Mooie auto! Mooie velgen ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef GurbbNL het volgende:
Hier de mijne , heb em al 3 jaar.. overigens nog altijd een top auto !
[ afbeelding ]
Kwestie van smaak dan maar he.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Die zien er inderdaad een stuk beter uit.
Nee, FOTOtopic, discussies mogen ergens andersquote:Op maandag 20 mei 2013 14:05 schreef Fritessaus het volgende:
Wat beviel er niet aan de Ford (welke?)
Jezus wat een grafbak !! Wel weer handig aan de andere kant om een koelcel bij je te hebben op vakantie naar Frankrijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:28 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
Dat witte ding op de voorgrond ja
En toch is het geen verkeerd wagentje dus wel verbaast dat je terug bent gegaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:19 schreef x3ro het volgende:
Welgeteld 8 dagen met een Ford uitgehouden om vervolgens weer terug bij Peugeot uit te komen
Betreft een 206GTi uit 2002 met net een ton op de klok. Verder ook alle opties op het volleder(is leer alcantara) en navigatie na.
De 206 is de nieuwequote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En toch is het geen verkeerd wagentje dus wel verbaast dat je terug bent gegaan.
Foto van je nieuwe wagen?
Het is geen grafbak maar een voormalige ambulance. Koelbox zelf aanschaffen dus.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:47 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Jezus wat een grafbak !! Wel weer handig aan de andere kant om een koelcel bij je te hebben op vakantie naar Frankrijk
Het blijft een grafbak, ondanks zijn edele geschiedenis.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is geen grafbak maar een voormalige ambulance. Koelbox zelf aanschaffen dus.
Mienjong als dit geen grafbak is wil ik jouw definitie van grafbak wel eens wetenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:39 schreef 2cv het volgende:
Het is geen grafbak. Al had ik dat ook wel tof gevonden want hygiėnischer.
Oeh Seat leon 20vT (of 20vT lookalikes, want die rijden er meer rond dan echte 20vT); I'll eat them for breakfast om de motor ff lekker op te warmen.quote:
Een Saab is voor 50+, neem dan een Cupraquote:Op zondag 26 mei 2013 11:41 schreef JohnB52 het volgende:
Wat doen die dingen dan?
Stond laatst naast n cupra maar die was toch wat snel...
Hier probeer ik naartoe te werken.
[ afbeelding ]
Om jouw redenatie even omgekeerd evenredig te volgen: Een Cupra is voor bouwvakkers en Sjonnies; neem dan een Saab; dan wordt je niet door het beschaafde deel der menschheid zo:quote:Op zondag 26 mei 2013 12:10 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Een Saab is echt voor 50+, neem dan een Cupra !
Ach weet je het maakt niet uit, als je er blij mee bent is het ok. Ik heb een hekel aan Saabs, Porsches en BMW motoren, en het interesseert me geen reet wat mensen van mij denken als ze me zien zitten in een auto. Ik krijg meer blikken (van afkeuring, bewondering, respect of vrees?) dan ieder ander hier dus ik ben heel wat gewend ! Je wordt toch wel altijd be(voor)oordeeld en dat is zoals wij mensen blijkbaar functioneren; in hokjes plaatsen.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:15 schreef Descendent het volgende:
[..]
Om jouw redenatie even omgekeerd evenredig te volgen: Een Cupra is voor bouwvakkers en Sjonnies; neem dan een Saab; dan wordt je niet door het beschaafde deel der menschheid zo:aangekeken.
Die kan ik niet betalen, en mij lijkt de community rondom Saab veel leuker dan die rond de Cupraquote:Op zondag 26 mei 2013 12:10 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Een Saab is voor 50+, neem dan een Cupra
Met een Aero kan je ook prima door de bochten hoor, en een Cupra blijft natuurlijk gewoon n GTI-tje in een ander jasje!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:27 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Ach weet je het maakt niet uit, als je er blij mee bent is het ok. Ik heb een hekel aan Saabs, Porsches en BMW motoren, en het interesseert me geen reet wat mensen van mij denken als ze me zien zitten in een auto. Ik krijg meer blikken (van afkeuring, bewondering, respect of vrees?) dan ieder ander hier dus ik ben heel wat gewend ! Je wordt toch wel altijd be(voor)oordeeld en dat is zoals wij mensen blijkbaar functioneren; in hokjes plaatsen.
Het is maar wat je wil, met de Saab kun je waarschijnlijk lekker rechtdoor touren, en de Cupra in bochten racen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |