Als je in de VS woont zou ik gebruik maken van het feit dat je door voor veel minder geld een mooie leuke 6 of 8 cillinder kan kopenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:51 schreef IrCute het volgende:
[..]
Die 206 had ik in NL, in de VS zie ik helemaal geen Peugeots rijden nee. Sowieso weinig kleine hatchbacks te krijgen.
Die moet er nog gewoon recht onder inderdaad, maar er zijn andere zaken die prio hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom zit die kentekenplaat zo raar? Echt zonde.
Mooie auto. Wat voor een is het precies?quote:
Aah mooie motor ligt daarin!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef Hyperdude het volgende:
Ding heb ik al jaren.
2001 330i met 300K kms op de teller
De Polizei had mij net Sankt Moritz uitgejaagd vanwege te oud bakkie.
Waarom ingewisseld voor de hatchback?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:11 schreef Descendent het volgende:
Nieuwe oude auto. (had eerst een sport sedan)
[ afbeelding ]
Zit je ook op t saabforum?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:11 schreef Descendent het volgende:
Nieuwe oude auto. (had eerst een sport sedan)
[ afbeelding ]
Yup; maar deze was een stuk goedkoper; t is een hatchback en handiger, en ik vind t meer een Saab dan de ss (die erg mooi is klopt).quote:Op maandag 18 februari 2013 23:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarom ingewisseld voor de hatchback?Vind die 9-3 Sport sedan wel vet.
Yupquote:
Goedkoper in het gebruik? Watvoor motor is deze dan en welke had je?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:26 schreef Descendent het volgende:
[..]
Yup; maar deze was een stuk goedkoper; t is een hatchback en handiger, en ik vind t meer een Saab dan de ss (die erg mooi is klopt).
Aanschaf en MRB vooral. Rest is gewoon hetzelfde eik. 2.0t, (ss was 1.8t -maar da's ook een 2.0 eik)quote:Op maandag 18 februari 2013 23:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goedkoper in het gebruik? Watvoor motor is deze dan en welke had je?
Ik heb ooit ook een Saab gehad.
Foto's! !!!!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goedkoper in het gebruik? Watvoor motor is deze dan en welke had je?
Ik heb ooit ook een Saab gehad.
Ah ja begrijpelijk danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:48 schreef Descendent het volgende:
[..]
Aanschaf en MRB vooral. Rest is gewoon hetzelfde eik. 2.0t, (ss was 1.8t -maar da's ook een 2.0 eik)
Daar heb ik helaas geen foto's vanquote:
Met het verschil dat de 9-3og een B204 blok heeft en de 9-3ss een opel blok.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:48 schreef Descendent het volgende:
[..]
Aanschaf en MRB vooral. Rest is gewoon hetzelfde eik. 2.0t, (ss was 1.8t -maar da's ook een 2.0 eik)
Vette kleurquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:10 schreef mithrandirrr het volgende:
staan vette foto's en mooie wagens tussen!
nog steeds mijn bolide:
[ afbeelding ]
Oh ik dacht dat ze gewoon die oude blokken meegenomen haddenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:13 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Met het verschil dat de 9-3og een B204 blok heeft en de 9-3ss een opel blok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |