De clinder is kapot. Je moet hem starten door de schakelaar die aan de andere kant van de clinder zit om te draaien met de sleutel. Eigenlijk precies wat je normaal doet, maar dan zonder het slot er tussen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:18 schreef Guitar93 het volgende:
Ik neem aan dat je hem wel gewoon met de sleutel start?
Hoeveel ben je kwijt aan belasting en verzekering?
Heb je interesse?quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:35 schreef Wiebelkont het volgende:
Kun je me de rekensom laten zien waarmee je op 'honderd euro' terecht bent gekomen voor de te maken reparaties?
Ik heb er ook een tijd eentje gereden, het is inderdaad een betrouwbare auto die hoge kilometerstanden aankan, maar ik heb toch echt een keer een d-riem gewisseld bij mijn 2.0i - 6 cylinder, dus geen ketting ;-).
quote:BMW CARS EN PARTS uit Delfzijl kan u de volgende onderdelen leveren:
-- UITLAAT -> TUSSENDEMPER EN EINDDEMPER
Prijs: 75 euro
-- BESTUURDERSSTOEL
Prijs: 30 euro
quote:AUTODEMONTAGEBEDRIJF BERT BEK B.V. uit Hoedekenskerke kan u de volgende onderdelen leveren:
-- UITLAAT -> TUSSENDEMPER EN EINDDEMPER
Prijs: 25 euro
OPMERKING: Hebben er een paar staan.
wat je vraagt kunnen wij jou wel aan helpen denk ik.
totaal voor alle onderdelen ben je zo rond de 100,- kwijt
quote:-- CONTACTSLOT
Prijs: 25 euro
OPMERKING: 1 sleutel
Kun je een foto maken recht van achteren en de dorpelhoeken bij de achterdeuren? (daar waar de wielkast begint). Dat zijn punten waarop mijn ouwe trouwe op een gegeven moment rot werd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:56 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Heb je interesse?
Van d-riem wisselen is geen sprake. Het is een M50TUB20 motor. Jij had waarschijnlijk de oudere/eenvoudigere en minder krachtige M20 motor.
Ik heb via onderdelenzoeker.nl een tijdje terug aangevraagd wat de onderdelen zouden kosten.
[..]
[..]
[..]
Ik kan er foto's van maken, maar kan je ook vertellen dat die rot waren en zijn gelast. Een kant is gedaan door een schadeexpert (onzichtbaar dat hij de halve balk heeft vervangen), de andere kant is minder mooi (je ziet een lasnaad) maar wel 100% gefixt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:18 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Kun je een foto maken recht van achteren en de dorpelhoeken bij de achterdeuren? (daar waar de wielkast begint). Dat zijn punten waarop mijn ouwe trouwe op een gegeven moment rot werd.
Staat genoteerd. Ik zal vanavond nog wat foto's maken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:23 schreef Guitar93 het volgende:
Ik bied 375. Ik wil graag ook wat foto's hebben van waar de wielkast begint.
Welke Xenon units zitten erin? Die van een E32 of van de Halfords?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:38 schreef mighty_myte het volgende:
Ik bedacht me dat deze 'opties' er ook bij horen:
LED stadslicht
Xenon dimlicht
Pilot. Ik heb de orginele doos nog.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:40 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Welke Xenon units zitten erin? Die van een E32 of van de Halfords?
quote:
misschien wil ik van de week even komen kijkenquote:Op zondag 24 juni 2012 02:26 schreef mighty_myte het volgende:
Dat licht gierende geluid is de dynamo. Het geluid is normaal.
De multiriem heb ik twee jaar geleden vervangen. Inclusief spanrollen. Rekening aanwezig.
Minimale prijs heb ik natuurlijk alleen in mijn hoofd. Er zijn hier al wat biedingen voorbij gekomen, dus ik zou zeggen: komt gewoon een rondje rijden en neem mee dat ding.
Hier de gelaste kokers:
links
[ afbeelding ]
rechts
[ afbeelding ]
jammer wou er een drift wagen van makenquote:Op maandag 25 juni 2012 11:05 schreef mighty_myte het volgende:
Slecht nieuws voor de potentiele kopers.
Ik heb alsnog een perfecte plek gevonden om hem te stallen.
De Beemer wordt donor voor mijn net gekochte andere BMW.
Als ik mensen blij heb gemaakt met een dooie mus: Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |