Mooi kleurtje maar verwijder aub zo snel mogelijk die foeilelijke ''lexus''achterlichtunitsquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:03 schreef Amoeba het volgende:
Mijn eerste wagentje:
Een Opel Tigra uit 1995. 176k op de teller. Een echte auto heeft mijns inziens wat opties, deze bezit elektrische ramen en centrale deurvergrendeling. Benzine, handgeschakeld. Niet meer helemaal perfect van buiten, maargoed, een beginner he.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een 200 CDI BLUEEFFICIENCY avantgarde. Vrij vlot, maar de volgende wordt denk ik de coupe versie. Ben wel echt mercedes fan geworden, vooral met die nieuwe modellen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De voordelen van Duitse platen kan ik ook al sinds een jaren genieten, je hebt zonder meer gelijk met wat je zegt.
Leuke auto, wat voor een type is het precies c.q. welke motor ligt erin? En wat heb je aan opties? Ik zie dat het de Avantgarde uitvoering is, dat is al niet verkeerd, en met de facelift heeft het interieur echt een upgrade gekregen.
Ook taxi's willen met stijl rijdenquote:
Wat betreft de achterlichten:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:01 schreef Iwanius het volgende:
Juist niet. Vind het best mooi. Als je nu over de kleur was begonnen dan had je m.i. wel een punt.
Mooie auto! Mooie velgen ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:53 schreef GurbbNL het volgende:
Hier de mijne , heb em al 3 jaar.. overigens nog altijd een top auto !
[ afbeelding ]
Kwestie van smaak dan maar he.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Die zien er inderdaad een stuk beter uit.
Nee, FOTOtopic, discussies mogen ergens andersquote:Op maandag 20 mei 2013 14:05 schreef Fritessaus het volgende:
Wat beviel er niet aan de Ford (welke?)
Jezus wat een grafbak !! Wel weer handig aan de andere kant om een koelcel bij je te hebben op vakantie naar Frankrijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:28 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
Dat witte ding op de voorgrond ja
En toch is het geen verkeerd wagentje dus wel verbaast dat je terug bent gegaan.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:19 schreef x3ro het volgende:
Welgeteld 8 dagen met een Ford uitgehouden om vervolgens weer terug bij Peugeot uit te komen
Betreft een 206GTi uit 2002 met net een ton op de klok. Verder ook alle opties op het volleder(is leer alcantara) en navigatie na.
De 206 is de nieuwequote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En toch is het geen verkeerd wagentje dus wel verbaast dat je terug bent gegaan.
Foto van je nieuwe wagen?
Het is geen grafbak maar een voormalige ambulance. Koelbox zelf aanschaffen dus.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:47 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Jezus wat een grafbak !! Wel weer handig aan de andere kant om een koelcel bij je te hebben op vakantie naar Frankrijk
Het blijft een grafbak, ondanks zijn edele geschiedenis.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het is geen grafbak maar een voormalige ambulance. Koelbox zelf aanschaffen dus.
Mienjong als dit geen grafbak is wil ik jouw definitie van grafbak wel eens wetenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:39 schreef 2cv het volgende:
Het is geen grafbak. Al had ik dat ook wel tof gevonden want hygiënischer.
Oeh Seat leon 20vT (of 20vT lookalikes, want die rijden er meer rond dan echte 20vT); I'll eat them for breakfast om de motor ff lekker op te warmen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |