Nou, bij ons in het dorp dronk iedereen wel Jupiler op een gegeven moment en dat was eigenlijk sinds ik op de middelbare school zat al.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, Juup is nog niet zo heel lang echt populair hoor. In de grensstreek werd het wel verkocht, maar niet zo massaal als nu het geval is.
Het waren juist de speciaalbieren die in de grensstreek veel werden verkocht.
e=mc²quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nog steeds Natuurkunde verslag maken
Easy peasyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nog steeds Natuurkunde verslag maken
Middelbare school is al later dan basisschoolquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, bij ons in het dorp dronk iedereen wel Jupiler op een gegeven moment en dat was eigenlijk sinds ik op de middelbare school zat al.
Groep 8--> eerste klas. Kan welgeteld 1,5 maand schelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Middelbare school is al later dan basisschool![]()
En gezien jouw leeftijd kan dat wel kloppen met mijn inschatting van 'de laatste tijd'...
Je moest zelf een onderwerp kiezen, hadden de remsnelheid na 200m fietsen berekend.quote:
Ja dat klopt ook weer...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Groep 8--> eerste klas. Kan welgeteld 1,5 maand schelen.
Een werkstuk én presentatie over de remsnelheid na 200m fietsen? Hoe lang duurt die presentatie, 20 seconden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest zelf een onderwerp kiezen, hadden de remsnelheid na 200m fietsen berekend.
Straks effe alles in elkaar flansen. Maar morgen moet ik 't inleveren en dat presenteren. maar ik ga morgen niet naar school hoor. Heb vandaag al alles uitgekotst wat ik heb gegeten. en keelpijn speelt ook op
Je moet ook opzet en alles erbij zetten. Zet ook wel een saai verhaaltje erbij hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een werkstuk én presentatie over de remsnelheid na 200m fietsen? Hoe lang duurt die presentatie, 20 seconden?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
Johan om 19:30 te gast bij Bureau Sport op Ned 3.
Je bent gewoon ziek van de drank man.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest zelf een onderwerp kiezen, hadden de remsnelheid na 200m fietsen berekend.
Straks effe alles in elkaar flansen. Maar morgen moet ik 't inleveren en dat presenteren. maar ik ga morgen niet naar school hoor. Heb vandaag al alles uitgekotst wat ik heb gegeten. en keelpijn speelt ook op
Juist, klinkt als een klein katertjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent gewoon ziek van de drank man.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent gewoon ziek van de drank man.
Driesje ziet eruit als een flikker met dat kapseltjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://i.imgur.com/l2ANJ.jpg
Zou Driesje Vermaelen en Vertonghen lokken naar Eindhoven?
Of je hebt herpes of een andere enge ziekte doordat je aan de restjes verschraald bier van weet ik wie hebt lopen lurken. Kies maar wat je liever hebt dan.quote:
Lijkt meer op de Duif van Miralemquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Driesje ziet eruit als een flikker met dat kapseltje
Berschapquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |