terecht drankorgelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een dramaat van een docente is me natuurkunde docent ook. Heb donderdag een vraag gestuurd over het inleveren. nog steeds geen answer gehad
Dat zal dan donderdagavond geweest zijn. De beste vrouw zal het pas op vrijdag gezien hebben of direct op een weekendje weg vertrokken zijn. Eigen schuld.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een dramaat van een docente is me natuurkunde docent ook. Heb donderdag een vraag gestuurd over het inleveren. nog steeds geen answer gehad
donderdagmiddag. Vrijdag moest ze gewoon nog de hele dag les geven tot het 8e. En docenten moeten altijd ook nog op het systeem inloggen om absenten te melden en dan zien ze ook wel dingen bij inboxquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zal dan donderdagavond geweest zijn. De beste vrouw zal het pas op vrijdag gezien hebben of direct op een weekendje weg vertrokken zijn. Eigen schuld.
In mijn tijd bespraken we dit soort dingen gewoon na de les.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
donderdagmiddag. Vrijdag moest ze gewoon nog de hele dag les geven tot het 8e. En docenten moeten altijd ook nog op het systeem inloggen om absenten te melden en dan zien ze ook wel dingen bij inbox
Dit dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In mijn tijd bespraken we dit soort dingen gewoon na de les.
vrijdag was ik al voor het 5e weg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In mijn tijd bespraken we dit soort dingen gewoon na de les.
Dan druk je op lb om speler te wisselen, klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een kutaids is dat, als je bij FIFA een bal op de lat schiet, hij terugkomt en ik m standaard lob![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt er maar net aan wat je er mee bedoelt, maar vaak genoeg is die formule incompleet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
idd, laat die natuurkunde docent dat maar ontkrachten.
Op de middelbare school dronk ik als bijna belg weinig Jupiler, veel te duurquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, bij ons in het dorp dronk iedereen wel Jupiler op een gegeven moment en dat was eigenlijk sinds ik op de middelbare school zat al.
Kleine kutflesjes. Alfaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Op de middelbare school dronk ik als bijna belg weinig Jupiler, veel te duur
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je er mee bedoelt, maar vaak genoeg is die formule incompleet.
Ik twijfel nog om te gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, kaartjes voor Extrema zijn binnen.
Ik heb 't maar gewoon gedaan. Ik twijfel altijd veel te lang en uiteindelijk ga je toch nooit om die 10 redenen waarom je beter niet zou gaan.quote:
Ik wacht nog een weekje met denken eroverquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb 't maar gewoon gedaan. Ik twijfel altijd veel te lang en uiteindelijk ga je toch nooit om die 10 redenen waarom je beter niet zou gaan.
Nee, helemaal vergeten. Ik zal vrijdagavond eens kijken of ik daar wat kan scoren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:47 schreef napoleonfour het volgende:
heb je nou al eens gegeten bij die surinamer in het centrum van tilly kapi?
ik heb daar eens een pasteitje gehaald. goeie meuk, maar dat is ook al weer 3 kwart jaar terug :pquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, helemaal vergeten. Ik zal vrijdagavond eens kijken of ik daar wat kan scoren.n Heb gehoord dat Eethuis Bamboe ook wel redelijk is van een maat van me.
Beter nemen we DonRaja een keer mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb daar eens een pasteitje gehaald. goeie meuk, maar dat is ook al weer 3 kwart jaar terug :p
die zal er meer verstand van hebben dan ik inderdaad :p.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter nemen we DonRaja een keer mee.
haha xdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die zal er meer verstand van hebben dan ik inderdaad :p.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |