Nostalgie..... Ik mis m'n oude 206je. Zal wel eens een foto posten...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef Toempf het volgende:
Mijn 206 Grand Tourisme:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal na alle aanpassingen niet ieders smaak zijn, maar ik ben er stiekem best een beetje trots op
Ziet er echt netjes uit zo'n facelift!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:59 schreef Cobratjuh het volgende:
Mijn gebakjeAudi A3 nov 2000
[ afbeelding ]
325iquote:Op donderdag 4 april 2013 13:34 schreef Tinos85 het volgende:
Tof ding. 330 of 325? Gezien de auspuff?
Daar heb ik ook nog wel fototjes van voor jequote:Op donderdag 4 april 2013 14:44 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ziet er echt netjes uit zo'n facelift!
5 deurs zie je ook niet vaak, net zoals de kleur
Nog een beetje leuk interieur?
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog wel fototjes van voor je
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent taxichauffeur geworden?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef kedge het volgende:
Al een tijdje af van dat lelijke geel op de auto en dan betaal je ineens stukken minder voor een leuke auto.
[ afbeelding ]
Mercedes c klasse combi 2011
Bedanktquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:12 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]![]()
Ziet er echt netjes uit! Wat ligt er voor motor in? 1.8 20v?
De voordelen van Duitse platen kan ik ook al sinds een jaren genieten, je hebt zonder meer gelijk met wat je zegt.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef kedge het volgende:
Al een tijdje af van dat lelijke geel op de auto en dan betaal je ineens stukken minder voor een leuke auto.
[ afbeelding ]
Mercedes c klasse combi 2011
Dat lelijke geel?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef kedge het volgende:
Jij zit dus op de taxi?quote:
Nee jongen ik rijd BMW.quote:
Maar om te rijden is het een heerlijke auto en hij heeft voor 4 personen een zee van ruimte (ruimer dan de 5-series, ongeveer het formaat 7-serie alleen dan nog iets hoger).quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Blijft toch een vreemde auto in mijn ogen die 5GT
Dat is een vrij zeldzame auto / motor, respect.quote:Op zondag 21 april 2013 18:47 schreef Gunner het volgende:
[ afbeelding ]
1.8 turbo
Misschien binnenkort wat anders.
Je kan meer verdienen in het contractvervoer dan met straattaxi, althans, hier in Zeeland wel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij zit dus op de taxi?
Valt daar (om even iets anders te vragen) anno 2013 nog behoorlijk wat in te verdienen of is het zoals de media bericht nog steeds kommer en kwel vanwege de indertijd ontstane vrije taxiwet waardoor elke " Habib " een eigen taxibedrijf kan beginnen.
Ongetwijfeld maar het oog wil ook wat hè?quote:Op zondag 21 april 2013 19:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar om te rijden is het een heerlijke auto en hij heeft voor 4 personen een zee van ruimte (ruimer dan de 5-series, ongeveer het formaat 7-serie alleen dan nog iets hoger).
Heb je een S80 tegenwoordig?quote:Op zondag 28 april 2013 17:35 schreef Hyman het volgende:
Een update na 2 jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup, sinds een maandje idd. 2.9 geartronic uit 2000 met zo'n beetje alle opties die ze hadden vroeger.quote:Op zondag 28 april 2013 17:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar het oog wil ook wat hè?
[..]
Heb je een S80 tegenwoordig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op zondag 28 april 2013 17:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jup, sinds een maandje idd. 2.9 geartronic uit 2000 met zo'n beetje alle opties die ze hadden vroeger.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie kleur ook, en de 2.9 is een heerlijke motor. En m.i. de motor die het best bij de S80 past.
Geef mij toch maar benzinequote:Op zondag 28 april 2013 17:43 schreef Hyman het volgende:
Een D5 rijdt net iietsjes lekkerder vind ik. Mja, diesel he.
Mooi kleurtje maar verwijder aub zo snel mogelijk die foeilelijke ''lexus''achterlichtunitsquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:03 schreef Amoeba het volgende:
Mijn eerste wagentje:
Een Opel Tigra uit 1995. 176k op de teller. Een echte auto heeft mijns inziens wat opties, deze bezit elektrische ramen en centrale deurvergrendeling. Benzine, handgeschakeld. Niet meer helemaal perfect van buiten, maargoed, een beginner he.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een 200 CDI BLUEEFFICIENCY avantgarde. Vrij vlot, maar de volgende wordt denk ik de coupe versie. Ben wel echt mercedes fan geworden, vooral met die nieuwe modellen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De voordelen van Duitse platen kan ik ook al sinds een jaren genieten, je hebt zonder meer gelijk met wat je zegt.
Leuke auto, wat voor een type is het precies c.q. welke motor ligt erin? En wat heb je aan opties? Ik zie dat het de Avantgarde uitvoering is, dat is al niet verkeerd, en met de facelift heeft het interieur echt een upgrade gekregen.
Ook taxi's willen met stijl rijdenquote:
Wat betreft de achterlichten:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:01 schreef Iwanius het volgende:
Juist niet. Vind het best mooi. Als je nu over de kleur was begonnen dan had je m.i. wel een punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |