Ik was al bang dat je ook de eigenaar van die dikke 300SD was die daar rondrijdtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nee, daar woont een vriendinnetje. Wel leuk dorp dat Cuijk.
Was jij niet van de BMW's?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ja ze hebben best wel grote wielkast ook dus je kunt er ook echt grote velgen onder zetten. 18" gaat mij wat te ver, maar ik laat hem binnenkort wel even verlagen want lijkt nu een SUV. Ik word wel vaak uitgelachen als mensen naar m'n auto kijken
Lekker laten lachen. Zolang jij het maar een mooie auto vind. Mijn eerste was een Ford Scorpio (laatste model) Ik was bijna de enige die 'm mooi vond. Dus ik liet de rest ook lekker lachen. Terwijl ik in alle luxe zat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ja ze hebben best wel grote wielkast ook dus je kunt er ook echt grote velgen onder zetten. 18" gaat mij wat te ver, maar ik laat hem binnenkort wel even verlagen want lijkt nu een SUV. Ik word wel vaak uitgelachen als mensen naar m'n auto kijken
Crisisquote:
Ach mooi is een groot woord, ik vind het wel een grappige auto en je ziet ze weinig. Aygo/C1/107 is zo saai. Scorpio is best dik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:33 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Lekker laten lachen. Zolang jij het maar een mooie auto vind. Mijn eerste was een Ford Scorpio (laatste model) Ik was bijna de enige die 'm mooi vond. Dus ik liet de rest ook lekker lachen. Terwijl ik in alle luxe zat.
Beetje jammer dit hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:33 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Crisis
[..]
Ach mooi is een groot woord, ik vind het wel een grappige auto en je ziet ze weinig. Aygo/C1/107 is zo saai. Scorpio is best dik.
Dat heeft alleen niks te maken met het feit dat ie zo hoog op z'n poten staatquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, zeker! Ik zal jullie niet vervelen met alle opties, maar hier zitten oa verwarmde leren sportstoelen, ingebouwde navi, hifi (7.1) systeem, licht/regensensor etc inquote:
bazenbak!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou pest me maarheb m'n 7-serie ook nog hoor... twee wegenbelastingvrije auto's
[ afbeelding ]
En geen usb aansluiting, dat vind ik echt zo waardeloos, neem je n premium systeem met navi, verdwijnt de usb!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:59 schreef chiren het volgende:
[..]
Ja, zeker! Ik zal jullie niet vervelen met alle opties, maar hier zitten oa verwarmde leren sportstoelen, ingebouwde navi, hifi (7.1) systeem, licht/regensensor etc in
Er kan alsnog een USB box in, heb ik alleen niet voor gekozen. Maar inderdaad, het is wel een 'extra' handeling om weer over USB te kunnen bezitten, klagen meer DS3 bezitters over.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:55 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En geen usb aansluiting, dat vind ik echt zo waardeloos, neem je n premium systeem met navi, verdwijnt de usb!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:11 schreef JohnB52 het volgende:
Zeker weten? Dacht dat t niet ging, vriend van mij heeft m ook gehad, en in die tijd dat ie er mee reed heb ik t meerdere malen opgezocht, maar niks kunnen vinden.
Dat MyWay systeem vond ik persoonlijk ook niet lekker werken, dus nam op vakantie maar n tomtom mee.
Wat wel fijn was: onderstel erg strak, en hele goede remmen.
Edit: zie nu dat met nieuwe firmware het opeens wel kan blijkbaar
Die heb ik ook, maar dan de facelift van deze. Zal vanavond ff een fotootje maken. Rijdt heerlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef dylanrr het volgende:
Ik mag alweer, heb weer een andere gekocht.
[ afbeelding ]
Wat is die 3e en kun je daar wat meer foto's van posten?? De rest is ook super btw!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:16 schreef krokdown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 zijn er wegenbelasting vrij
zijn overigens niet mijn auto's op de foto's wel vergelijkbare exemplaren!
Dan moet je ze posten in het 'show hier iemand anders z'n auto die lijkt op de mijne' topicquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:16 schreef krokdown het volgende:
haha, heb zelf geen foto's van de mijne, maar deze lijken er sprekend op.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je ze posten in het 'show hier iemand anders z'n auto die lijkt op de mijne' topic
Ik heb ook geen foto's van mijn F40.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Je hebt vier van zulke knappe auto's en geen foto's tsssss. Wat voor 6-serie is het? Goeie staat?
Dan moet je ze maken, of niets posten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:20 schreef krokdown het volgende:
[..]
haha, heb zelf geen foto's van de mijne, ...
630 CS. buitenkant was piekfijn, interieur was wat versleten dus het ik het opnieuw laten bekleden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Je hebt vier van zulke knappe auto's en geen foto's tsssss. Wat voor 6-serie is het? Goeie staat?
Is een TT, zelf uit japan gehaald. De enige ''dure'' auto was de supra, de rest zijn allemaal lieffhebbers auto's.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef LouieAnderson het volgende:
Krokdown wat voor Supra heb je? TT, NA? Ik heb zelf een TT 6spd. Wel nice collectie verder. Zo'n Celica lijkt me ook vet om er bij te hebben, zelfde geldt voor zo'n E30.... Ach zo kan ik nog wel wat auto's opnoemen.
Ik vind het een beetje zonde wat er met die prachtige Celica is gebeurdquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:16 schreef krokdown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 zijn er wegenbelasting vrij
Ik heb er gelukkig geen 19'' onder zitten, wel 17quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zonde wat er met die prachtige Celica is gebeurd
Hey, daar heb ik ook foto's van mijn auto gemaakt. Het tankstation in Doel. Populaire locatie volgens mij.quote:
Dat gaat ook moeilijk als je nog geen rijbewijs hebt en vorige week je theorie opzak hebtquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je ze posten in het 'show hier iemand anders z'n auto die lijkt op de mijne' topic
Ja dus? Dan plaats je toch pas een foto totdat je daadwerkelijk een auto hebt?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:08 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Dat gaat ook moeilijk als je nog geen rijbewijs hebt en vorige week je theorie opzak hebt.
Mooi alleen jammer dat het niet een 2.0 16V HF Turbo is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:19 schreef rjce het volgende:
Hier mijn schoonheid!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, 1.9 TDI met 90pk!!
Ja dat meneer moeilijk zijn eigen foto's kan plaatsen omdat hij nog geeneens een rijbewijs heeft. Daarom dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dus? Dan plaats je toch pas een foto totdat je daadwerkelijk een auto hebt?
Dan plaats je toch gewoon geen foto?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:27 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Ja dat meneer moeilijk zijn eigen foto's kan plaatsen omdat hij nog geeneens een rijbewijs heeft. Daarom dus.
We zijn langs elkaar heen aan het praten. Ik had het over user Krokdown, die beweert auto's te hebben terwijl ie nog niet eens een rijbewijs heeft. Beetje zielig.quote:
Leuke Alfa Kreateoquote:
Handbak of DSG?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:19 schreef Rainesz het volgende:
Pas een nieuwe auto gekocht. Hier maar even delen.
Oud:
[ afbeelding ]
En de nieuwe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een handbak, heb met DSG proef gereden rijdt echt heerlijk.quote:
Kijk eens aan, een man met stijl en verstand! Ik heb er aan de ene kant nog steeds spijt van dat ik mijn 9-3 heb weggedaan, maar je moet wat over hebben om je droom auto's te kunnen kopen!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:29 schreef fruityloop het volgende:
Saab 9-3 1.8t Arc
[ afbeelding ]
Van binnen, maar wij hebben crèmekleurig leer.
[ afbeelding ]
Heb je de Sub weg gedaan?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:19 schreef Rainesz het volgende:
Pas een nieuwe auto gekocht. Hier maar even delen.
Oud:
[ afbeelding ]
En de nieuwe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk; dát is nog es een auto!quote:Op zondag 1 juli 2012 17:29 schreef fruityloop het volgende:
Saab 9-3 1.8t Arc
[ afbeelding ]
Van binnen, maar wij hebben crèmekleurig leer.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
Ja ingeruild.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:25 schreef RiKe het volgende:
[..]
Heb je de Sub weg gedaan?
Daar komt er vast vroeg of laat wel weer 1 voor terug....de roffel is te verslavend
Leuk ding; zeker om mee te beginnen. Net je rijbewijs gehaald offe?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:33 schreef Gftw het volgende:
Ik heb vandaag (eindelijk) mijn eerste eigen auto gekocht. Hij is niet echt in concoursstaat, maar motorisch perfect en rijdt prima. Ik ben er in ieder geval erg blij mee!
[ afbeelding ]
Honda Civic 1,5 VTEC-E
Tot je naar de garage moetquote:Op maandag 2 juli 2012 17:16 schreef Gftw het volgende:
Nee, al 7 jaar mijn rijbewijs, maar als student nooit geld gehad voor een auto + OVjaarkaart. Ik kon van thuis ook altijd wel een auto gebruiken als ik hem nodig had (ik heb meer in de auto van mijn moeder gereden dan zij zelf). Het voelt wel goed om nu een eigen auto te hebben.
Met die Civic zal je niet vaak bij de garage staan, als ik van mijn eigen ervaringen uit mag gaanquote:Op maandag 2 juli 2012 18:23 schreef Gftw het volgende:
Gelukkig hoef ik alleen onderdelen en apk te betalen. En ik hoop niet al te vaak bij de garage te staan. (Gelukkig ben ik flink onder mijn budget gebleven)
Shame on you Sjuk.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Shame on you Sjuk.![]()
84'er 300ZX Targa
Parelmoer, dus je kunt kiezenquote:
De TT supra heeft toch altijd zo'n lel van een spoiler achterop?quote:
Zo kwamen ze stock uit de fabriek.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
De TT supra heeft toch altijd zo'n lel van een spoiler achterop?
En volgens mij is dat ding nodig bij hogere snelheden, dus haal je die er niet af...quote:
Aan het kenteken mankeert weinig. Zit alleen op de verkeerde autoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:40 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Aan het kenteken mankeert iig wat.
[ afbeelding ]
Wie weet wat er allemaal voor een vermogen en onderstel zit onder die Corsa.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:40 schreef Rainesz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien rijden ze dat nooit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
En volgens mij is dat ding nodig bij hogere snelheden, dus haal je die er niet af...
Zie het specs lijstje dan graag tegemoet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wie weet wat er allemaal voor een vermogen en onderstel zit onder die Corsa.
Dat ben ik met je eens, maar de supra op de foto is volgens mij een NA... Dus vandaar mijn verbazing.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:46 schreef Rainesz het volgende:
De orginele is persoonlijk nogal lelijk.
Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar de supra op de foto is volgens mij een NA... Dus vandaar mijn verbazing.
Neem aan dat hij hem zo wil bouwen, aangezien hij zelf wel een corsa heeft.quote:
Het kenteken is inderdaad van een Mustang.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:40 schreef Rainesz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet dat dit een "show hier je eigen auto" topic is?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:39 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Het kenteken is inderdaad van een Mustang.
Nee, zoals ie er op deze foto bij staat heb ik hem niet. De velgen en het onderstel missen nog, maar komen als het financieel mee zit dit jaar wel
Ja, nouja, het is m'n auto welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je weet dat dit een "show hier je eigen auto" topic is?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je weet dat dit een "show hier je eigen auto" topic is?
Ha die Saab fotos heb ik volgens mij eerder gezien op t Saab forum?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:04 schreef Dingest het volgende:
Ach, ik kan wel foto's van afgelopen zomer plaatsen
Mijn auto voor dagelijks gebruik, op de top van de Gavia-pas in Italië.
[ afbeelding ]
Mijn hobbyauto bij een Saab-meet dorpje verderop (de 96 in het midden, in werkelijkheid niet zo heel netjes als hij lijkt):
[ afbeelding ]
En voormalige Carbage Run en nu ook hobbyauto tijdens de Run op de top van Vrsic-pas in Slovenië:
[ afbeelding ]
En de hele mik op de oprit, al staat de Fiat tegenwoordig vooraan en de Saab achteraan:
[ afbeelding ]
Zeer mooie wetlook!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:10 schreef mithrandirrr het volgende:
staan vette foto's en mooie wagens tussen!
nog steeds mijn bolide:
[ afbeelding ]
Het is een BMW 328i Excecutive uit '98.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:36 schreef JohnB52 het volgende:
Vlot bakkie!
Spec's?
Alleen die velgen? Hoeveel inch? 19? 20?
Nette auto.quote:
Nicequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Nette auto.
Ik hou altijd wel van een Schnitzer-achtig wiel.
Veel Schnitzer replica's zijn niet meer te koop, net als dit mooie wiel wat ik wil hebben:
[ afbeelding ]
Da's toch gewoon geil onder een E46
Wieldoppen zijn al een paar jaar uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:43 schreef k_man het volgende:
Waarom hebben alle auto's die vandaag gepost zijn van die kampervelgen? Hebben jullie dat samen afgesproken ofzo?
Wansmaak is ook smaak, zo redeneert de jeugdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:43 schreef k_man het volgende:
Waarom hebben alle auto's die vandaag gepost zijn van die kampervelgen? Hebben jullie dat samen afgesproken ofzo?
Mooie Z, alleen zou ik zelf geen reden zien om de standaardvelgen te vervangen, die staan 'm prima naar mijn mening.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:14 schreef D_tjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet de beste foto's maar ik heb nog geen gelegenheid gehad om betere foto's te nemen. Nog niet echt kunnen rijden met mooi weer dankzij de griep.
De velgen er als nieuw uit laten zien gaat me helaas niet lukken. Schoonmaken is inderdaad wel "gemakkelijk". De standaard velgen heb ik niet. Deze velgen zaten erbij geleverd;)quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:13 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mooie Z, alleen zou ik zelf geen reden zien om de standaardvelgen te vervangen, die staan 'm prima naar mijn mening.
[ afbeelding ]
Je hebt trouwens aardig wat remslijpsel op die achterste zitten, dat blijft toch het grote nadeel van dat soort extreem deep dish gedoe. Toegegeven, het schoonmaken is ook weer een eitje.
Ik gebruik hem voor extra stevigheid aangezien er rondom nog al wat plaatwerk vernieuwd moet worden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:01 schreef JohnB52 het volgende:
Die veerpootbrug houdt alles nog bij elkaar :-p
Wat is de bedoeling van dit project?
Wat gebruik jij om die wetlook te krijgen? Ik krijg het maar niet voor elkaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:10 schreef mithrandirrr het volgende:
nog steeds mijn bolide:
[ afbeelding ]
Jup, even bestellen. Dankjequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:59 schreef JohnB52 het volgende:
http://carclean.nl/produc(...)200ml_PASS250_102152
Zoiets?
Licht polijsten met Monello Finale, dan een laagje PB Black hole, op deze foto had ik de DJ Supernatural 2.0 wax aangebracht, gevolgt door de PB Quickdetailer+quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Wat gebruik jij om die wetlook te krijgen? Ik krijg het maar niet voor elkaar.
Kijk, daar kan ik wat mee. Ik ga van de week maar eens inkopen doen. Bedankt!quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:00 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
Licht polijsten met Monello Finale, dan een laagje PB Black hole, op deze foto had ik de DJ Supernatural 2.0 wax aangebracht, gevolgt door de PB Quickdetailer+
Echter is voor mijn wagen de DJ Purple Haze pro wax nog fijner. En de PB Quickdetailer+ gebruik ik niet zoveel meer, de laatste tijd gebruik ik de DJ Red Myst wat vaker. Die zorgt voor een nog fijnere wet-look!
Heb je ook nog tips voor chromen strips? Pekel heeft het erg dof gemaaktquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:00 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
Licht polijsten met Monello Finale, dan een laagje PB Black hole, op deze foto had ik de DJ Supernatural 2.0 wax aangebracht, gevolgt door de PB Quickdetailer+
Echter is voor mijn wagen de DJ Purple Haze pro wax nog fijner. En de PB Quickdetailer+ gebruik ik niet zoveel meer, de laatste tijd gebruik ik de DJ Red Myst wat vaker. Die zorgt voor een nog fijnere wet-look!
Waarom zit die kentekenplaat zo raar? Echt zonde.quote:
206jes heb je toch amper in the States?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:31 schreef IrCute het volgende:
Mijn eerste eigen auto2010 Mini Cooper S, afgelopen zaterdag aangeschaft!
Reed eerst in de Peugeot 206 van mijn broerGrote verbetering
![]()
[ afbeelding ]
Die 206 had ik in NL, in de VS zie ik helemaal geen Peugeots rijden nee. Sowieso weinig kleine hatchbacks te krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:50 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
206jes heb je toch amper in the States?
Als je in de VS woont zou ik gebruik maken van het feit dat je door voor veel minder geld een mooie leuke 6 of 8 cillinder kan kopenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:51 schreef IrCute het volgende:
[..]
Die 206 had ik in NL, in de VS zie ik helemaal geen Peugeots rijden nee. Sowieso weinig kleine hatchbacks te krijgen.
Die moet er nog gewoon recht onder inderdaad, maar er zijn andere zaken die prio hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom zit die kentekenplaat zo raar? Echt zonde.
Mooie auto. Wat voor een is het precies?quote:
Aah mooie motor ligt daarin!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef Hyperdude het volgende:
Ding heb ik al jaren.
2001 330i met 300K kms op de teller
De Polizei had mij net Sankt Moritz uitgejaagd vanwege te oud bakkie.
Waarom ingewisseld voor de hatchback?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:11 schreef Descendent het volgende:
Nieuwe oude auto. (had eerst een sport sedan)
[ afbeelding ]
Zit je ook op t saabforum?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:11 schreef Descendent het volgende:
Nieuwe oude auto. (had eerst een sport sedan)
[ afbeelding ]
Yup; maar deze was een stuk goedkoper; t is een hatchback en handiger, en ik vind t meer een Saab dan de ss (die erg mooi is klopt).quote:Op maandag 18 februari 2013 23:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarom ingewisseld voor de hatchback?Vind die 9-3 Sport sedan wel vet.
Yupquote:
Goedkoper in het gebruik? Watvoor motor is deze dan en welke had je?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:26 schreef Descendent het volgende:
[..]
Yup; maar deze was een stuk goedkoper; t is een hatchback en handiger, en ik vind t meer een Saab dan de ss (die erg mooi is klopt).
Aanschaf en MRB vooral. Rest is gewoon hetzelfde eik. 2.0t, (ss was 1.8t -maar da's ook een 2.0 eik)quote:Op maandag 18 februari 2013 23:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goedkoper in het gebruik? Watvoor motor is deze dan en welke had je?
Ik heb ooit ook een Saab gehad.
Foto's! !!!!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goedkoper in het gebruik? Watvoor motor is deze dan en welke had je?
Ik heb ooit ook een Saab gehad.
Ah ja begrijpelijk danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:48 schreef Descendent het volgende:
[..]
Aanschaf en MRB vooral. Rest is gewoon hetzelfde eik. 2.0t, (ss was 1.8t -maar da's ook een 2.0 eik)
Daar heb ik helaas geen foto's vanquote:
Met het verschil dat de 9-3og een B204 blok heeft en de 9-3ss een opel blok.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:48 schreef Descendent het volgende:
[..]
Aanschaf en MRB vooral. Rest is gewoon hetzelfde eik. 2.0t, (ss was 1.8t -maar da's ook een 2.0 eik)
Vette kleurquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:10 schreef mithrandirrr het volgende:
nog steeds mijn bolide:
[ afbeelding ]
Oh ik dacht dat ze gewoon die oude blokken meegenomen haddenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:13 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Met het verschil dat de 9-3og een B204 blok heeft en de 9-3ss een opel blok.
Alleen t logo is hetzelfde gebleven...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze gewoon die oude blokken meegenomen hadden..zijn ze qua gedrag en vermogen enzo wel grofweg hetzelfde?
Een lompe zware bak zonder vermogen... Mooie bak hoor, maar jammer dat hij het net niet is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:21 schreef Sixis het volgende:
Mijn sletje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nonturbo automaat like a baws.
Cool een mede i500 rijder!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:47 schreef blackbeartje het volgende:
ik rij met dit... [ afbeelding ]
en dan als een opa rond rijden![]()
machtig wat een leven
Tsja, ik kon m'n MR2 erop inruilen en wilde altijd al eens een Supra proberen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:54 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Een lompe zware bak zonder vermogen... Mooie bak hoor, maar jammer dat hij het net niet is.
Staat al heel lang op mijn verlanglijstje, maar aangezien dat ding klauwen met geld aan onderhoud en reparaties kost stel ik dat iedere keer uitquote:
Het zal ongetwijfeld lekker rijden, en de toekomst plannen klinken goed... alleen wil je wel voor een TT setup gaan en niet een ST?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:20 schreef Sixis het volgende:
[..]
Tsja, ik kon m'n MR2 erop inruilen en wilde altijd al eens een Supra proberen.Ben wel van plan om er een Europees Twin Turbo blok in te lepelen trouwens. Handbak het liefst ook, maar de automaat rijdt echt super..
Denk dat ik ga beginnen met 'gewoon' een BPU TT setup. Dat is al een behoorlijke opstap denk ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld lekker rijden, en de toekomst plannen klinken goed... alleen wil je wel voor een TT setup gaan en niet een ST?
Mocht je voor een relaxte cruizer gaan dan zou ik voor de TT gaan en de automaatbak behouden, en voor de sportieve Supra altijd ST en handbak
Waar je ook voor kiest, het doet mij goed om een Supra op de weg te zien!
Waarom is die achterkant al een stuk lager? Of ligt er zo'n foute versterker in?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef Toempf het volgende:
Mijn 206 Grand Tourisme:
Zal na alle aanpassingen niet ieders smaak zijn, maar ik ben er stiekem best een beetje trots op
Het lijkt erop dat de wielkasten niet even groot zijn. De voorste zijn hoger zo te zien; dat hebben wel meer auto's.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:29 schreef Lesley-91 het volgende:
[..]
Waarom is die achterkant al een stuk lager? Of ligt er zo'n foute versterker in?
Oh ja nu zie ik het nog nooit eerder opgevallen bij auto'squote:Op zondag 24 februari 2013 20:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de wielkasten niet even groot zijn. De voorste zijn hoger zo te zien; dat hebben wel meer auto's.
Het viel mij ook nooit op, totdat ik er bij mijn eigen wagen achter kwamquote:Op zondag 24 februari 2013 20:32 schreef Lesley-91 het volgende:
[..]
Oh ja nu zie ik het nog nooit eerder opgevallen bij auto's
Gaat-ie nou sneller door die stickers?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef Toempf het volgende:
Mijn 206 Grand Tourisme:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal na alle aanpassingen niet ieders smaak zijn, maar ik ben er stiekem best een beetje trots op
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Gaat-ie nou sneller door die stickers?
Ook dat. Ik heb alle modificaties goed doordachtquote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
+5pk.
Maakt zo'n carbonsticker je auto echt lichter?
Nostalgie..... Ik mis m'n oude 206je. Zal wel eens een foto posten...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef Toempf het volgende:
Mijn 206 Grand Tourisme:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er echt netjes uit zo'n facelift!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:59 schreef Cobratjuh het volgende:
Mijn gebakjeAudi A3 nov 2000
[ afbeelding ]
325iquote:Op donderdag 4 april 2013 13:34 schreef Tinos85 het volgende:
Tof ding. 330 of 325? Gezien de auspuff?
Daar heb ik ook nog wel fototjes van voor jequote:Op donderdag 4 april 2013 14:44 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ziet er echt netjes uit zo'n facelift!
5 deurs zie je ook niet vaak, net zoals de kleur
Nog een beetje leuk interieur?
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog wel fototjes van voor je
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent taxichauffeur geworden?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef kedge het volgende:
Al een tijdje af van dat lelijke geel op de auto en dan betaal je ineens stukken minder voor een leuke auto.
[ afbeelding ]
Mercedes c klasse combi 2011
Bedanktquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]![]()
Ziet er echt netjes uit! Wat ligt er voor motor in? 1.8 20v?
De voordelen van Duitse platen kan ik ook al sinds een jaren genieten, je hebt zonder meer gelijk met wat je zegt.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef kedge het volgende:
Al een tijdje af van dat lelijke geel op de auto en dan betaal je ineens stukken minder voor een leuke auto.
[ afbeelding ]
Mercedes c klasse combi 2011
Dat lelijke geel?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef kedge het volgende:
Jij zit dus op de taxi?quote:
Nee jongen ik rijd BMW.quote:
Maar om te rijden is het een heerlijke auto en hij heeft voor 4 personen een zee van ruimte (ruimer dan de 5-series, ongeveer het formaat 7-serie alleen dan nog iets hoger).quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Blijft toch een vreemde auto in mijn ogen die 5GT
Dat is een vrij zeldzame auto / motor, respect.quote:Op zondag 21 april 2013 18:47 schreef Gunner het volgende:
[ afbeelding ]
1.8 turbo
Misschien binnenkort wat anders.
Je kan meer verdienen in het contractvervoer dan met straattaxi, althans, hier in Zeeland wel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij zit dus op de taxi?
Valt daar (om even iets anders te vragen) anno 2013 nog behoorlijk wat in te verdienen of is het zoals de media bericht nog steeds kommer en kwel vanwege de indertijd ontstane vrije taxiwet waardoor elke " Habib " een eigen taxibedrijf kan beginnen.
Ongetwijfeld maar het oog wil ook wat hè?quote:Op zondag 21 april 2013 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar om te rijden is het een heerlijke auto en hij heeft voor 4 personen een zee van ruimte (ruimer dan de 5-series, ongeveer het formaat 7-serie alleen dan nog iets hoger).
Heb je een S80 tegenwoordig?quote:Op zondag 28 april 2013 17:35 schreef Hyman het volgende:
Een update na 2 jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup, sinds een maandje idd. 2.9 geartronic uit 2000 met zo'n beetje alle opties die ze hadden vroeger.quote:Op zondag 28 april 2013 17:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar het oog wil ook wat hè?
[..]
Heb je een S80 tegenwoordig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op zondag 28 april 2013 17:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jup, sinds een maandje idd. 2.9 geartronic uit 2000 met zo'n beetje alle opties die ze hadden vroeger.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie kleur ook, en de 2.9 is een heerlijke motor. En m.i. de motor die het best bij de S80 past.
Geef mij toch maar benzinequote:Op zondag 28 april 2013 17:43 schreef Hyman het volgende:
Een D5 rijdt net iietsjes lekkerder vind ik. Mja, diesel he.
Mooi kleurtje maar verwijder aub zo snel mogelijk die foeilelijke ''lexus''achterlichtunitsquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:03 schreef Amoeba het volgende:
Mijn eerste wagentje:
Een Opel Tigra uit 1995. 176k op de teller. Een echte auto heeft mijns inziens wat opties, deze bezit elektrische ramen en centrale deurvergrendeling. Benzine, handgeschakeld. Niet meer helemaal perfect van buiten, maargoed, een beginner he.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een 200 CDI BLUEEFFICIENCY avantgarde. Vrij vlot, maar de volgende wordt denk ik de coupe versie. Ben wel echt mercedes fan geworden, vooral met die nieuwe modellen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De voordelen van Duitse platen kan ik ook al sinds een jaren genieten, je hebt zonder meer gelijk met wat je zegt.
Leuke auto, wat voor een type is het precies c.q. welke motor ligt erin? En wat heb je aan opties? Ik zie dat het de Avantgarde uitvoering is, dat is al niet verkeerd, en met de facelift heeft het interieur echt een upgrade gekregen.
Ook taxi's willen met stijl rijdenquote:
Wat betreft de achterlichten:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:01 schreef Iwanius het volgende:
Juist niet. Vind het best mooi. Als je nu over de kleur was begonnen dan had je m.i. wel een punt.
Mooie auto! Mooie velgen ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef GurbbNL het volgende:
Hier de mijne , heb em al 3 jaar.. overigens nog altijd een top auto !
[ afbeelding ]
Kwestie van smaak dan maar he.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Die zien er inderdaad een stuk beter uit.
Nee, FOTOtopic, discussies mogen ergens andersquote:Op maandag 20 mei 2013 14:05 schreef Fritessaus het volgende:
Wat beviel er niet aan de Ford (welke?)
Jezus wat een grafbak !! Wel weer handig aan de andere kant om een koelcel bij je te hebben op vakantie naar Frankrijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:28 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
Dat witte ding op de voorgrond ja
En toch is het geen verkeerd wagentje dus wel verbaast dat je terug bent gegaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:19 schreef x3ro het volgende:
Welgeteld 8 dagen met een Ford uitgehouden om vervolgens weer terug bij Peugeot uit te komen
Betreft een 206GTi uit 2002 met net een ton op de klok. Verder ook alle opties op het volleder(is leer alcantara) en navigatie na.
De 206 is de nieuwequote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En toch is het geen verkeerd wagentje dus wel verbaast dat je terug bent gegaan.
Foto van je nieuwe wagen?
Het is geen grafbak maar een voormalige ambulance. Koelbox zelf aanschaffen dus.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:47 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Jezus wat een grafbak !! Wel weer handig aan de andere kant om een koelcel bij je te hebben op vakantie naar Frankrijk
Het blijft een grafbak, ondanks zijn edele geschiedenis.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is geen grafbak maar een voormalige ambulance. Koelbox zelf aanschaffen dus.
Mienjong als dit geen grafbak is wil ik jouw definitie van grafbak wel eens wetenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:39 schreef 2cv het volgende:
Het is geen grafbak. Al had ik dat ook wel tof gevonden want hygiënischer.
Oeh Seat leon 20vT (of 20vT lookalikes, want die rijden er meer rond dan echte 20vT); I'll eat them for breakfast om de motor ff lekker op te warmen.quote:
Een Saab is voor 50+, neem dan een Cupraquote:Op zondag 26 mei 2013 11:41 schreef JohnB52 het volgende:
Wat doen die dingen dan?
Stond laatst naast n cupra maar die was toch wat snel...
Hier probeer ik naartoe te werken.
[ afbeelding ]
Om jouw redenatie even omgekeerd evenredig te volgen: Een Cupra is voor bouwvakkers en Sjonnies; neem dan een Saab; dan wordt je niet door het beschaafde deel der menschheid zo:quote:Op zondag 26 mei 2013 12:10 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Een Saab is echt voor 50+, neem dan een Cupra !
Ach weet je het maakt niet uit, als je er blij mee bent is het ok. Ik heb een hekel aan Saabs, Porsches en BMW motoren, en het interesseert me geen reet wat mensen van mij denken als ze me zien zitten in een auto. Ik krijg meer blikken (van afkeuring, bewondering, respect of vrees?) dan ieder ander hier dus ik ben heel wat gewend ! Je wordt toch wel altijd be(voor)oordeeld en dat is zoals wij mensen blijkbaar functioneren; in hokjes plaatsen.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:15 schreef Descendent het volgende:
[..]
Om jouw redenatie even omgekeerd evenredig te volgen: Een Cupra is voor bouwvakkers en Sjonnies; neem dan een Saab; dan wordt je niet door het beschaafde deel der menschheid zo:aangekeken.
Die kan ik niet betalen, en mij lijkt de community rondom Saab veel leuker dan die rond de Cupraquote:Op zondag 26 mei 2013 12:10 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Een Saab is voor 50+, neem dan een Cupra
Met een Aero kan je ook prima door de bochten hoor, en een Cupra blijft natuurlijk gewoon n GTI-tje in een ander jasje!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:27 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Ach weet je het maakt niet uit, als je er blij mee bent is het ok. Ik heb een hekel aan Saabs, Porsches en BMW motoren, en het interesseert me geen reet wat mensen van mij denken als ze me zien zitten in een auto. Ik krijg meer blikken (van afkeuring, bewondering, respect of vrees?) dan ieder ander hier dus ik ben heel wat gewend ! Je wordt toch wel altijd be(voor)oordeeld en dat is zoals wij mensen blijkbaar functioneren; in hokjes plaatsen.
Het is maar wat je wil, met de Saab kun je waarschijnlijk lekker rechtdoor touren, en de Cupra in bochten racen ?
John wat is dat voor community ? Is een Saab dan zo speciaal dat je in die community wil gaan socializen ? Dat klinkt zo ongeveer als een Kia club. Wie gaat bij zo'n club !!!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:28 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die kan ik niet betalen, en mij lijkt de community rondom Saab veel leuker dan die rond de Cupra
Snel rechtdoor dan ? Wat noem je snel ? cijfers ...quote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Met een Aero kan je ook prima door de bochten hoor, en een Cupra blijft natuurlijk gewoon n GTI-tje in een ander jasje!
Toffe aan een Saab is dat niemand verwacht dat ie zo snel is
Jij zit toch ook bij een gezellige club?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:32 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
John wat is dat voor community ? Is een Saab dan zo speciaal dat je in die community wil gaan socializen ? Dat klinkt zo ongeveer als een Kia club. Wie gaat bij zo'n club !!!!!
Je kan het filmpje hierboven even bekijken. dat vind ik wel snel.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:37 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Snel rechtdoor dan ? Wat noem je snel ? cijfers ...
Nee geen club maar een klein groepje vrienden die zondags de wegen leuker maken. Moet ik opmerken dat 'vrienden' heet; we delen de autohobby. We zouden elkaar op een andere manier nooit ontmoet hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:38 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Jij zit toch ook bij een gezellige club?
Dat is nou precies wat ik ook af en toe doe in het weekend, gelukiig zitten we wat dat betreft op 1 lijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:41 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Nee geen club maar een klein groepje vrienden die zondags de wegen leuker maken. Moet ik opmerken dat 'vrienden' heet; we delen de autohobby. We zouden elkaar op een andere manier nooit ontmoet hebben.
Maar inderdaad, de Saab heeft wat mij betreft een suf imago maar ik kan me voorstellen dat het plezier geeft om in een wolf in schaapskleren te rijden. Wat voor budget heb je ?
Nee hoor ik vergelijk Saabs niet met Lamborghinis, op ieder niveau is er wel wat, ik heb vorige week Formule Renault gereden en F1, flikker dan de Ferraris Lambos Paganis en Bugattis maar zo ongeveer in de prullebak. Maar voor zover ik weet is een Saab voor echt alleen rechtdoor. De grotere Lamborghinis zijn ook voor alleen rechtdoor gemaakt, maar ze hebben alles wat een Saab niet heeft.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:39 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je kan het filmpje hierboven even bekijken. dat vind ik wel snel.
Voordat jij met je vergelijk komt: je kan natuurlijk geen Lamborghini's gaan vergelijken met Saab's
Ik zie geen filmpje ? Verder gun ik iedereen een mooie auto, ik voel me soms wel lullig als ik voor het stoplicht zo'n jong gastje zie krimpen en zijn vriendin naar mijn auto kijkt met bewondering. Dat is echt rot en ik gun zo'n jochie echt alles. Maar het zijn rottige tijden en de economie is kut. Maar dat zie je ook terug in de prijzen; autos zijn nog nooit zo spotgoedkoop geweest.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:43 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat ik ook af en toe doe in het weekend, gelukiig zitten we wat dat betreft op 1 lijn.
Ik heb totaal geen budget, als ik een ruimer budget had dan 0, dan zou ik een andere Saab kopen.
Deels mee eens dat Saab een suf imago heeft, vooral doktorswagens en architecten vroeger.
Die rijden nu bijna allemaal in een Jaguar of BMW
Dat idd, een wolf in Saabskleren.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Met een Aero kan je ook prima door de bochten hoor, en een Cupra blijft natuurlijk gewoon n GTI-tje in een ander jasje!
Toffe aan een Saab is dat niemand verwacht dat ie zo snel is
Wat wil je daar mee zeggen ! Ja het is een suf ding ik kan er niet warm van worden. Het is ook lastig om de teller te beoordelen dan zou je dat met een stopwatch moeten doen.quote:
Ja dat kun je met alles wel doenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:03 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, maar dat is standaard he, deze is nogal aangepast...
Je rijdt me er nog steeds niet uit met die supercharger. Als je dan snel wil zijn en verassen supercharge dan een Golf R32 of iets dergelijks. De Saab deint alle kanten op als je het gewicht niet omlaag zou brengen. Je hebt er alleen iets aan op de snelweg en dan nog kom je me niet enigszins voorbij. Toch denk ik dat als je er tijd in steekt, je met een heel laag budget een lichte auto met een bolt-on kit (+ chip) heel snel kunt krijgen van 0-100. Waar het bij kleine lichte autos alleen ophoudt is de topsnelheid die beperkt is door de korte versnellingsbak. Ik vind mooi overigens veel leuker dan snelquote:
Turbocharged zal het zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:19 schreef JohnB52 het volgende:
Dr zit geen supercharger op hoor.
Wel een mooie grote turbo
Je hebt gelijk wbt je formule lichte auto sterke motor.
Hoeveel weegt n lamborghini eigenlijk?
Dat is een idee ! Ik weet een afvalbedrijf met een weegschaal heeft voor vrachtwagens. Ga ik ff doenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:25 schreef Cybje het volgende:
[..]
Heb de mijne net geprobeerd te wegen, maar krijg 'm niet op de weegschaal
Dan zal die Lambo ook wel alle kanten opdienen met dat gewichtquote:Op zondag 26 mei 2013 13:25 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Turbocharged zal het zijn.
Wat weegt een Lamborghini, de grote te veel om een bocht te kunnen maken, de Gallardos beginnen ergens vanaf 1400kg als ik me niet vergis maar gemiddeld rond de 1500-1600 denk ik. De Murcielago en Diablo zijn rechtdoor autos en (veel te) zwaar. De fabrieksopgave van een VT van 1625 klopt niet. Accu er uit, alle vloeistoffen en dan nog, ik denk dat het in de praktijk rond de 1750-1800 kg zit
Nee die heeft een totaal andere gewichtsverdeling en zwaartepunt.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:30 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dan zal die Lambo ook wel alle kanten opdienen met dat gewicht
Voor onder de 10k heb je wel iets snels. BPM lijkt me verwaarloosbaar na 11 jaarquote:Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef JohnB52 het volgende:
Ja. Maar niet te vergelijken.
T is in Duitsland. Station en geen 4 cylinder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |