Ik was al bang dat je ook de eigenaar van die dikke 300SD was die daar rondrijdtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:46 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Nee, daar woont een vriendinnetje. Wel leuk dorp dat Cuijk.
Was jij niet van de BMW's?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ja ze hebben best wel grote wielkast ook dus je kunt er ook echt grote velgen onder zetten. 18" gaat mij wat te ver, maar ik laat hem binnenkort wel even verlagen want lijkt nu een SUV. Ik word wel vaak uitgelachen als mensen naar m'n auto kijken
Lekker laten lachen. Zolang jij het maar een mooie auto vind. Mijn eerste was een Ford Scorpio (laatste model) Ik was bijna de enige die 'm mooi vond. Dus ik liet de rest ook lekker lachen. Terwijl ik in alle luxe zat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ja ze hebben best wel grote wielkast ook dus je kunt er ook echt grote velgen onder zetten. 18" gaat mij wat te ver, maar ik laat hem binnenkort wel even verlagen want lijkt nu een SUV. Ik word wel vaak uitgelachen als mensen naar m'n auto kijken
Crisisquote:
Ach mooi is een groot woord, ik vind het wel een grappige auto en je ziet ze weinig. Aygo/C1/107 is zo saai. Scorpio is best dik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:33 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Lekker laten lachen. Zolang jij het maar een mooie auto vind. Mijn eerste was een Ford Scorpio (laatste model) Ik was bijna de enige die 'm mooi vond. Dus ik liet de rest ook lekker lachen. Terwijl ik in alle luxe zat.
Beetje jammer dit hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:33 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Crisis
[..]
Ach mooi is een groot woord, ik vind het wel een grappige auto en je ziet ze weinig. Aygo/C1/107 is zo saai. Scorpio is best dik.
Dat heeft alleen niks te maken met het feit dat ie zo hoog op z'n poten staatquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, zeker! Ik zal jullie niet vervelen met alle opties, maar hier zitten oa verwarmde leren sportstoelen, ingebouwde navi, hifi (7.1) systeem, licht/regensensor etc inquote:
bazenbak!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou pest me maarheb m'n 7-serie ook nog hoor... twee wegenbelastingvrije auto's
[ afbeelding ]
En geen usb aansluiting, dat vind ik echt zo waardeloos, neem je n premium systeem met navi, verdwijnt de usb!quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:59 schreef chiren het volgende:
[..]
Ja, zeker! Ik zal jullie niet vervelen met alle opties, maar hier zitten oa verwarmde leren sportstoelen, ingebouwde navi, hifi (7.1) systeem, licht/regensensor etc in
Er kan alsnog een USB box in, heb ik alleen niet voor gekozen. Maar inderdaad, het is wel een 'extra' handeling om weer over USB te kunnen bezitten, klagen meer DS3 bezitters over.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:55 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
En geen usb aansluiting, dat vind ik echt zo waardeloos, neem je n premium systeem met navi, verdwijnt de usb!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:11 schreef JohnB52 het volgende:
Zeker weten? Dacht dat t niet ging, vriend van mij heeft m ook gehad, en in die tijd dat ie er mee reed heb ik t meerdere malen opgezocht, maar niks kunnen vinden.
Dat MyWay systeem vond ik persoonlijk ook niet lekker werken, dus nam op vakantie maar n tomtom mee.
Wat wel fijn was: onderstel erg strak, en hele goede remmen.
Edit: zie nu dat met nieuwe firmware het opeens wel kan blijkbaar
Die heb ik ook, maar dan de facelift van deze. Zal vanavond ff een fotootje maken. Rijdt heerlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef dylanrr het volgende:
Ik mag alweer, heb weer een andere gekocht.
[ afbeelding ]
Wat is die 3e en kun je daar wat meer foto's van posten?? De rest is ook super btw!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:16 schreef krokdown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 zijn er wegenbelasting vrij
zijn overigens niet mijn auto's op de foto's wel vergelijkbare exemplaren!
Dan moet je ze posten in het 'show hier iemand anders z'n auto die lijkt op de mijne' topicquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:16 schreef krokdown het volgende:
haha, heb zelf geen foto's van de mijne, maar deze lijken er sprekend op.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je ze posten in het 'show hier iemand anders z'n auto die lijkt op de mijne' topic
Ik heb ook geen foto's van mijn F40.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Je hebt vier van zulke knappe auto's en geen foto's tsssss. Wat voor 6-serie is het? Goeie staat?
Dan moet je ze maken, of niets posten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:20 schreef krokdown het volgende:
[..]
haha, heb zelf geen foto's van de mijne, ...
630 CS. buitenkant was piekfijn, interieur was wat versleten dus het ik het opnieuw laten bekleden.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Je hebt vier van zulke knappe auto's en geen foto's tsssss. Wat voor 6-serie is het? Goeie staat?
Is een TT, zelf uit japan gehaald. De enige ''dure'' auto was de supra, de rest zijn allemaal lieffhebbers auto's.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:11 schreef LouieAnderson het volgende:
Krokdown wat voor Supra heb je? TT, NA? Ik heb zelf een TT 6spd. Wel nice collectie verder. Zo'n Celica lijkt me ook vet om er bij te hebben, zelfde geldt voor zo'n E30.... Ach zo kan ik nog wel wat auto's opnoemen.
Ik vind het een beetje zonde wat er met die prachtige Celica is gebeurdquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:16 schreef krokdown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 zijn er wegenbelasting vrij
Ik heb er gelukkig geen 19'' onder zitten, wel 17quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zonde wat er met die prachtige Celica is gebeurd
Hey, daar heb ik ook foto's van mijn auto gemaakt. Het tankstation in Doel. Populaire locatie volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |