moet je nou ?quote:
nix :pquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Steven, niet haten tegen m'n brada's uit tilles he.
quote:
ik zou het zelf niet doenquote:
inderdaad, anders kom ik je in de zaan gooien steven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Steven, niet haten tegen m'n brada's uit tilles he.
Als een vrouw geen gelakte tenen heeft hoef ik haar niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
probeer maarquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad, anders kom ik je in de zaan gooien steven.
ojah jij weegt 156 kg toch?quote:
149quote:
Goh, wat gek.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
Een vriendin was pissed toen ik over haar donkerblauwe gelakte teennagels zei dat die op mijn oma's nagels leken, nadat ze al 3 dagen dood was.
Nee man, hoezoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je weer zand in je poentje vandaag?
Ben je op diet? Goed man!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt beter bij alleen je nagels laten, maar hey...dat is mijn mening maar.
Nee. Ze moet maar normaal doen met haar nagelsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goh, wat gek.
Een man zou er om kunnen lachen (als het over iets anders ging, haar oid) maar bij een vrouw is dat volgens mij áltijd reden tot boosheid. Kon je dat zelf niet bedenken?
gewoon dippen in die potjes tochquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt beter bij alleen je nagels laten, maar hey...dat is mijn mening maar.
Vrouwen kunnen praktisch nergens om lachen man.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goh, wat gek.
Een man zou er om kunnen lachen (als het over iets anders ging, haar oid) maar bij een vrouw is dat volgens mij áltijd reden tot boosheid. Kon je dat zelf niet bedenken?
Nou, je kwetst mequote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen praktisch nergens om lachen man.Die voelen zich altijd persoonlijk geattaqueerd.
Jawel hoor, ze kunnen achter elkaars rug om lachen om de schoenen van persoon 'x' die ze niet mag omdat ze toevallig een keer 'arrogant keek'.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen praktisch nergens om lachen man.Die voelen zich altijd persoonlijk geattaqueerd.
gast ga buitenspelen manquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja wass?
Ik kan het me best voorstellen bij jou
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gast ga buitenspelen man
Jij bent echt de ajacied422 van de kakkies
Buitenspelen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
gast ga buitenspelen man
Jij bent echt de ajacied422 van de kakkies
Omdat je net zo stom lultquote:
Niet echt, hoezo? Ik weet wel wat er speelt maar de finesses ken ik niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef napoleonfour het volgende:
Kapi. hoe goed ben jij op de hoogte van Syrië?
ah k. laat maar danquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet echt, hoezo? Ik weet wel wat er speelt maar de finesses ken ik niet.
verrassendquote:
Haas is doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |