Eens. Ik had er liever nu nog gezeten.quote:
Ik ben al op aardig wat plaatsen geweest, maar Schotland staat toch behoorlijk hoog op mijn lijstje.quote:
Moet je zeker een keer doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben al op aardig wat plaatsen geweest, maar Schotland staat toch behoorlijk hoog op mijn lijstje.
Whehe of jij moet synoniemen.net ff bookmarkenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef Sloggi het volgende:
Drie keer geweldig in één post, dan moet 't wel geweldig zijn nietwaar?
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je zeker een keer doen.Maar sla Glasgow over. Daar is niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb een van de tijden van mijn leven gehad daar!Oh, jij was daar met de Henri Dunant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Glasgow echt geen reet aan. Maar misschien komt dat omdat ik veel vaker in Edinburgh te vinden ben?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
De Henri Dunant is van het Rode Kruis, de Zonnebloem van de gelijknamige oorspronkelijk katholieke organisatiequote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, jij was daar met de Henri Dunant?
Ik vind Glasgow echt geen reet aan. Maar misschien komt dat omdat ik veel vaker in Edinburgh te vinden ben?
Je meent het.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Henri Dunant is van het Rode Kruis, de Zonnebloem van de gelijknamige oorspronkelijk katholieke organisatie
Engelandquote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef m.k het volgende:
Ik ga over 2 weken een weekje wandelen, weet alleen nog niet waar![]()
Suggesties? Moet met de auto te rijden zijn
Schotland was voor mij ook een last-minute beslissing. 2 uur voor de vlucht wist ik nog niet dat ik die kant op ging.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef m.k het volgende:
Ik ga over 2 weken een weekje wandelen, weet alleen nog niet waar![]()
Suggesties? Moet met de auto te rijden zijn
Sinds vorige eeuw is er ook een optie om via een tunnel te gaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:40 schreef m.k het volgende:
Het eiland is afgekeurd door mijn pa omdat bootAnders was ik daar zeker naartoe gegaan
Ja maar boot en eiland, regen, raar enzo... Ik kon hem niet ompraten.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds vorige eeuw is er ook een optie om via een tunnel te gaan.
Neen, met een select gezelschap mooie mannen.quote:
Eerst naar de Old Firm, en daarna naar de studentenclubs en pubs. Prima vermaakt.quote:Ik vind Glasgow echt geen reet aan. Maar misschien komt dat omdat ik veel vaker in Edinburgh te vinden ben?
OK, blond hè, weet alleen maar hoe ik koffie moet zetten en wassenquote:
Pubs zijn meestal wel goed.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Neen, met een select gezelschap mooie mannen.
[..]
Eerst naar de Old Firm, en daarna naar de studentenclubs en pubs. Prima vermaakt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, blond hè, weet alleen maar hoe ik koffie moet zetten en wassen
Jeweets gewoon Battlefield 1942 en dan microfoontje bij je speakertje houden geen probleem, zellem.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet iemand toevallig een gun-range in Europa waar ze WWII wapens hebben?
Moet waarschijnlijk een keer een opname sessie houden om wapen geluiden op te nemen voor een WWII game.
.1quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet iemand toevallig een gun-range in Europa waar ze WWII wapens hebben?
Moet waarschijnlijk een keer een opname sessie houden om wapen geluiden op te nemen voor een WWII game.
Er is een hele mooie film over het neurenberg proces, volgens mij heet hij ook "Neurenberg"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:41 schreef Pumatje het volgende:
Kom er net achter dat de beste vriendin van mijn moeder de dochter is van de vervolger van het neurenbergproces tegen seyss-inquart. De originele stukken zijn in haar bezit... ze komt zo langs.
interestingg
Want?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef Thaboel het volgende:
Je weet dat je week goed begint als je in Leiden bent.
sjillenquote:
Dat ga ik ook maar eens proberen... In september maar SP stemmen en voortaan mijn handje ophouden, dat levert netto meer op dan op het werk verschijnen...quote:
Bizar... Echt.. Bizar..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar eens proberen... In september maar SP stemmen en voortaan mijn handje ophouden, dat levert netto meer op dan op het werk verschijnen...![]()
Defensie Nieuws Topic #15
En daar mag je het mee doen, aldus "Kunduz-accoord"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar eens proberen... In september maar SP stemmen en voortaan mijn handje ophouden, dat levert netto meer op dan op het werk verschijnen...![]()
Defensie Nieuws Topic #15
Die kan je dan alleen kopen, niet ruilen of vermissen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef Sloggi het volgende:
Binnenkort standaard meegeleverd door het KPU:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je bijdrage aan deze discussie hoe elke defensiemedewerker gigantisch genaaid wordt uit elke hoek in elke opening.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kop dicht en doorlopen, visstick!!
Noemde ze ons vissticks toen jij bij de baas zat, 100 jaar geleden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kop dicht en doorlopen, visstick!!
Dus, reiskostenvergoeding is een fucking subsidie???twitter:HanTenBroeke twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 21:55:16@Ocampa69 dat kostte het al, alleen vond je normaal dat dit door 'n ander werd betaald. Die misvatting gaat voor veel subsidies op vrees ik reageer retweet
quote:
Ja want je baas betaald over die inkomsten geen belastingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:00 schreef AchJa het volgende:
Ook een pareltje van Han ten Broeke op twitter:Dus, reiskostenvergoeding is een fucking subsidie???twitter:HanTenBroeke twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 21:55:16@Ocampa69 dat kostte het al, alleen vond je normaal dat dit door 'n ander werd betaald. Die misvatting gaat voor veel subsidies op vrees ik reageer retweet
Dat topicquote:
Ook dat, maar de kans op het "onterechte" zit er nog dik in ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat topicjammer dat ik het niet eerder gezien heb
Trouwens, mensen die "aanhouden" en "staande houden" door elkaar halen
Met drie wijntjes op rijd je heus geen kind aan, hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sowieso, rijden onder invloed
Maar ik zie dat de poster al geband isWel een mooie tijd op FOK! met al die topics en relletjes
Ligt eraan of die 3 wijntjes op een rij waren en je na eerste inwerking in de auto staptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Met drie wijntjes op rijd je heus geen kind aan, hoor.
trolololoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mwah, het is wel een moraalriddertopic geworden anders, iedereen (99%) buitelt daar over elkaar heen om maar te melden dat ze dat zelf noooooit doen en hangen het heilig boontje uit. Jaja, ik geloof ze direct...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Neuh, de manier waarop TS er mee omgaat is waarom iedereen door blijft hakken. Sowieso afvragen of een staandehouding legitiem is omdat de agent de zoon is van de buurvrouwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwah, het is wel een moraalriddertopic geworden anders, iedereen (99%) buitelt daar over elkaar heen om maar te melden dat ze dat zelf noooooit doen en hangen het heilig boontje uit. Jaja, ik geloof ze direct...
De gemiddelde Fokker komt niet op een R&P meetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwah, het is wel een moraalriddertopic geworden anders, iedereen (99%) buitelt daar over elkaar heen om maar te melden dat ze dat zelf noooooit doen en hangen het heilig boontje uit. Jaja, ik geloof ze direct...
De gemiddelde Fokker heeft niet eens genoeg ruggegraat om een dronken miep mee te sleuren.
Dat gaat weer over een ander prachttopic van de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
De gemiddelde Fokker komt niet op een R&P meet
De volgende dag ook niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En met drank op rijden doe ik niet, ga ik ook niet doen.
Dat het juist Gia is zal ook meegeholpen hebben, die ken ik ook al wat langer dan vandaag.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Neuh, de manier waarop TS er mee omgaat is waarom iedereen door blijft hakken. Sowieso afvragen of een staandehouding legitiem is omdat de agent de zoon is van de buurvrouw! Kom op zeg.
Ik ook niet, maar zo'n ophef over 3 glazen wijn in pak hem beet 3 uur tijd...quote:En met drank op rijden doe ik niet, ga ik ook niet doen.
Had daar geen fuck mee te maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sowieso, rijden onder invloed
Maar ik zie dat de poster al geband isWel een mooie tijd op FOK! met al die topics en relletjes
Ik zuip doorgaans niet zoveel dat het de volgende dag nog ontoelaatbaar hoog isquote:
Oke nouja die Gia ken ik niet, maar ik ben dan ook geen oldbeequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat het juist Gia is zal ook meegeholpen hebben, die ken ik ook al wat langer dan vandaag.
[..]
Ik ook niet, maar zo'n ophef over 3 glazen wijn in pak hem beet 3 uur tijd...
nou nouquote:
Denk jij, totdat je moet blazen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zuip doorgaans niet zoveel dat het de volgende dag nog ontoelaatbaar hoog is
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:52 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Denk jij, totdat je moet blazen.![]()
Hele discussie over gehad met de LTZ drank & drugs voorlichting tijdens de VVO. Ging erover dat je op maandag nog niet mocht rijden als je je zaterdag kutjekachel had gezopen.
(De discussie eindigde trouwens met het voortijdige vertrek van de LTZ.)
Men neme een shitload fructose (of glucose, of een of ander ander suiker), men doet het in een beker/glas water, men zuipt dat op. Men slaat vervolgens aan het zuipen en uw alcohol is significant eerder uit uw bloed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:52 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Denk jij, totdat je moet blazen.![]()
Hele discussie over gehad met de LTZ drank & drugs voorlichting tijdens de VVO. Ging erover dat je op maandag nog niet mocht rijden als je je zaterdag kutjekachel had gezopen.
(De discussie eindigde trouwens met het voortijdige vertrek van de LTZ.)
Waar zit dat in? Dat bestel je niet aan de bar denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Men neme een shitload fructose (of glucose, of een of ander ander suiker), men doet het in een beker/glas water, men zuipt dat op. Men slaat vervolgens aan het zuipen en uw alcohol is significant eerder uit uw bloed.
[ afbeelding ]
Voor de natuurwetenschappelijke verklaring DM.
http://aspartaam.nl/artikelen/hfcs.htmlquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Men neme een shitload fructose (of glucose, of een of ander ander suiker), men doet het in een beker/glas water, men zuipt dat op. Men slaat vervolgens aan het zuipen en uw alcohol is significant eerder uit uw bloed.
[ afbeelding ]
Voor de natuurwetenschappelijke verklaring DM.
In druiven bijv.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waar zit dat in? Dat bestel je niet aan de bar denk ik
Vermindert dit ook de kater? Een maat van me nam altijd een appel na het zuipen en voor het slapen tegen het 'dode vogeltje'. En ik heb het idee dat een glas chocomel beter werkt dan een glas water.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In druiven bijv.
Hier een aantal fruitsoorten
[ afbeelding ]
Je kan het ook online bestellen (gewoon pakje fructose) en voordat je uitgaat een boel fructose in een glas water oplossen en dat achterover slaan en daarna gaan drinken. Uit ons onderzoekje bleek dat de tijd totdat je bloed alcohol is gezakt tot waar je mag rijden significant afneemt.
Tegen de kater weet ik niet zeker of dat werkt. Chocomel werkt waarschijnlijk ook wel een beetje voor 't zuipen aangezien daar ook best wat suiker in zit. Fructose werkt waarschijnlijk nog een stuk beter. Maar het is ook niet alleen een glas water, je lost er een shitload fructose in op dat in je lichaam dan afgebroken wordt waardoor alcohol sneller omgezet wordtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:05 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Vermindert dit ook de kater? Een maat van me nam altijd een appel na het zuipen en voor het slapen tegen het 'dode vogeltje'. En ik heb het idee dat een glas chocomel beter werkt dan een glas water.
Ik bedoelde eigenlijk het glas water na het zuipen, voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tegen de kater weet ik niet zeker of dat werkt. Chocomel werkt waarschijnlijk ook wel een beetje voor 't zuipen aangezien daar ook best wat suiker in zit. Fructose werkt waarschijnlijk nog een stuk beter. Maar het is ook niet alleen een glas water, je lost er een shitload fructose in op dat in je lichaam dan afgebroken wordt waardoor alcohol sneller omgezet wordt.
Ik laat mezelf altijd helemaal vollopen met water na het stappen. Sowieso 1,5 literquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:14 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het glas water na het zuipen, voor het slapen gaan.
Ik stel me altijd niet aan de dag ernaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik laat mezelf altijd helemaal vollopen met water na het stappen. Sowieso 1,5 liter
Weet ikquote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
http://www.nd.nl/artikele(...)or-fatale-scooterrit
Ja, veel water drinken lijkt me ook een goed plan. Maar weet niet of fructose nadien nog uitmaakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:14 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het glas water na het zuipen, voor het slapen gaan.
Ik dacht dat jij iets met een rechtvaardig rechtsysteem had, incl. privacy enz enz.quote:
Nee, maar iemand reed. Is het terrecht om een verdachte welke zich op zijn zwijgrecht beroept op te sluiten totdat hij verklaard? Dat is tegen alle mensenrechten in. Is het rechtvaardig om een (voor de dodelijke aanrijding onschuldige) passagier op die manier op te sluiten? Daarbij is het familie en hebben ze zoiets als verschoningsrecht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, de scooter reed zelf.
Als het een stompzinnig ongeluk was geweest had je mij niet gehoord, maar twee overvallers die betrapt worden en vervolgens op de vlucht iemand kapot rijden maakt het verhaal wel ff iets anders.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef Esses het volgende:
Ik dacht dat jij iets met een rechtvaardig rechtsysteem had, incl. privacy enz enz.
Omdat je bij dat incident van stoeptegels over pleegvormen kunt gaan praten. Bij iemand die specifiek alleen in zijn eentje een scooter kan besturen niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het een stompzinnig ongeluk was geweest had je mij niet gehoord, maar twee overvallers die betrapt worden en vervolgens op de vlucht iemand kapot rijden maakt het verhaal wel ff iets anders.
Daarbij kan het wel, want ik kan me iets herinneren over een gegooide stoeptegel waar iedereen ook naar elkaar wees en ze dus mooi met hun vieren achter de tralies verdwenen.
En het gedeelte mislukte overval en op de vlucht slaan kijken we verder niet naar?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:55 schreef Esses het volgende:
Omdat je bij dat incident van stoeptegels over pleegvormen kunt gaan praten. Bij iemand die specifiek alleen in zijn eentje een scooter kan besturen niet.
Ik zit te wachten op de dag dat er een 'vigilante' ala batman opstaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:48 schreef Esses het volgende:
Nee, maar iemand reed. Is het terrecht om een verdachte welke zich op zijn zwijgrecht beroept op te sluiten totdat hij verklaard? Dat is tegen alle mensenrechten in. Is het rechtvaardig om een (voor de dodelijke aanrijding onschuldige) passagier op die manier op te sluiten? Daarbij is het familie en hebben ze zoiets als verschoningsrecht.
Jongens, laten we astjeblieft niet vergeten dat het aan de politie is om de facts straight te krijgen. Zelfs als er eentje bekend had, dan was hij nog vrijgesproken. Immers een veroordeling gebasseerd op enkel de verklaring van een verdachte is geen veroordeling. Een verklaring is geen verklaring. Heeft iets te maken met druk uitoefening enzovoorts.
Ja, het gaat onredelijke gevoelens opheffen. Vooral op het moment dat we het over buitenlandse namen hebben. Maar wees blij dat het zo is. Want waar komt de volgende stap? Schietpartij in een discotheek, onbekend wie schoot. Iemand in een groep schoot maar het is onbekend wie. Hele groep opsluiten totdat eentje bekend?
Overval is dus waar ze voor veroordeeld zijn. Dood door schuld is niet bewezen. Ze zaten al x tijd vast waardoor ze meteen weg mogen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het gedeelte mislukte overval en op de vlucht slaan kijken we verder niet naar?
En verder boeit het jouw flitscollega's ook geen hol wie er in mijn auto te hard rijdt, ik krijg die boete.
Waar maak jij uit op dat we niet naar de mislukte overval kijken? Op de vlucht slaan is dan geen strafbaar feit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het gedeelte mislukte overval en op de vlucht slaan kijken we verder niet naar?
En verder boeit het jouw flitscollega's ook geen hol wie er in mijn auto te hard rijdt, ik krijg die boete.
En dan hoop ik dat die vigilante snel gepakt mag worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:05 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de dag dat er een 'vigilante' ala batman opstaat.![]()
En dan breekt helemaal de pleuris uit.
Dat zullen er meer hopen, en veel ook niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:07 schreef Esses het volgende:
[..]
En dan hoop ik dat die vigilante snel gepakt mag worden.
Tjah en net als bij verzet neerschieten. Liefst met een kogel door het hoofd. Dat willen onze burgers tegenwoordig immers.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat zullen er meer hopen, en veel ook niet.
Dat snap ik ook wel, maar die vent is niet vanzelf dood gegaan + op de vlucht slaan + overval = beide opbrengen. Nog ff en het is de schuld van de politie omdat die achter ze aanging... en het zou me niet verbazen dat ze het geprobeerd hebben om het zo te draaien.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Overval is dus waar ze voor veroordeeld zijn. Dood door schuld is niet bewezen. Ze zaten al x tijd vast waardoor ze meteen weg mogen.
Jouw voorbeeld snijdt geen hout en dat weet je zelf ook donders goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Esses het volgende:
Nog prachtiger voorbeeld, er is een vechtpartij in een café. Het slachtoffer overlijd. In dat café zijn 20 militairen. De politie weet dat drie van de verdachten militair zijn, welke weten ze alleen nog niet. Alle 20 de militairen worden opgepakt en vastgezet. Omdat het zulke goede broeders zijn houden ze hun bek natuurlijk. Alle 20 veroordeeld voor dood door schuld.
Ja, jongens. Hoog of laag springen heeft geen nut. Echt niet. Jullie houden immers jullie bek. Jullie zijn "maten" wat er ook moge gebeuren.
En wat vind je daar nou zelf van, dat dit soort knulletjes beter tegen onrecht beschermd worden dan een naar huis rijdende AJ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat we niet naar de mislukte overval kijken? Op de vlucht slaan is dan geen strafbaar feit.
Klopt, dat boeit mijn flitscollega's geen hol in verband met iets wat in een wetsartikel staat wat niet op gaat voor dit soort misdrijven.
Welke trut gaat er dan ook ruzie zoeken in een café met militairen erin?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Esses het volgende:
Nog prachtiger voorbeeld, er is een vechtpartij in een café. Het slachtoffer overlijd. In dat café zijn 20 militairen. De politie weet dat drie van de verdachten militair zijn, welke weten ze alleen nog niet. Alle 20 de militairen worden opgepakt en vastgezet. Omdat het zulke goede broeders zijn houden ze hun bek natuurlijk. Alle 20 veroordeeld voor dood door schuld.
Ja, jongens. Hoog of laag springen heeft geen nut. Echt niet. Jullie houden immers jullie bek. Jullie zijn "maten" wat er ook moge gebeuren.
Ze zijn toch beiden veroordeeld voor de overval. Waar mis je dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar die vent is niet vanzelf dood gegaan + op de vlucht slaan + overval = beide opbrengen. Nog ff en het is de schuld van de politie omdat die achter ze aanging... en het zou me niet verbazen dat ze het geprobeerd hebben om het zo te draaien.
Nee, criminele activiteiten met een onbeveiligd wifi netwerk zijn niet per definitie het probleem van de eigenaar. Voor een strafrechtelijk onderzoek moet er nog daadwerkelijk aangetoond worden dat de eigenaar dit gedaan heeft. Je schetst de situatie nu BEHOORLIJK te simpel. Daarnaast hebben we het hier nu niet over een bepaling uit de wegenverkeerswet waar jij wel naar wijst (met flitsers) maar over dood door schuld.quote:Nee, met dit soort uitspraken wordt het vertrouwen in de rechtstaat er een stuk beter op...
Criminele activiteiten met een onbeveiligd wifi netwerk zijn het probleem van de eigenaar, maar iemand naar de eeuwige jachtvelden rijden en vervolgens naar elkaar wijzen/ bek dicht houden, ach laat die lieverdjes toch gaan...
Mijn voorbeeld is anders zeer realistisch. Dat is immers waar iedereen tot oproept. Beiden vast zetten tot eentje gaat praten. Of zal het puur komen door een gebrek aan de betekenis van SCHULD.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jouw voorbeeld snijdt geen hout en dat weet je zelf ook donders goed.
In jouw voorbeeld is bekend dat maar 3 van de 20 man bij het voorval betrokken zijn, en is niet bekend wie dat zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:14 schreef Esses het volgende:
Inderdaad. AJ doet er verstandig aan volgende keer die flitser van zijn sokken te rijden en te beweren dat ik reed. Komt ie er beter vanaf.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:18 schreef Esses het volgende:
[..]
En @Nobu:
Hoezo word een naar huis rijdende AJ slechter beschermd? Er zit een verschil in wetgeving waar we hier over praten. Flitsers zijn geregeld in WVW. Dood door schuld in dit geval NIET.
Ok prima dan, 20 man waren ook bij het voorval betrokken. Alleen moeten ze nog even weten wie wat deed. Immers iemand die enkel gescholden heeft (Ook strafbaar) kan lastig gestraft worden voor de doodslag op het slachtoffer. Of vind jij dat ook terecht?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:19 schreef Royyy het volgende:
[..]
In jouw voorbeeld is bekend dat maar 3 van de 20 man bij het voorval betrokken zijn, en is niet bekend wie dat zijn.
In het geval waar het om gaat zijn, hoewel maar één persoon de scooter bestuurde, wel beide personen erbij betrokken. En men weet precies wie die 2 zijn.
Nee, immers dan ga je OPZETTELIJK een ongeval veroorzaken en dan blijf je binnen de wegenverkeerswet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:20 schreef Nobu het volgende:
[..]
Inderdaad. AJ doet er verstandig aan volgende keer die flitser van zijn sokken te rijden en te beweren dat ik reed. Komt ie er beter vanaf.
Is het niet, jij bent weer zo selectief als de pest. Als je gezegd had 20 militairen zijn de hele avond aan het rellen, hebben al 5 knokpartijen achter de rug en hebben 7 kroegen tot de grond afgebroken en bij de zesde matpartij wordt er iemand dood geslagen dan flikker je ze alle 20 maar achter de tralies als ze hun bek dichthouden.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Mijn voorbeeld is anders zeer realistisch. Dat is immers waar iedereen tot oproept. Beiden vast zetten tot eentje gaat praten. Of zal het puur komen door een gebrek aan de betekenis van SCHULD.
Welnee, ik/hij schrok van een vleermuis.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:21 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, immers dan ga je OPZETTELIJK een ongeval veroorzaken en dan blijf je binnen de wegenverkeerswet.
Verschrikkelijk hypocriet is het wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:18 schreef Esses het volgende:
Hoezo word een naar huis rijdende AJ slechter beschermd? Er zit een verschil in wetgeving waar we hier over praten. Flitsers zijn geregeld in WVW. Dood door schuld in dit geval NIET.
Nee, ik ben niet selectief. Het verschil is dat ik de wet toe pas en jullie slechts praten vanuit gevoel. Dat ze al 5 knokpartijen achter de rug hebben en 7 kroegen tot de grond afgebroken hebben is leuk. Maar dan zullen ze elk voor hun eigen daden bestraft worden met daarbij in het achterhoofd de deelnemingsvormen. Daarbij zullen ze danwel gestraft worden voor openlijke geweldpleging. Maar elk opsluiten voor doodslag (of zoals jij het voorbeeld FINAAL verdraaid, moord) nee. Dat gaat niet op.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is het niet, jij bent weer zo selectief als de pest. Als je gezegd had 20 militairen zijn de hele avond aan het rellen, hebben al 5 knokpartijen achter de rug en hebben 7 kroegen tot de grond afgebroken en bij de zesde matpartij wordt er iemand dood geslagen dan flikker je ze alle 20 maar achter de tralies als ze hun bek dichthouden.
Nee, dat is het niet. Maar daarvoor moet je weten hoe wetgeving opgebouwt is. Daarbij, als jij naar de rechter gaat en verklaard dat iemand gereden heeft waarmee jij verschoningsrecht hebt heb je ook nog een gerede kans dat jij met de bon weg komt. Dood door schuld komt uit het strafrecht. De wegenverkeerswet is pas van toepassing als er een delict gepleegd is wat daar specifiek in genoemd is. Dat is hier niet het geval.quote:
Die 2 springen samen op een scooter om snel voor de politie te vluchten. In die situatie lijkt het me toch zeer aannemelijk dat de bijrijder van tevoren wist dat de bestuurder zich niet netjes aan alle verkeersregels zou houden, en dus een gevaarlijke situatie zou creëren. De bijrijder heeft er zelf voor gekozen om ondanks dat toch achterop die scooter te gaan zitten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:16 schreef Esses het volgende:
Heeft, ookal hebben ze net een overval gepleegd, diegene die achterop zit er schuld aan dat de BESTUURDER iemand dood rijd? Nee. Per definitie niet. Hij had er op geen enkele wijze iets aan kunnen doen om die vent NIET dood te rijden.
Geen strafbaar feit.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:32 schreef Royyy het volgende:
[..]
Die 2 springen samen op een scooter om snel voor de politie te vluchten.
De gemiddelde jongere rijd te hard, ontstaat daar een ongeval door mag ik jou dan ook opsluiten? Jij stapt bij iemand achterop een motor, stiekem weet jij ergens wel dat hij vaak te hard rijd en zich niet netjes aan de verkeersregels houd. Ongeval. Mag ik jou dan ook opsluiten?quote:In die situatie lijkt het me toch zeer aannemelijk dat de bijrijder van tevoren wist dat de bestuurder zich niet netjes aan alle verkeersregels zou houden, en dus een gevaarlijke situatie zou creëren. De bijrijder heeft er zelf voor gekozen om ondanks dat toch achterop die scooter te gaan zitten.
Nee, hij heeft inderdaad niet zelf iemand doodgereden. Maar hij heeft er wel vrijwillig voor gekozen om deel uit te maken van een situatie die voor andere, onschuldige mensen levensbedreigend is. Achter de tralies ermee dus.
Voila, heeft de bijrijder iets gedaan of nagelaten blablabla zie wikistuk? Behalve zich overgeven aan de politie (wat hij niet verplicht is vanuit het niet aan je eigen veroordeling hoeven medewerken).quote:Bewuste schuld is gedrag waarin iemand de gevolgen van zijn gedrag wel voorzag, maar lichtzinnig meende dat dit wel mee zou vallen. Voorbeeld: Jaap rijdt met Kees als bijzitter 120 km/uur op een donkere landweg. Kees zegt tegen Jaap: "Kappe nou, anders vallen er nog doden!" Jaap wuift de opmerking weg en zegt: "Hoor eens Keessie, ik heb al 20 jaar mijn rijbewijs en weet heus wel hoe ik moet rijden. Dat komt heus wel goed." Daarnaast remt Jaap ook telkens af als er een gevaarlijke situatie met een tegenligger of fietser dreigt te ontstaan. Helaas is Jaap net te laat bij fietser Gijs, die dodelijk wordt aangereden. Jaap meende hier lichtzinnig de dood van Gijs te vermijden en heeft dus schuld aan zijn dood.
Onbewuste schuld is gedrag waarbij iemand de gevolgen niet had voorzien, maar dit wel had kunnen voorzien als hij (beter) onderzoek had verricht en ook had moeten voorzien. Voorbeeld: Situatie als in het vorige voorbeeld, alleen heeft Jaap nu van tevoren een kalmeringsmiddel ingenomen en rijdt hij met een snelheid die onder normale omstandigheden acceptabel zou zijn. Kees die met hem in de auto stapt vraagt nu: "Heb je wel de gebruiksaanwijzing op de verpakking gelezen?" Jaap antwoordt dat daar alleen maar medische onzin op staat die hij als leek toch niet begrijpt. In grote letters vermeldde deze verpakking echter: "Gebruik van dit middel heeft een nadelige invloed op de rijvaardigheid." Na 20 minuten begint het middel te werken. Jaap reageert hierdoor veel te laat op fietser Gijs, die hij dodelijk aanrijdt. Hier had Jaap de consequenties kunnen voorzien als hij de moeite genomen had om de gebruiksaanwijzing van het medicijn te raadplegen. Hij heeft dus schuld aan de dood van Gijs door het niet nakomen van die onderzoeksplicht.
Er bestaat ook nog iets als een stukje genoegdoening. In dit geval (scooterboys) is het een waardeloze uitspraak. Ik ben ook benieuwd of dit stand houdt tijdens het hoger beroep. En ik denk het niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:36 schreef Esses het volgende:
ff van wiki, is ff makkelijk:
[..]
Voila, heeft de bijrijder iets gedaan of nagelaten blablabla zie wikistuk? Behalve zich overgeven aan de politie (wat hij niet verplicht is vanuit het niet aan je eigen veroordeling hoeven medewerken).
Ik zeg ook niet dat er iemand gestraft moet worden voor het vluchten voor de politie. Ik geef alleen de situatie aan, aan de hand waarvan je bepaalde dingen aannemelijk kunt maken.quote:
Als ik van tevoren met zekerheid weet dat diegene levensbedreigende situaties gaat creëren tijdens dat ritje, en ik op het moment dat dat daadwerkelijk het geval is er niet alles aan doe om diegene te stoppen? Wat mij betreft mag je me dan opsluiten ja, ik heb er dan immers zelf voor gekozen om deel uit te maken van die situatie, ik heb niks gedaan om het (te verwachten) ongeluk te voorkomen, dus dan moet ik ook maar voor de gevolgen opdraaien.quote:De gemiddelde jongere rijd te hard, ontstaat daar een ongeval door mag ik jou dan ook opsluiten? Jij stapt bij iemand achterop een motor, stiekem weet jij ergens wel dat hij vaak te hard rijd en zich niet netjes aan de verkeersregels houd. Ongeval. Mag ik jou dan ook opsluiten?
Kom op zeg. Overigens is de hele omschrijving die jij nu aan schuld geeft geen vorm van schuld.
pffff, dank je.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage aan deze discussie hoe elke defensiemedewerker gigantisch genaaid wordt uit elke hoek in elke opening.
Je overtreft je zelf weer eens.
Chapeau.
Ik snap ook niet echt wat je wilde overbrengen met je reactie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
pffff, dank je.
Dan snap jij dus niet wat ik bedoel. Maar goed, niet mijn probleem
Ballgag. Overheid, waaronder dus ook Defensie luistert niet naar haar onderdanen. Enige wat we mogen is uitgeknepen worden. dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:24 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt wat je wilde overbrengen met je reactie.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:42 schreef Rave_NL het volgende:
Israël presenteert hun nieuwste beveiligingssysteem op vliegvelden
De KM heeft een uitje?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:36 schreef m.k het volgende:
Net drie sloepen vertrokken die afgetopt waren met bier en wijn voor 6 maanden, inclusief BBQ en 800000 zakken chips en pinda's![]()
Ben ik ff blij dat ik al lang weg ben als hun terugkomen
Frituur niet gezienquote:
niet eens een slecht ideequote:Op woensdag 30 mei 2012 10:42 schreef Rave_NL het volgende:
Israël presenteert hun nieuwste beveiligingssysteem op vliegvelden
BBQ>frituur.quote:
Fraai is dat, was ik net weer een beetje kalm na het lezen van deze twee:quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:37 schreef Sloggi het volgende:
CDA wil bevoegdheden MIVD uitbreiden door aanpassing wet
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)door-aanpassing-wet/
Voor AchJa, heeft 'ie weer wat om zich over op te winden.
Ik kan je ook nog wel even uitschelden ofzo?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Fraai is dat, was ik net weer een beetje kalm na het lezen van deze twee:
http://webwereld.nl/nieuw(...)rheidsdatabases.html
http://www.euractiv.com/i(...)citizens-news-512833
Doe jij er nog een schepje bovenop...
Schijnbaar weer terug.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Schijnbaar weer terug.
Tevens:
[ afbeelding ]
Links zwo drei vier.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Schijnbaar weer terug.
Tevens:
[ afbeelding ]
De zus van je maat met haar vriendinnen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef Thaboel het volgende:
Godver, om eventjes op de bank gelegen... Hele huis ineens vol met 14/15 jarige schreeuwende meisjes... GUN ME RUST GODVERRRRRRDOMME
Whehequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De eerste keer in de geschiedenis van DEF dat iemand positief op een geposte mars reageert.
Brecon Beacons.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:42 schreef m.k het volgende:
Wales gaat het worden![]()
Iemand tips voor wandel routes?
ziet er bijzonder goed uitquote:
Pics?quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:40 schreef Thaboel het volgende:
Godver, om eventjes op de bank gelegen... Hele huis ineens vol met 14/15 jarige schreeuwende meisjes... GUN ME RUST GODVERRRRRRDOMME
Minderjarig. Zullen we het even niet doenquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef Erasmo het volgende:
No offense maar een blinde slak met lepra had de klus sneller geklaard
Vreselijk. Heb twee dagen lang liggen huilenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoe was het in de leegte zonder FOK! ?
Die F5 knop zal wel helemaal uitgelubberd zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Vreselijk. Heb twee dagen lang liggen huilen
Nee het was eigenlijk wel chill. Kon nu tenminste ongestoord mn tentamens leren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die F5 knop zal wel helemaal uitgelubberd zijn?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:23 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee het was eigenlijk wel chill. Kon nu tenminste ongestoord mn tentamens leren.
Vet trouwensquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef hoogvlieger het volgende:
Link die ik tegen kwam waar echt bizar mooi foto's op staan:
http://www.blackfootstudi(...)%3Bamp%3Bamp%3Bst=40
Komt de overbuurvrouw aanlopen (komt uit schotland)quote:
Laatste pagina, bovenste 2 foto's van de laatste postquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:18 schreef hoogvlieger het volgende:
Link die ik tegen kwam waar echt bizar mooi foto's op staan:
http://www.blackfootstudi(...)%3Bamp%3Bamp%3Bst=40
Niet om het een of het ander maat wat ik dan wel weer vreemd vind is dat je echt op 90% van die foto's de militairen met plate carriers ziet rondlopen, en dan weer de Nederlanders met de Koude oorlog style body armors.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Laatste pagina, bovenste 2 foto's van de laatste post
Daarom hebben wij ook level 4 platen en moeten de amerikanen doen met level 3quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maat wat ik dan wel weer vreemd vind is dat je echt op 90% van die foto's de militairen met plate carriers ziet rondlopen, en dan weer de Nederlanders met de Koude oorlog style body armors.
Of je checkt de link van Hoogvlieger...quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:51 schreef Pumatje het volgende:
plaatjes van waar we het over hebben heren![]()
Ben daar niet bekend mee...
Moederlief belde net dat ze morgen met oma op de koffie komt, terwijl het atm echt een terinzooi in huis isquote:
Zelfs ik heb mijn creatieve momentenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Mag ik even uw aandacht voor de DEF poëet Erasmo...
[..]
Whehequote:Op donderdag 31 mei 2012 11:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moederlief belde net dat ze morgen met oma op de koffie komt, terwijl het atm echt een terinzooi in huis is
[..]
Zelfs ik heb mijn creatieve momenten
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:19 schreef Sloggi het volgende:
Nieuwe betaalpas gekregen, hebben de heren van de post 'm al meteen doormidden gevouwen. Kan ik weer 5 dagen wachten.
Zal wel weer PostNL zijn geweest.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:19 schreef Sloggi het volgende:
Nieuwe betaalpas gekregen, hebben de heren van de post 'm al meteen doormidden gevouwen. Kan ik weer 5 dagen wachten.
vertel meidquote:
of de concurrentquote:
altijd geven en niks terug krijgen ben ik een beetje klaar meequote:
Lijkt Defensie welquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:10 schreef m.k het volgende:
[..]
altijd geven en niks terug krijgen ben ik een beetje klaar mee
Wat loop jij nou weer te ijlen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:12 schreef Esses het volgende:
Volgende week of over 2 weken werkt hij er weer. Net als toen hij der uit getrapt was.
Of twijfelt hij weer om naar Griekenland te gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:12 schreef Esses het volgende:
Volgende week of over 2 weken werkt hij er weer. Net als toen hij der uit getrapt was.
De pot verwijt de ketel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet je wie echt een kut-user is?
Im.Kant
nee america jongeequote:Op donderdag 31 mei 2012 19:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Of twijfelt hij weer om naar Griekenland te gaan.
Oh dank je. Ik wist niet dat ik een kut-user was. Naar mijn insziens heb ik nog wel wat nuttige dingen bijgedragen in andere subforaquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel.
Maar vertel, 5 onderbouwde argumenten waaruit blijkt dat hij kut is?
In ONZ is het niet moeilijk om "nuttige" dingen bij te dragenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh dank je. Ik wist niet dat ik een kut-user was. Naar mijn insziens heb ik nog wel wat nuttige dingen bijgedragen in andere subfora.
Laat maar trouwens.
Soundtracks van maagdelijkheidquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:23 schreef Im.Kant. het volgende:
Oh ja, ik was nog vergeten te stellen dat ik elk van zijn geposte marsen braaf heb geluisterd. Naast onze kennis over biologie bij te spijkeren, levert hij zo een onmisbare bijdrage aan onze muzikale smaak. Sam maakt zijn nickname 'the great' in alle opzichten waar.
Ik hoop dat sam nog veel marsen post.
Ik doelde niet op ONZquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:20 schreef Royyy het volgende:
[..]
In ONZ is het niet moeilijk om "nuttige" dingen bij te dragen
Ik vind het onredelijk dat je sam een bitch noemt.quote:
Hear hear.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:26 schreef de_voyeur_fotograaf het volgende:
[..]
Soundtracks van maagdelijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je keurt het goed als ik jou een bitch noem?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:30 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik vind het onredelijk dat je sam een bitch noemt.
Ja. Alleen om sam zo te bejegenen, dat is echt beneden peil. Een kwaliteitsuser verdient beter.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dus je keurt het goed als ik jou een bitch noem?
Je laat Rave over je heen lopen! Ik ben teleurgesteld. Pareer zijn bejegeningen en verneder hem met een gevatte sneer, zoals het een kwaliteitsuser beaamt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:34 schreef samthegreat5 het volgende:
Meh, Im.Kant is geen kutuser in die zin. Wel redelijk nuttige bijdragen op Fok!. Kan 't alleen niet zo goed met 'm vinden. En Rave, noem me lekker bitch joh. Care
.
Nee meh, laat maar. Moest ergens mijn ergenis kwijt over Im.Kant in den persone.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:46 schreef Schild het volgende:
Sam, waar gaat dit nou over? Heb je weer ergens lopen rellen of wat?
Kan je dat soort kleinleed niet met de leden van je boekenclub delen of zo?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee meh, laat maar. Moest ergens mijn ergenis kwijt over Im.Kant in den persone.
Ik ben geen lid van een boekenclubquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:54 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Kan je dat soort kleinleed niet met de leden van je boekenclub delen of zo?
Hoeft niet, vind het wel prima zo. Als iemand echt iets wil weten dan DM't of PM't ie maar lekker.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:56 schreef Im.Kant. het volgende:
Je onthoud nu trouwens ook iedereen van je ongetwijfeld boeiende en belangrijke relaas. Nu heb je enkel gezeurd maar niks gedeeld.
Je inbox zit zo vast vol.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben geen lid van een boekenclub.
[..]
Hoeft niet, vind het wel prima zo. Als iemand echt iets wil weten dan DM't of PM't ie maar lekker.
Goedzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:09 schreef Erasmo het volgende:
BijnaHad toch geen zin om naar buiten te gaan met dit weer
Nog even de afwas afmaken en morgenochtend een zwabber over de vloer
Dit. Heb me godverdomme helemaal zitten uitsloven om sam uit de tent te lokken, houd ie het deze keer bij één schamele zeurpost. Jammer dit.quote:
Hij gaat het gevecht uit de weg... zwakquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Dit. Heb me godverdomme helemaal zitten uitsloven om sam uit de tent te lokken, houd ie het deze keer bij één schamele zeurpost. Jammer dit.
quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2012 22:00:37 ]
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]Grappig hoor Sloggi.. een plaatje van eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg volwassen.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:49 schreef Thaboel het volgende:
ACHTERHOEKERS STINKEN NAAR KOEIENSTRONT EN DE NATRES IS KUT!
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:51 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik verwijder sam uit mijn leven want hij gaat in tegen mijn eer
Keveleriequote:
VOORquote:
DIT IS NIET NORMAALquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:21 schreef Pumatje het volgende:
Het CBR zou verplicht moeten zijn hier in te grijpen.
dat dit kan in Nederland!!
Kan iemand mij vertellen wie deze user is?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:27 schreef Im.Kant. het volgende:
niet haten, sam is een kwaliteitsuser en hij deelt enkel kwaliteitsfilmpjes
Tering zeg, Skeerekipquote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nog 1:
Naar politie voor fietsen op de stoep
Maar, als je in zijn post kunt lezen, hij is wel al militair.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Volgens mij is ie wel serieus. Maar 't kereltje is dan ook nog maar 15.
Yup, elke maand fullpull een week aan de slag in Doorn...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar, als je in zijn post kunt lezen, hij is wel al militair.
oh. kijk je wel uit?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:25 schreef hoogvlieger het volgende:
Morgen mn buks weer koperen vriendjes laten spuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |