Koop gewoon een airco van al dat geld dat je wint met je weddenschappen.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
De goden van Odin zijn geprezen, het is 22 graden in de slaapkamerEindelijk normaal slapen
ach, het zegt al genoeg dat ie bij de Saints speelt.quote:
Ja wtf is dat nieuw ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef Tjacka het volgende:
Wat bazig dat op je mobiel nou die afbeeldingen niet standaard mee laden..
Ging meer om de combi met die 2 knuffelende spelers, maar blijkbaar snapte je 'm niet helemaal.quote:
Jawel maar was op de reactie daaronder hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ging meer om de combi met die 2 knuffelende spelers, maar blijkbaar snapte je 'm niet helemaal.
Oh, excuses.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jawel maar was op de reactie daaronder hoor
Ik vind het maar kut op mijn iPad.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef Tjacka het volgende:
Wat bazig dat op je mobiel nou die afbeeldingen niet standaard mee laden..
Applequote:Op maandag 28 mei 2012 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind het maar kut op mijn iPad.Hopelijk bouwen ze nog even een optie zodat ik niet op elk plaatje moet klikken.
Dat is juist beterquote:Op maandag 28 mei 2012 23:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik vind het maar kut op mijn iPad.Hopelijk bouwen ze nog even een optie zodat ik niet op elk plaatje moet klikken.
Tot Waka Waka volgehoudenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
Rtl7 voor mensen die het aankunnen, over de WK finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |