Waarom? Als je oog of het weefsel eromheen dik is kan dat toch een zenuw afknellen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iemand die zich in één dag moet inlezen in een document van 325 pagina's en de gehele geschiedenis van het onderzoek niet kent?
Gaat weer lekker dit..
Het zicht in mijn linkeroog lijkt langzaamaan weer terug te komen. Volgens de huisarts kan een zenuw bekneld zitten, het lijkt mij de grootste onzin ooit.
Diezelfde examencommissie die me niet eerder wilde laten afstuderen "omdat buitennominale studenten erg vermoeiend zijn"?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon aankaarten bij jullie examencommissie.
Ja alleen zit je oogzenuw op een plek waar nauwelijks 'van- buiten-bereikbaar-weefsel' omheen zit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Als je oog of het weefsel eromheen dik is kan dat toch een zenuw afknellen?
Ja stelletje kankergekken hierzo godverdommequote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
HMF vermoeiend? .. Hoe kooooooooommm je erbij![]()
Volgens mij ben je echt niet de eerste die na een klap op je oog een tijdje wazig of niks kan zien hoor. En je arts zal er wel wat meer verstand van hebben, al praten die soms idd gewoon poep ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja alleen zit je oogzenuw op een plek waar nauwelijks 'van- buiten-bereikbaar-weefsel' omheen zit.
Kijk rechts dan: Emopad ..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:56 schreef Typisch het volgende:
WTF, er is een compleet district in Geldrop, genaamd de laan van Tolkien, waar alle straten en wegen zijn vernoemd naar Lord of the Rings figuren
Zie https://maps.google.nl/ma(...)rlo,+Noord-Brabant&z
Mijn huisartsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt niet de eerste die na een klap op je oog een tijdje wazig of niks kan zien hoor. En je arts zal er wel wat meer verstand van hebben, al praten die soms idd gewoon poep ja.
zullen wel veel bomen staanquote:
Zoek een andere huisarts? Oh wacht, dan gaat ie zeiken dat hij de documenten niet wilt oversturenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn huisartsis de grootste falert op de planeet. Die man verzint de grootste lulverhalen elke keer. Het is dat hij de persoon is die pilletjes kan voorschrijven
.
Neem je een andere.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn huisartsis de grootste falert op de planeet. Die man verzint de grootste lulverhalen elke keer. Het is dat hij de persoon is die pilletjes kan voorschrijven
.
Fuck man ik zat 22 jaar van mijn leven bij dezelfde briljante huisarts. Gaat die pipo met pensioen, komt er een mongool voor in de plaats.quote:
mazzel dat je uberhaupt je huisarts kan spreken, als ik eens heen moet zit ik standaard bij een stagaire die mij aan de hand van wikipedia laat zien wat ik hebquote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fuck man ik zat 22 jaar van mijn leven bij dezelfde briljante huisarts. Gaat die pipo met pensioen, komt er een mongool voor in de plaats.
Maar het zit letterlijk om de hoek!
"Ja.. kom over 2 weken maar terug als het nog niet weg is"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
Huisartsen hebben mij nog NOOIT goed geholpen met wat dan ook. Van mijn gescheurde kruisband tot allergieën. Het duurde altijd minstens 5 of 6 afspraken voordat ze me eens geloven of onderzoek gaan doen.
Moet je meer dreigen met geweld.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
Huisartsen hebben mij nog NOOIT goed geholpen met wat dan ook. Van mijn gescheurde kruisband tot allergieën. Het duurde altijd minstens 5 of 6 afspraken voordat ze me eens geloven of onderzoek gaan doen.
''Ja kom zullen we even wat oefeningen doen om te kijken er iets mis is met je spieren in je knie''quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Ja.. kom over 2 weken maar terug als het nog niet weg is"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |