar ofzo. Maar lijkt me geinig om af en toe gewoon wat te proberen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nop, al 4 jaar niet meer ofzo. Ga je een bandje beginnen?
Keuze D: Sefquote:Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Die trompettist links lijkt wel op die rapper.. Sepp? Sebb? Seff?
jij gaat pingelen op je gitaar?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Miss over een jaar ofzo. Maar lijkt me geinig om af en toe gewoon wat te proberen.
Had er voorstukjes van gezien jaquote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
Ziek man die docu op bbc 1 over die Oekrainse nazi's
Goeie aflevering van GoT he?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had er voorstukjes van gezien ja
Hebben ze die studenten al in elkaar geslagen?
Ja op het eind. Verder niet zo boeiend eigenlijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had er voorstukjes van gezien ja
Hebben ze die studenten al in elkaar geslagen?
Hij was vet jaquote:
quote:
zal wel niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dat kut prinsje eindelijk dood ? Haat hem echt.
Vervelend inteelt mannetje.quote:
edithistorie enzoquote:Op maandag 28 mei 2012 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een ban aansmeren? Fijne kerel ben je.
GofT en TB wisselen elkaar af eigenlijk best prima.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:02 schreef leeell het volgende:
en volgende week laatste aflevering voor bijna een jaar
Ik maak niks.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:03 schreef napoleonfour het volgende:
ach, dan maakt je toch gewoon geo5kant aan?
Pass die jonko ..quote:
Draaier koper schooier..quote:
This da jonge ?quote:
goed bezig dat sjelsiequote:
quote:
Die gaat gewoon naar Chelsea.twitter:hazardeden10 twitterde op maandag 28-05-2012 om 21:41:01I'm signing for the champion's league winner. reageer retweet
Had van mij niet gehoeven.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
Bruce Springstreen staat toe om het uit te zenden.
Wat is dit ?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
Hey hier is Clasie toch fan van? The Ting Tings?
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
Bruce Springstreen staat toe om het uit te zenden.
Foo Fighters vorig jaar was helemaal te zien dacht ik.twitter:
Maakt het uit joh, de snor is present dus dat is gewoon een one men show.quote:
Laatste jaren altijd maar heel weinig footage van top acts ..quote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Foo Fighters vorig jaar was helemaal te zien dacht ik.twitter:
Daar gaat weer een berg belastinggeld.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Foo Fighters vorig jaar was helemaal te zien dacht ik.twitter:
Knevel en brinkie zijn zulke watjesquote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maakt het uit joh, de snor is present dus dat is gewoon een one men show.
Die 2 dorpspastoren hebben vanavond geen functie.
Precies, snap niet dat die zoiets mogen presenteren.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Knevel en brinkie zijn zulke watjes. Die durven echt niets
eigen schuld welquote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdekanker wat irritant dat die teringDavy mijn nickname in zijn signature heeft. Elke keer als ik nu CTRL+Z om mijn laatste post terug te vinden en vanaf daar verder te lezen, kom ik de signature van die broodmongool tegen.![]()
![]()
Verander dat even naar 'Helpmefo' ofzo, ik word er scheitziek van.quote:
Bedoel je niet ctrl f?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verander dat even naar 'Helpmefo' ofzo, ik word er scheitziek van.
Als je het verandert zodat ik mijn CTRL+Z weer efficiënt kan gebruiken blijf ik LETTERLIJK 3 maanden weg uit het PSV topic.
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdekanker wat irritant dat die teringDavy mijn nickname in zijn signature heeft. Elke keer als ik nu CTRL+Z om mijn laatste post terug te vinden en vanaf daar verder te lezen, kom ik de signature van die broodmongool tegen.![]()
![]()
Don't believe the hype.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
Kap eens met dat bitchen op elkaar en ga Seasick Steve kijken. Muziek voor volwassenen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
Kap eens met dat bitchen op elkaar en ga Seasick Steve kijken. Muziek voor volwassenen.
Zou Mathijs willen, die hyped alleen debiele kutbandjes als Go Back To The Zooquote:Op maandag 28 mei 2012 22:48 schreef Caland het volgende:
Seasick Steve werd mede mogelijk gemaakt door Mathijs van Nieuwkerk
Je zou uit de sc blijvenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je het verandert zodat ik mijn CTRL+Z weer efficiënt kan gebruiken blijf ik LETTERLIJK 3 maanden weg uit het PSV topic.
Wat een eindequote:
Pleur op joh. Die junk is daar al 20 keer geweest. Ze hebben zelfs een keer live de zoektocht naar de Nederlandse seasick Steve gehoudenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Zou Mathijs willen, die hyped alleen debiele kutbandjes als Go Back To The Zoo
Hmm, lastige keuze. Daar moet ik even over nadenken.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Fok! ben ik best een tijdje weg geweest hoor (zeker 2,5 weken). En die slowchat, ach, je probeert GGMM eens ergens in te dwingen ej.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je zou uit de sc blijven
je zou van fok wegblijven
Wat is het nou?
ja goed, maar wat Mathijs zelf groot brengt is alleen kut. Als er al wat goeds komt, dan is dat omdat het al lang en breed bekend is. Er zat best wat tijd tussen Steve's optreden bij Jools en zijn optreden bij Mathijs.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Pleur op joh. Die junk is daar al 20 keer geweest. Ze hebben zelfs een keer live de zoektocht naar de Nederlandse seasick Steve gehouden
Hoe heet het? Ga ik het morgen maar eens op het werk terugkijken...quote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
Ziek man die docu op bbc 1 over die Oekrainse nazi's
Ja mij boeit het verder nietquote:Op maandag 28 mei 2012 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Fok! ben ik best een tijdje weg geweest hoor (zeker 2,5 weken). En die slowchat, ach, je probeert GGMM eens ergens in te dwingen ej.
iets met smaak en dat er niet over te twisten valtquote:Op maandag 28 mei 2012 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
Wat vinden mensen zo geweldig aan die Springsteen? Ik hoor 't echt niet hoor.
Had dan gedreigd dat je nog meer zou gaan posten.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ach, je probeert GGMM eens ergens in te dwingen ej.
Dat zal 't wel zijn ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
iets met smaak en dat er niet over te twisten valt
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe heet het? Ga ik het morgen maar eens op het werk terugkijken...
bbc panorama nog watquote:
Stadiums of hate.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe heet het? Ga ik het morgen maar eens op het werk terugkijken...
EURO 2012 BBC panorama inderdaad.quote:
Koop gewoon een airco van al dat geld dat je wint met je weddenschappen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
De goden van Odin zijn geprezen, het is 22 graden in de slaapkamerEindelijk normaal slapen
ach, het zegt al genoeg dat ie bij de Saints speelt.quote:
Ja wtf is dat nieuw ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef Tjacka het volgende:
Wat bazig dat op je mobiel nou die afbeeldingen niet standaard mee laden..
Ging meer om de combi met die 2 knuffelende spelers, maar blijkbaar snapte je 'm niet helemaal.quote:
Jawel maar was op de reactie daaronder hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ging meer om de combi met die 2 knuffelende spelers, maar blijkbaar snapte je 'm niet helemaal.
Oh, excuses.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jawel maar was op de reactie daaronder hoor
Ik vind het maar kut op mijn iPad.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef Tjacka het volgende:
Wat bazig dat op je mobiel nou die afbeeldingen niet standaard mee laden..
Applequote:Op maandag 28 mei 2012 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind het maar kut op mijn iPad.Hopelijk bouwen ze nog even een optie zodat ik niet op elk plaatje moet klikken.
Dat is juist beterquote:Op maandag 28 mei 2012 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind het maar kut op mijn iPad.Hopelijk bouwen ze nog even een optie zodat ik niet op elk plaatje moet klikken.
Tot Waka Waka volgehoudenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
Rtl7 voor mensen die het aankunnen, over de WK finale
Toen Chelsea werd uitgeschakeld?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:07 schreef Doublepain het volgende:
Nog steeds in mijn hoofd:
"Dan is het voorbij, Iniesta..... Iniesta.......... Iniesta........................................."
ik wéét alleen dat ik al mijn vrienden kwijt was en een vriend zat te janken na die finale.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan me er niet zo heel veel meer van herinneren. Van dat hele WK eigenlijk niet echt. Elke keer zuipen in de stad tijdens en na die wedstrijden.
Weet alleen dat het tegen Brazilie volgens mij 37 graden was.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan me er niet zo heel veel meer van herinneren. Van dat hele WK eigenlijk niet echt. Elke keer zuipen in de stad tijdens en na die wedstrijden.
Mooie kunstgreep.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet alleen dat het tegen Brazilie volgens mij 37 graden was.
Viel de stroom uit in de hele Nijmeegse binnenstad. Massaal ME busjes met Jack van Gelder op door de luidsprekers die toen de stad in reden. Best episch
Het vage was dus dat de stroom uitviel net na die rode kaart van Brazilie. Ik zat toen best in een straatje met wat tokkiecafés dus iedereen kwam al wat agressief de kroegen uitgelopen. Komen er opeens vanuit één kant 4 ME-busjes tegelijkertijd aangereden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooie kunstgreep.En tegen Brazilie was het idd heet, heel heet.
Wacht even hoor. Ik snap niet hoe je op deze bizarre gevolg - oorzaak redenering zou komen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het vage was dus dat de stroom uitviel net na die rode kaart van Brazilie. Ik zat toen best in een straatje met wat tokkiecafés dus iedereen kwam al wat agressief de kroegen uitgelopen. Komen er opeens vanuit één kant 4 ME-busjes tegelijkertijd aangereden.
Iedereen legde direct de link stroomuitval - expres veroorzaakt door politie op één of andere manier dus men stond al klaar om aan te vallen. ME-busjes stoppen hoor je opeens die dikke pad schreeuwen. Meest surrealistische shit die ik ooit heb meegemaakt terwijl ik knetterzat was.
Njah. Dat dacht ik dan misschienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wacht even hoor. Ik snap niet hoe je op deze bizarre gevolg - oorzaak redenering zou komen?
Die laatste stap heb ik nooit begrepen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Dat dacht ik dan misschien
Maargoed, stroom valt uit -> mensen lopen agressief de straten op -> zien ME busjes aankomen -> rode lap op stier.
Hij zegt toch ook dat het in de buurt van tokkie cafes was.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die laatste stap heb ik nooit begrepen.Maargoed, ik ben dan ook redelijk braaf/beschaafd op dat gebied.
Blind aan één oog? Niet dat dat niet kan maar hoe is het gebeurd?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:26 schreef Helpmefok het volgende:
Oké. Heerlijk. Ik ben nu blind aan één oog en mijn docent heeft in de week voor het afstuderen een hernia. De "laatste check" wordt dus compleet onmogelijk gemaakt.
Lekker nog een jaartje betalen, prachtig systeem!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:26 schreef Helpmefok het volgende:
Oké. Heerlijk. Ik ben nu blind aan één oog en mijn docent heeft in de week voor het afstuderen een hernia. De "laatste check" wordt dus compleet onmogelijk gemaakt.
Moet de school dan geen vervanger regelen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:26 schreef Helpmefok het volgende:
Deur op zijn oog gevallen was het volgens mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind aan één oog? Niet dat dat niet kan maar hoe is het gebeurd?
Iemand die zich in één dag moet inlezen in een document van 325 pagina's en de gehele geschiedenis van het onderzoek niet kent?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet de school dan geen vervanger regelen?
Gewoon aankaarten bij jullie examencommissie. Komt allemaal wel goed, hier zijn uitzonderingsgronden voor bedacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:26 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom? Als je oog of het weefsel eromheen dik is kan dat toch een zenuw afknellen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iemand die zich in één dag moet inlezen in een document van 325 pagina's en de gehele geschiedenis van het onderzoek niet kent?
Gaat weer lekker dit..
Het zicht in mijn linkeroog lijkt langzaamaan weer terug te komen. Volgens de huisarts kan een zenuw bekneld zitten, het lijkt mij de grootste onzin ooit.
Diezelfde examencommissie die me niet eerder wilde laten afstuderen "omdat buitennominale studenten erg vermoeiend zijn"?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon aankaarten bij jullie examencommissie.
Ja alleen zit je oogzenuw op een plek waar nauwelijks 'van- buiten-bereikbaar-weefsel' omheen zit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Als je oog of het weefsel eromheen dik is kan dat toch een zenuw afknellen?
Ja stelletje kankergekken hierzo godverdommequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
HMF vermoeiend? .. Hoe kooooooooommm je erbij![]()
Volgens mij ben je echt niet de eerste die na een klap op je oog een tijdje wazig of niks kan zien hoor. En je arts zal er wel wat meer verstand van hebben, al praten die soms idd gewoon poep ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja alleen zit je oogzenuw op een plek waar nauwelijks 'van- buiten-bereikbaar-weefsel' omheen zit.
Kijk rechts dan: Emopad ..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:56 schreef Typisch het volgende:
WTF, er is een compleet district in Geldrop, genaamd de laan van Tolkien, waar alle straten en wegen zijn vernoemd naar Lord of the Rings figuren
Zie https://maps.google.nl/ma(...)rlo,+Noord-Brabant&z
Mijn huisartsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt niet de eerste die na een klap op je oog een tijdje wazig of niks kan zien hoor. En je arts zal er wel wat meer verstand van hebben, al praten die soms idd gewoon poep ja.
zullen wel veel bomen staanquote:
Zoek een andere huisarts? Oh wacht, dan gaat ie zeiken dat hij de documenten niet wilt oversturenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn huisartsis de grootste falert op de planeet. Die man verzint de grootste lulverhalen elke keer. Het is dat hij de persoon is die pilletjes kan voorschrijven
.
Neem je een andere.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn huisartsis de grootste falert op de planeet. Die man verzint de grootste lulverhalen elke keer. Het is dat hij de persoon is die pilletjes kan voorschrijven
.
Fuck man ik zat 22 jaar van mijn leven bij dezelfde briljante huisarts. Gaat die pipo met pensioen, komt er een mongool voor in de plaats.quote:
mazzel dat je uberhaupt je huisarts kan spreken, als ik eens heen moet zit ik standaard bij een stagaire die mij aan de hand van wikipedia laat zien wat ik hebquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fuck man ik zat 22 jaar van mijn leven bij dezelfde briljante huisarts. Gaat die pipo met pensioen, komt er een mongool voor in de plaats.
Maar het zit letterlijk om de hoek!
"Ja.. kom over 2 weken maar terug als het nog niet weg is"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
Huisartsen hebben mij nog NOOIT goed geholpen met wat dan ook. Van mijn gescheurde kruisband tot allergieën. Het duurde altijd minstens 5 of 6 afspraken voordat ze me eens geloven of onderzoek gaan doen.
Moet je meer dreigen met geweld.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
Huisartsen hebben mij nog NOOIT goed geholpen met wat dan ook. Van mijn gescheurde kruisband tot allergieën. Het duurde altijd minstens 5 of 6 afspraken voordat ze me eens geloven of onderzoek gaan doen.
''Ja kom zullen we even wat oefeningen doen om te kijken er iets mis is met je spieren in je knie''quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Ja.. kom over 2 weken maar terug als het nog niet weg is"
Binnen het uur of toch later? 10 euro op binnen het uur van mijn kant.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:24 schreef Helpmefok het volgende:
"ik ben niet dik ik heb gewoon maatje 44duizend"
Odd binnen het uur is 1,8. Binnen 3 uur 1,4. Binnen 24 uur 1,01.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnen het uur of toch later? 10 euro op binnen het uur van mijn kant.
Hmm dan cancel ik mijn bet. Daar neem ik het risico niet voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Odd binnen het uur is 1,8. Binnen 3 uur 1,4. Binnen 24 uur 1,01.
Wat doe je nog binnen dan? Als ik al die Jan Pelleboers hier moet geloven is het na vandaag weer gedaan met het mooie weer.quote:
Hier goot het van de regen rond 12:30.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, hier schijnt de zon nog lekker en is het rond de 25 graden.
Met de fiets tegen de vlakte gegaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef The_Groove het volgende:
Hier heeft het vanochtend geregend - nu flink bewolkt en niet warm.
Ze zijn in hometown voorburg flink rond het station bezig wat resulteerde in een flinke valpartij van Grooveje zelf...Denk dat ik morgen een dikke knie heb...
Kut zand + regen + tramrails
Hier gewoon grijs en bewolkt. Zonnetje begint er nu wel doorheen te komen maar niet noemenswaardig. Ach boeiend, moet toch binnen zitten om te leren voor m'n tentamens.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Zit in Spanje, het is hier gewoon te warm om lang buiten te zijn. Maar in Nederland kut dus? Ik ben juist blij dat ik even in m'n appartement bij kan komen van die pleuris hitte
De enige keer dat ik goed geholpen was toen ik eenvoorschrift nodig had voor voorang abij disnet land.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
Huisartsen hebben mij nog NOOIT goed geholpen met wat dan ook. Van mijn gescheurde kruisband tot allergieën. Het duurde altijd minstens 5 of 6 afspraken voordat ze me eens geloven of onder zoek gaan doen. :a
In Brussel nog steeds lekker, al zou het vanavond gaan hagelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Zit in Spanje, het is hier gewoon te warm om lang buiten te zijn. Maar in Nederland kut dus? Ik ben juist blij dat ik even in m'n appartement bij kan komen van die pleuris hitte
Yupquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met de fiets tegen de vlakte gegaan?
Moet 'werken', hè.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat doe je nog binnen dan? Als ik al die Jan Pelleboers hier moet geloven is het na vandaag weer gedaan met het mooie weer.
was net al gelinkedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)punt_vieren_2.0.html
Wat is panaroma? Is dat een roma die pana's uitdeelt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef Smoofie het volgende:
Panaroma had UNSC ipv UN logo gebruikt![]()
UNSC = United nations space command van Halo
Ik heb 2 seizoenen Boardwalk Empire van een collega gekregen, maar eens kijken of het interessant is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet 'werken', hè.
Net gekeken van gisteren. Morgen maar weer eens wat anders zoeken om te kijken. Verder maar wat internetten en dergelijke.
Panorama kutjong.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is panaroma? Is dat een roma die pana's uitdeelt?
Mijn god zeg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat is panaroma? Is dat een roma die pana's uitdeelt?
Haha loop je weer ff te trollen HMF?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
Wat vinden mannen mooi aan "GETINTEDAMES"
Dit topic heeft potentieel
Moet je even in komen. Seizoen 1 is wel goed. Twee moet ik nog kijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb 2 seizoenen Boardwalk Empire van een collega gekregen, maar eens kijken of het interessant is.
Hij's mooi!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
No shit. Zoveel achterlijkheid vind je zelfs niet bij onze getinte broeders en zusters.
Wie wil er vechten?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
No shit. Zoveel achterlijkheid vind je zelfs niet bij onze getinte broeders en zusters.
ach media en ons rechtssysteem gaan niet hand in hand door het leven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)tzakje.html#comments
Lekker commentaar geven, maar ik zie NERGENS in dat hele fucking stuk iets wat mij zegt dat degene die dit geschreven heeft enig inzicht heeft in hoe zo'n oordeel tot stand komt. Kritiek is prima, maar ik vind dat je wel moet weten waar je het over hebt.
Ah, de 1e vrijwilliger.quote:
Meld.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, de 1e vrijwilliger.
Wie neem't t op in de ring tegen Ajacied422?
Wat!?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, de 1e vrijwilliger.
Wie neem't t op in de ring tegen Ajacied422?
Ik maak gehakt van hemquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
PizzaGeit, ik stel voor dat jij het om leeftijdstechnische aspecten maar doet?
Wudt? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel lachwekkend dat Inter Castaignos niet wil verhuren
Kijken niet, maar kopieren welquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je even in komen. Seizoen 1 is wel goed. Twee moet ik nog kijken.
Maar om dat soort zaken nu op mijn werk te gaan kijken.
Such is life op het HBOquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef Typisch het volgende:
Tentamen van een maatje van me![]()
[ afbeelding ]
Kanker ik heb over 2 weken een tentamen recht heb nu al weer stress en bedanktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
ojah die namen, altijd creatief van de makers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker ik heb over 2 weken een tentamen recht heb nu al weer stress en bedankt![]()
Rechtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker ik heb over 2 weken een tentamen recht heb nu al weer stress en bedankt![]()
Niet zo stressen, Kapi is there to help you out bro.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapi was een goed personage in de serie Greek.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zo stressen, Kapi is there to help you out bro.
Was hij ook zo gespierd als ik ben?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kapi was een goed personage in de serie Greek.
nee, hij houdt wel van bier.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was hij ook zo gespierd als ik ben?
Mooie series brengen die uit.quote:
Ik ken een paar goos die der niet van houden;quote:
Wat een battie's.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ken een paar goos die der niet van houden;
Hey, ik drink ook geen bierquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een battie's.
Drinken ze ook geen whisky, zoals echte mannen doen?
ja die drinken dan whikyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een battie's.
Drinken ze ook geen whisky, zoals echte mannen doen?
ja bedoel whisky man. mijn s is een beetje nach der kloten. Al is wicky ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
wicky of whisky... groot verschil brada...
Ze mogen lachen, ik verdien toch meer dan die bierdrinkende lolbroekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet vaak uitgelachen worden in Belgenland dan.
België weet niet eens wat Pindasaus isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze mogen lachen, ik verdien toch meer dan die bierdrinkende lolbroeken
Daar zal de eigenaar van Jupiler en z'n familie toch anders over denken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze mogen lachen, ik verdien toch meer dan die bierdrinkende lolbroeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |