quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
België weet niet eens wat Pindasaus is
En België heeft tyfusveel vetzakken ben ik achtergekomen
De jeugdige kortzichtigheid kan soms zo mooi zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De jeugdige kortzichtigheid kan soms zo mooi zijn.
Altijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ha Davy. Vandaag weer positief beginnen he
quote:
Vetzakken in de Vlaamse betekenis van het woord zeker.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vetzakken in de Vlaamse betekenis van het woord zeker.
Ik denk serieus van wel hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
Denken ze in België echt dat ze over 2 jaar kans hebben op het WK?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://i.imgur.com/l2ANJ.jpg
Zou Driesje Vermaelen en Vertonghen lokken naar Eindhoven?
Om er te komen, ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
Denken ze in België echt dat ze over 2 jaar kans hebben op het WK?
Toen ik dit weekend in België was heb ik stiekem een biertje Jupiler gedronkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef DonRaja het volgende:
Waarom is dat Jupiler ineens zo populair eigenlijk? Is het echt zoveel lekkerder dan de andere bieren?
Waar was je heen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik dit weekend in België was heb ik stiekem een biertje Jupiler gedronken
Dan word ik fan van PSV. Overal waar Vertonghen heen gaat word ik fan vanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://i.imgur.com/l2ANJ.jpg
Zou Driesje Vermaelen en Vertonghen lokken naar Eindhoven?
Dat is al populair naar mijn weten sinds ik op de basisschool zat hoor. Al zal dat komen omdat ik vroeger in de grensstreek woonde en dat soort dingen daar eerder werden opgepikt. Ik vind het vrij lekker ja. Beter dan Nederlandse pilsen, met Hertog Jan als uitzondering daarop.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:53 schreef DonRaja het volgende:
Waarom is dat Jupiler ineens zo populair eigenlijk? Is het echt zoveel lekkerder dan de andere bieren?
Je beschrijft dus heel forum fok?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef napoleonfour het volgende:
kom eens in een echte stad aja422, je zult zien dat onze dikkies de belgische overrulen
Snoeperd!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik dit weekend in België was heb ik stiekem een biertje Jupiler gedronken
quote:
op fok zitten alleen maar gasten die ripped zijnquote:
Dit moet ik even quoten. Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan word ik fan van PSV. Overal waar Vertonghen heen gaat word ik fan van
wie is hun doelman ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Verdediging is wel goed, ze moeten alleen nog even een middenveld en aanval uit de Vlaamse frietzak toveren die goed genoeg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |