Een man met de naam "BUMA" kan ik überhaupt al niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_botst_met_buma.html
Weten al die apen in de tweede kamer überhaupt wel waar ze over praten? Of is dat gelul over de economie gewoon gebaseerd op natte vingerwerk adhv een versimpeld Keynesiaans uitgangspunt?
Politiek in dit land gaat naar Amerikaans model, steeds minder inhoud, steeds meer een populariteitsverkiezing. Drie keer raden wie daar per definitie onder lijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_botst_met_buma.html
Weten al die apen in de tweede kamer überhaupt wel waar ze over praten? Of is dat gelul over de economie gewoon gebaseerd op natte vingerwerk adhv een versimpeld Keynesiaans uitgangspunt?
de dieren?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Politiek in dit land gaat naar Amerikaans model, steeds minder inhoud, steeds meer een populariteitsverkiezing. Drie keer raden wie daar per definitie onder lijden.
Geef je me nu een voorzet en ga je de bal net voor ik 'm inkop lek steken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een man met de naam "BUMA" kan ik überhaupt al niet meer serieus nemen.. Die naam staat gelijk aan financiële malaise, corruptie en nog vele andere zaken.
Als ik hier even serieus op in mag gaan: ik vind het bijna een reden om niet meer te stemmen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Politiek in dit land gaat naar Amerikaans model, steeds minder inhoud, steeds meer een populariteitsverkiezing. Drie keer raden wie daar per definitie onder lijden.
Toch wel ironisch dat in de tijd van Fortuyn iedereen riep dat de politiek dichter bij het volk moet komen te staan maar dit eigenlijk alleen maar averechts werkt op de lange termijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik hier even serieus op in mag gaan: ik vind het bijna een reden om niet meer te stemmen.
Vind ik wel meevallen. Ik ben eigenlijk verschrikkelijk blij dat er na Marijnissen zo'n goede lijsttrekker voor de SP is gekomen. Kan met Pechtold een beetje die malloten in bedwang houden die nu de regie hebben in Nederland.quote:
Ik merk soms aan Roemer dat hij het echt niet snapt. Vooral als het gaat om de economie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Ik ben eigenlijk verschrikkelijk blij dat er na Marijnissen zo'n goede lijsttrekker voor de SP is gekomen. Kan met Pechtold een beetje die malloten in bedwang houden die nu de regie hebben in Nederland.
Dat geldt denk ik voor 9 van de 10 kamerleden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik merk soms aan Roemer dat hij het echt niet snapt. Vooral als het gaat om de economie.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geef je me nu een voorzet en ga je de bal net voor ik 'm inkop lek steken?
Veel wel ja, vooral PVV en SPquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat geldt denk ik voor 9 van de 10 kamerleden.
Blanco sletje.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik hier even serieus op in mag gaan: ik vind het bijna een reden om niet meer te stemmen.
De VVD heeft het goed begrepen met het per sé willen voldoen aan het begrotingstekort 2012/2013 van 3%, waarmee ze de economie alleen maar dieper de shit in duwen?quote:
Ik kan mensen die op basis van demografische kenmerken anderen veroordelen sowieso niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef Smoofie het volgende:
Het is overal erg aan het worden. De US is helemaal. Ik kan mensen die stemmen op de republikeinen sowieso niet serieus nemen.
VVD heeft veel geslikt, buiten dat, ik snap wel dat ze naar de 3% willen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De VVD heeft het goed begrepen met het per sé willen voldoen aan het begrotingstekort 2012/2013 van 3%, waarmee ze de economie alleen maar dieper de shit in duwen?
Om je een idee te geven; consumenten hebben NU AL MASSAAL aangegeven hun hand nóg meer op de knip te gaan houden als gevolg van de verhoging van belastingen (8,5 miljard extra dit jaar, d-a-f-u-q) en zorgkosten?
Drie keer raden wat en Westerse economie nodig heeft om er uit te komen; iets met munten laten rollen....
Drie keer raden waar de Duitsers 2 jaar geleden 'dikke lul drie bier' tegen riepen, en hoe het komt dat die Duitsers het nu zo goed doen.
Ik snap dat ze naar de 3% willen, ik snap niet dat het in één jaar er doorheen gedrukt moet worden en ze niet een toeloopperiode nemen tot 2015, het spreiden van de klappen et cetera, economie niet NOG zwaarder belasten in deze tijden jalalalalala.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
VVD heeft veel geslikt, buiten dat, ik snap wel dat ze naar de 3% wellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |