Wat is dit ?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
Hey hier is Clasie toch fan van? The Ting Tings?
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
Bruce Springstreen staat toe om het uit te zenden.
Foo Fighters vorig jaar was helemaal te zien dacht ik.twitter:
Maakt het uit joh, de snor is present dus dat is gewoon een one men show.quote:
Laatste jaren altijd maar heel weinig footage van top acts ..quote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Foo Fighters vorig jaar was helemaal te zien dacht ik.twitter:
Daar gaat weer een berg belastinggeld.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Foo Fighters vorig jaar was helemaal te zien dacht ik.twitter:
Knevel en brinkie zijn zulke watjesquote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maakt het uit joh, de snor is present dus dat is gewoon een one men show.
Die 2 dorpspastoren hebben vanavond geen functie.
Precies, snap niet dat die zoiets mogen presenteren.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Knevel en brinkie zijn zulke watjes. Die durven echt niets
eigen schuld welquote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdekanker wat irritant dat die teringDavy mijn nickname in zijn signature heeft. Elke keer als ik nu CTRL+Z om mijn laatste post terug te vinden en vanaf daar verder te lezen, kom ik de signature van die broodmongool tegen.![]()
![]()
Verander dat even naar 'Helpmefo' ofzo, ik word er scheitziek van.quote:
Bedoel je niet ctrl f?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verander dat even naar 'Helpmefo' ofzo, ik word er scheitziek van.
Als je het verandert zodat ik mijn CTRL+Z weer efficiënt kan gebruiken blijf ik LETTERLIJK 3 maanden weg uit het PSV topic.
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdekanker wat irritant dat die teringDavy mijn nickname in zijn signature heeft. Elke keer als ik nu CTRL+Z om mijn laatste post terug te vinden en vanaf daar verder te lezen, kom ik de signature van die broodmongool tegen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |