Wat is dit ?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
Hey hier is Clasie toch fan van? The Ting Tings?
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
Bruce Springstreen staat toe om het uit te zenden.
Foo Fighters vorig jaar was helemaal te zien dacht ik.twitter:
Maakt het uit joh, de snor is present dus dat is gewoon een one men show.quote:
Laatste jaren altijd maar heel weinig footage van top acts ..quote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Foo Fighters vorig jaar was helemaal te zien dacht ik.twitter:
Daar gaat weer een berg belastinggeld.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Foo Fighters vorig jaar was helemaal te zien dacht ik.twitter:
Knevel en brinkie zijn zulke watjesquote:Op maandag 28 mei 2012 22:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maakt het uit joh, de snor is present dus dat is gewoon een one men show.
Die 2 dorpspastoren hebben vanavond geen functie.
Precies, snap niet dat die zoiets mogen presenteren.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Knevel en brinkie zijn zulke watjes. Die durven echt niets
eigen schuld welquote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdekanker wat irritant dat die teringDavy mijn nickname in zijn signature heeft. Elke keer als ik nu CTRL+Z om mijn laatste post terug te vinden en vanaf daar verder te lezen, kom ik de signature van die broodmongool tegen.![]()
![]()
Verander dat even naar 'Helpmefo' ofzo, ik word er scheitziek van.quote:
Bedoel je niet ctrl f?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verander dat even naar 'Helpmefo' ofzo, ik word er scheitziek van.
Als je het verandert zodat ik mijn CTRL+Z weer efficiënt kan gebruiken blijf ik LETTERLIJK 3 maanden weg uit het PSV topic.
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
Godverdekanker wat irritant dat die teringDavy mijn nickname in zijn signature heeft. Elke keer als ik nu CTRL+Z om mijn laatste post terug te vinden en vanaf daar verder te lezen, kom ik de signature van die broodmongool tegen.![]()
![]()
Don't believe the hype.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
Kap eens met dat bitchen op elkaar en ga Seasick Steve kijken. Muziek voor volwassenen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
Kap eens met dat bitchen op elkaar en ga Seasick Steve kijken. Muziek voor volwassenen.
Zou Mathijs willen, die hyped alleen debiele kutbandjes als Go Back To The Zooquote:Op maandag 28 mei 2012 22:48 schreef Caland het volgende:
Seasick Steve werd mede mogelijk gemaakt door Mathijs van Nieuwkerk
Je zou uit de sc blijvenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je het verandert zodat ik mijn CTRL+Z weer efficiënt kan gebruiken blijf ik LETTERLIJK 3 maanden weg uit het PSV topic.
Wat een eindequote:
Pleur op joh. Die junk is daar al 20 keer geweest. Ze hebben zelfs een keer live de zoektocht naar de Nederlandse seasick Steve gehoudenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Zou Mathijs willen, die hyped alleen debiele kutbandjes als Go Back To The Zoo
Hmm, lastige keuze. Daar moet ik even over nadenken.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Fok! ben ik best een tijdje weg geweest hoor (zeker 2,5 weken). En die slowchat, ach, je probeert GGMM eens ergens in te dwingen ej.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je zou uit de sc blijven
je zou van fok wegblijven
Wat is het nou?
ja goed, maar wat Mathijs zelf groot brengt is alleen kut. Als er al wat goeds komt, dan is dat omdat het al lang en breed bekend is. Er zat best wat tijd tussen Steve's optreden bij Jools en zijn optreden bij Mathijs.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Pleur op joh. Die junk is daar al 20 keer geweest. Ze hebben zelfs een keer live de zoektocht naar de Nederlandse seasick Steve gehouden
Hoe heet het? Ga ik het morgen maar eens op het werk terugkijken...quote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
Ziek man die docu op bbc 1 over die Oekrainse nazi's
Ja mij boeit het verder nietquote:Op maandag 28 mei 2012 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Fok! ben ik best een tijdje weg geweest hoor (zeker 2,5 weken). En die slowchat, ach, je probeert GGMM eens ergens in te dwingen ej.
iets met smaak en dat er niet over te twisten valtquote:Op maandag 28 mei 2012 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
Wat vinden mensen zo geweldig aan die Springsteen? Ik hoor 't echt niet hoor.
Had dan gedreigd dat je nog meer zou gaan posten.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ach, je probeert GGMM eens ergens in te dwingen ej.
Dat zal 't wel zijn ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
iets met smaak en dat er niet over te twisten valt
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe heet het? Ga ik het morgen maar eens op het werk terugkijken...
bbc panorama nog watquote:
Stadiums of hate.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe heet het? Ga ik het morgen maar eens op het werk terugkijken...
EURO 2012 BBC panorama inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |