Koop gewoon een airco van al dat geld dat je wint met je weddenschappen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
De goden van Odin zijn geprezen, het is 22 graden in de slaapkamerEindelijk normaal slapen
ach, het zegt al genoeg dat ie bij de Saints speelt.quote:
Ja wtf is dat nieuw ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef Tjacka het volgende:
Wat bazig dat op je mobiel nou die afbeeldingen niet standaard mee laden..
Ging meer om de combi met die 2 knuffelende spelers, maar blijkbaar snapte je 'm niet helemaal.quote:
Jawel maar was op de reactie daaronder hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ging meer om de combi met die 2 knuffelende spelers, maar blijkbaar snapte je 'm niet helemaal.
Oh, excuses.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jawel maar was op de reactie daaronder hoor
Ik vind het maar kut op mijn iPad.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef Tjacka het volgende:
Wat bazig dat op je mobiel nou die afbeeldingen niet standaard mee laden..
Applequote:Op maandag 28 mei 2012 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind het maar kut op mijn iPad.Hopelijk bouwen ze nog even een optie zodat ik niet op elk plaatje moet klikken.
Dat is juist beterquote:Op maandag 28 mei 2012 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind het maar kut op mijn iPad.Hopelijk bouwen ze nog even een optie zodat ik niet op elk plaatje moet klikken.
Tot Waka Waka volgehoudenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
Rtl7 voor mensen die het aankunnen, over de WK finale
Toen Chelsea werd uitgeschakeld?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:07 schreef Doublepain het volgende:
Nog steeds in mijn hoofd:
"Dan is het voorbij, Iniesta..... Iniesta.......... Iniesta........................................."
ik wéét alleen dat ik al mijn vrienden kwijt was en een vriend zat te janken na die finale.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan me er niet zo heel veel meer van herinneren. Van dat hele WK eigenlijk niet echt. Elke keer zuipen in de stad tijdens en na die wedstrijden.
Weet alleen dat het tegen Brazilie volgens mij 37 graden was.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kan me er niet zo heel veel meer van herinneren. Van dat hele WK eigenlijk niet echt. Elke keer zuipen in de stad tijdens en na die wedstrijden.
Mooie kunstgreep.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet alleen dat het tegen Brazilie volgens mij 37 graden was.
Viel de stroom uit in de hele Nijmeegse binnenstad. Massaal ME busjes met Jack van Gelder op door de luidsprekers die toen de stad in reden. Best episch
Het vage was dus dat de stroom uitviel net na die rode kaart van Brazilie. Ik zat toen best in een straatje met wat tokkiecafés dus iedereen kwam al wat agressief de kroegen uitgelopen. Komen er opeens vanuit één kant 4 ME-busjes tegelijkertijd aangereden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooie kunstgreep.En tegen Brazilie was het idd heet, heel heet.
Wacht even hoor. Ik snap niet hoe je op deze bizarre gevolg - oorzaak redenering zou komen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het vage was dus dat de stroom uitviel net na die rode kaart van Brazilie. Ik zat toen best in een straatje met wat tokkiecafés dus iedereen kwam al wat agressief de kroegen uitgelopen. Komen er opeens vanuit één kant 4 ME-busjes tegelijkertijd aangereden.
Iedereen legde direct de link stroomuitval - expres veroorzaakt door politie op één of andere manier dus men stond al klaar om aan te vallen. ME-busjes stoppen hoor je opeens die dikke pad schreeuwen. Meest surrealistische shit die ik ooit heb meegemaakt terwijl ik knetterzat was.
Njah. Dat dacht ik dan misschienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wacht even hoor. Ik snap niet hoe je op deze bizarre gevolg - oorzaak redenering zou komen?
Die laatste stap heb ik nooit begrepen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Dat dacht ik dan misschien
Maargoed, stroom valt uit -> mensen lopen agressief de straten op -> zien ME busjes aankomen -> rode lap op stier.
Hij zegt toch ook dat het in de buurt van tokkie cafes was.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die laatste stap heb ik nooit begrepen.Maargoed, ik ben dan ook redelijk braaf/beschaafd op dat gebied.
Blind aan één oog? Niet dat dat niet kan maar hoe is het gebeurd?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:26 schreef Helpmefok het volgende:
Oké. Heerlijk. Ik ben nu blind aan één oog en mijn docent heeft in de week voor het afstuderen een hernia. De "laatste check" wordt dus compleet onmogelijk gemaakt.
Lekker nog een jaartje betalen, prachtig systeem!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:26 schreef Helpmefok het volgende:
Oké. Heerlijk. Ik ben nu blind aan één oog en mijn docent heeft in de week voor het afstuderen een hernia. De "laatste check" wordt dus compleet onmogelijk gemaakt.
Moet de school dan geen vervanger regelen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:26 schreef Helpmefok het volgende:
Deur op zijn oog gevallen was het volgens mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind aan één oog? Niet dat dat niet kan maar hoe is het gebeurd?
Iemand die zich in één dag moet inlezen in een document van 325 pagina's en de gehele geschiedenis van het onderzoek niet kent?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet de school dan geen vervanger regelen?
Gewoon aankaarten bij jullie examencommissie. Komt allemaal wel goed, hier zijn uitzonderingsgronden voor bedacht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:26 schreef Helpmefok het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |