Such is life op het HBOquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef Typisch het volgende:
Tentamen van een maatje van me![]()
[ afbeelding ]
Kanker ik heb over 2 weken een tentamen recht heb nu al weer stress en bedanktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
ojah die namen, altijd creatief van de makers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker ik heb over 2 weken een tentamen recht heb nu al weer stress en bedankt![]()
Rechtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker ik heb over 2 weken een tentamen recht heb nu al weer stress en bedankt![]()
Niet zo stressen, Kapi is there to help you out bro.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapi was een goed personage in de serie Greek.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zo stressen, Kapi is there to help you out bro.
Was hij ook zo gespierd als ik ben?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kapi was een goed personage in de serie Greek.
nee, hij houdt wel van bier.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was hij ook zo gespierd als ik ben?
Mooie series brengen die uit.quote:
Ik ken een paar goos die der niet van houden;quote:
Wat een battie's.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ken een paar goos die der niet van houden;
Hey, ik drink ook geen bierquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een battie's.
Drinken ze ook geen whisky, zoals echte mannen doen?
ja die drinken dan whikyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een battie's.
Drinken ze ook geen whisky, zoals echte mannen doen?
ja bedoel whisky man. mijn s is een beetje nach der kloten. Al is wicky ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
wicky of whisky... groot verschil brada...
Ze mogen lachen, ik verdien toch meer dan die bierdrinkende lolbroekenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet vaak uitgelachen worden in Belgenland dan.
België weet niet eens wat Pindasaus isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze mogen lachen, ik verdien toch meer dan die bierdrinkende lolbroeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |