Met die Civic zal je niet vaak bij de garage staan, als ik van mijn eigen ervaringen uit mag gaanquote:Op maandag 2 juli 2012 18:23 schreef Gftw het volgende:
Gelukkig hoef ik alleen onderdelen en apk te betalen. En ik hoop niet al te vaak bij de garage te staan. (Gelukkig ben ik flink onder mijn budget gebleven)
Shame on you Sjuk.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Shame on you Sjuk.![]()
84'er 300ZX Targa
Parelmoer, dus je kunt kiezenquote:
De TT supra heeft toch altijd zo'n lel van een spoiler achterop?quote:
Zo kwamen ze stock uit de fabriek.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
De TT supra heeft toch altijd zo'n lel van een spoiler achterop?
En volgens mij is dat ding nodig bij hogere snelheden, dus haal je die er niet af...quote:
Aan het kenteken mankeert weinig. Zit alleen op de verkeerde autoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:40 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Aan het kenteken mankeert iig wat.
[ afbeelding ]
Wie weet wat er allemaal voor een vermogen en onderstel zit onder die Corsa.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:40 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Aan het kenteken mankeert iig wat.
[ afbeelding ]
Misschien rijden ze dat nooit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
En volgens mij is dat ding nodig bij hogere snelheden, dus haal je die er niet af...
Zie het specs lijstje dan graag tegemoet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wie weet wat er allemaal voor een vermogen en onderstel zit onder die Corsa.
Dat ben ik met je eens, maar de supra op de foto is volgens mij een NA... Dus vandaar mijn verbazing.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:46 schreef Rainesz het volgende:
De orginele is persoonlijk nogal lelijk.
Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar de supra op de foto is volgens mij een NA... Dus vandaar mijn verbazing.
Neem aan dat hij hem zo wil bouwen, aangezien hij zelf wel een corsa heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |