quote:
Razanno voor rus is wel leuk,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu Williams - Razzano te kijken (Serena). 1-1 in sets. WIlliams is het volledig kwijt
Dan had je net zo goed vandaag begonnen kunnen zijn met tennis kijken...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
No shit, ik kijk al tennis toen jij nog niet bij je lul kon komen.
Zit er weer een kat in een boom?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens staat er weer popo hier onder m'n kamer in TBW hoor. Mensen lachen altijd, maar er gebeurt hier shit weet je. snap je? ja tog.
Moetie eerst 3 keer op rij de OP zien te jatten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Jij bent echt de ajacied422 van de kakkies
Zit wat in jaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Moetie eerst 3 keer op rij de OP zien te jatten.
Winkeldiefstal. Blijkbaar iemand die z'n salaris niet heeft gehad doordat werkgever failliet was gegaan en hij moes toch te eten hebben. Verontschuldigde nog bij de dienstdoende cassiere.quote:
Wat is dat toch met die glimmende ski bril want ik heb helemaal geen goud glimmende ski brilquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Winkeldiefstal. Blijkbaar iemand die z'n salaris niet heeft gehad doordat werkgever failliet was gegaan en hij moes toch te eten hebben. Verontschuldigde nog bij de dienstdoende cassiere.
Signalement:
- kaal tot gemillimeterd haar
- tattoo: 3 gouden sterren met de tekst AFCA
- Zaans accent
- opvallend: droeg gedurende de diefstal een goud glimmende ski-bril.
ook een aussie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Winkeldiefstal. Blijkbaar iemand die z'n salaris niet heeft gehad doordat werkgever failliet was gegaan en hij moes toch te eten hebben. Verontschuldigde nog bij de dienstdoende cassiere.
Signalement:
- Zaans accent
Hij had ook een bierglas in zn handenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Signalement:
- Zaans accent
In je fobo mang. Kwam er laatst helaas achter dat het een gewone zonnebril was.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die glimmende ski bril want ik heb helemaal geen goud glimmende ski bril
Dat is een bril van de bios lulquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In je fobo mang. Kwam er laatst helaas achter dat het een gewone zonnebril was.Heb maanden gedacht dat je daar met een ski-bril op stond.
quote:
koop een mac.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
Al 2 BSOD's en 7 keer vastgelopen, gaat goed vandaag met mijn PC
wat?quote:
dat is zon mooi programmaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
BNN Loverboys #5
Dalijk lachen met een ajacied en zijn feyenoord vriendin.
quote:
quote:
update je browser.quote:
Mij te duur, plus ik stap niet graag over van OS zonder te weten of ik het fijn vind of niet. Iphone vind ik chill, maar verder.. vind een PC/Windows goed genoeg.quote:
quote:
Seems legit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
Al 2 BSOD's en 7 keer vastgelopen, gaat goed vandaag met mijn PC
Je hebt geen idee waarom hij vast looptquote:
Precies.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waarom hij vast loopt
Windows XP SP3 heeft zo'n irritant connection limit (waar het vroeger unlimited was) en door die teveel connecties loopt dat pokkeding vast, echt heel irritant.
Kan toch ook met windows 7? Gewoon rechtermuisknop en compatibility op Windows XP zetten?quote:
Op Vista deed die shit het al nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:38 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kan toch ook met windows 7? Gewoon rechtermuisknop en compatibility op Windows XP zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |