Als je in de VS woont zou ik gebruik maken van het feit dat je door voor veel minder geld een mooie leuke 6 of 8 cillinder kan kopenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:51 schreef IrCute het volgende:
[..]
Die 206 had ik in NL, in de VS zie ik helemaal geen Peugeots rijden nee. Sowieso weinig kleine hatchbacks te krijgen.
Die moet er nog gewoon recht onder inderdaad, maar er zijn andere zaken die prio hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom zit die kentekenplaat zo raar? Echt zonde.
Mooie auto. Wat voor een is het precies?quote:
Aah mooie motor ligt daarin!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef Hyperdude het volgende:
Ding heb ik al jaren.
2001 330i met 300K kms op de teller
De Polizei had mij net Sankt Moritz uitgejaagd vanwege te oud bakkie.
Waarom ingewisseld voor de hatchback?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:11 schreef Descendent het volgende:
Nieuwe oude auto. (had eerst een sport sedan)
[ afbeelding ]
Zit je ook op t saabforum?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:11 schreef Descendent het volgende:
Nieuwe oude auto. (had eerst een sport sedan)
[ afbeelding ]
Yup; maar deze was een stuk goedkoper; t is een hatchback en handiger, en ik vind t meer een Saab dan de ss (die erg mooi is klopt).quote:Op maandag 18 februari 2013 23:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarom ingewisseld voor de hatchback?Vind die 9-3 Sport sedan wel vet.
Yupquote:
Goedkoper in het gebruik? Watvoor motor is deze dan en welke had je?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:26 schreef Descendent het volgende:
[..]
Yup; maar deze was een stuk goedkoper; t is een hatchback en handiger, en ik vind t meer een Saab dan de ss (die erg mooi is klopt).
Aanschaf en MRB vooral. Rest is gewoon hetzelfde eik. 2.0t, (ss was 1.8t -maar da's ook een 2.0 eik)quote:Op maandag 18 februari 2013 23:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goedkoper in het gebruik? Watvoor motor is deze dan en welke had je?
Ik heb ooit ook een Saab gehad.
Foto's! !!!!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goedkoper in het gebruik? Watvoor motor is deze dan en welke had je?
Ik heb ooit ook een Saab gehad.
Ah ja begrijpelijk danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:48 schreef Descendent het volgende:
[..]
Aanschaf en MRB vooral. Rest is gewoon hetzelfde eik. 2.0t, (ss was 1.8t -maar da's ook een 2.0 eik)
Daar heb ik helaas geen foto's vanquote:
Met het verschil dat de 9-3og een B204 blok heeft en de 9-3ss een opel blok.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:48 schreef Descendent het volgende:
[..]
Aanschaf en MRB vooral. Rest is gewoon hetzelfde eik. 2.0t, (ss was 1.8t -maar da's ook een 2.0 eik)
Vette kleurquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:10 schreef mithrandirrr het volgende:
staan vette foto's en mooie wagens tussen!
nog steeds mijn bolide:
[ afbeelding ]
Oh ik dacht dat ze gewoon die oude blokken meegenomen haddenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:13 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Met het verschil dat de 9-3og een B204 blok heeft en de 9-3ss een opel blok.
Alleen t logo is hetzelfde gebleven...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:38 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze gewoon die oude blokken meegenomen hadden..zijn ze qua gedrag en vermogen enzo wel grofweg hetzelfde?
Een lompe zware bak zonder vermogen... Mooie bak hoor, maar jammer dat hij het net niet is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:21 schreef Sixis het volgende:
Mijn sletje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nonturbo automaat like a baws.
Cool een mede i500 rijder!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:47 schreef blackbeartje het volgende:
ik rij met dit... [ afbeelding ]
en dan als een opa rond rijden![]()
machtig wat een leven
Tsja, ik kon m'n MR2 erop inruilen en wilde altijd al eens een Supra proberen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:54 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Een lompe zware bak zonder vermogen... Mooie bak hoor, maar jammer dat hij het net niet is.
Staat al heel lang op mijn verlanglijstje, maar aangezien dat ding klauwen met geld aan onderhoud en reparaties kost stel ik dat iedere keer uitquote:
Het zal ongetwijfeld lekker rijden, en de toekomst plannen klinken goed... alleen wil je wel voor een TT setup gaan en niet een ST?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:20 schreef Sixis het volgende:
[..]
Tsja, ik kon m'n MR2 erop inruilen en wilde altijd al eens een Supra proberen.Ben wel van plan om er een Europees Twin Turbo blok in te lepelen trouwens. Handbak het liefst ook, maar de automaat rijdt echt super..
Denk dat ik ga beginnen met 'gewoon' een BPU TT setup. Dat is al een behoorlijke opstap denk ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:17 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld lekker rijden, en de toekomst plannen klinken goed... alleen wil je wel voor een TT setup gaan en niet een ST?
Mocht je voor een relaxte cruizer gaan dan zou ik voor de TT gaan en de automaatbak behouden, en voor de sportieve Supra altijd ST en handbak
Waar je ook voor kiest, het doet mij goed om een Supra op de weg te zien!
Waarom is die achterkant al een stuk lager? Of ligt er zo'n foute versterker in?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef Toempf het volgende:
Mijn 206 Grand Tourisme:
Zal na alle aanpassingen niet ieders smaak zijn, maar ik ben er stiekem best een beetje trots op
Het lijkt erop dat de wielkasten niet even groot zijn. De voorste zijn hoger zo te zien; dat hebben wel meer auto's.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:29 schreef Lesley-91 het volgende:
[..]
Waarom is die achterkant al een stuk lager? Of ligt er zo'n foute versterker in?
Oh ja nu zie ik het nog nooit eerder opgevallen bij auto'squote:Op zondag 24 februari 2013 20:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de wielkasten niet even groot zijn. De voorste zijn hoger zo te zien; dat hebben wel meer auto's.
Het viel mij ook nooit op, totdat ik er bij mijn eigen wagen achter kwamquote:Op zondag 24 februari 2013 20:32 schreef Lesley-91 het volgende:
[..]
Oh ja nu zie ik het nog nooit eerder opgevallen bij auto's
Gaat-ie nou sneller door die stickers?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef Toempf het volgende:
Mijn 206 Grand Tourisme:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal na alle aanpassingen niet ieders smaak zijn, maar ik ben er stiekem best een beetje trots op
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Gaat-ie nou sneller door die stickers?
Ook dat. Ik heb alle modificaties goed doordachtquote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
+5pk.
Maakt zo'n carbonsticker je auto echt lichter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |