Binnen het uur of toch later? 10 euro op binnen het uur van mijn kant.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:24 schreef Helpmefok het volgende:
"ik ben niet dik ik heb gewoon maatje 44duizend"
Odd binnen het uur is 1,8. Binnen 3 uur 1,4. Binnen 24 uur 1,01.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnen het uur of toch later? 10 euro op binnen het uur van mijn kant.
Hmm dan cancel ik mijn bet. Daar neem ik het risico niet voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Odd binnen het uur is 1,8. Binnen 3 uur 1,4. Binnen 24 uur 1,01.
Wat doe je nog binnen dan? Als ik al die Jan Pelleboers hier moet geloven is het na vandaag weer gedaan met het mooie weer.quote:
Hier goot het van de regen rond 12:30.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, hier schijnt de zon nog lekker en is het rond de 25 graden.
Met de fiets tegen de vlakte gegaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:43 schreef The_Groove het volgende:
Hier heeft het vanochtend geregend - nu flink bewolkt en niet warm.
Ze zijn in hometown voorburg flink rond het station bezig wat resulteerde in een flinke valpartij van Grooveje zelf...Denk dat ik morgen een dikke knie heb...
Kut zand + regen + tramrails
Hier gewoon grijs en bewolkt. Zonnetje begint er nu wel doorheen te komen maar niet noemenswaardig. Ach boeiend, moet toch binnen zitten om te leren voor m'n tentamens.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Zit in Spanje, het is hier gewoon te warm om lang buiten te zijn. Maar in Nederland kut dus? Ik ben juist blij dat ik even in m'n appartement bij kan komen van die pleuris hitte
De enige keer dat ik goed geholpen was toen ik eenvoorschrift nodig had voor voorang abij disnet land.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
Huisartsen hebben mij nog NOOIT goed geholpen met wat dan ook. Van mijn gescheurde kruisband tot allergieën. Het duurde altijd minstens 5 of 6 afspraken voordat ze me eens geloven of onder zoek gaan doen. :a
In Brussel nog steeds lekker, al zou het vanavond gaan hagelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Zit in Spanje, het is hier gewoon te warm om lang buiten te zijn. Maar in Nederland kut dus? Ik ben juist blij dat ik even in m'n appartement bij kan komen van die pleuris hitte
Yupquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met de fiets tegen de vlakte gegaan?
Moet 'werken', hè.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat doe je nog binnen dan? Als ik al die Jan Pelleboers hier moet geloven is het na vandaag weer gedaan met het mooie weer.
was net al gelinkedquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)punt_vieren_2.0.html
Wat is panaroma? Is dat een roma die pana's uitdeelt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:24 schreef Smoofie het volgende:
Panaroma had UNSC ipv UN logo gebruikt![]()
UNSC = United nations space command van Halo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |