Eens. Ik had er liever nu nog gezeten.quote:
Ik ben al op aardig wat plaatsen geweest, maar Schotland staat toch behoorlijk hoog op mijn lijstje.quote:
Moet je zeker een keer doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben al op aardig wat plaatsen geweest, maar Schotland staat toch behoorlijk hoog op mijn lijstje.
Whehe of jij moet synoniemen.net ff bookmarkenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef Sloggi het volgende:
Drie keer geweldig in één post, dan moet 't wel geweldig zijn nietwaar?
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je zeker een keer doen.Maar sla Glasgow over. Daar is niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb een van de tijden van mijn leven gehad daar!Oh, jij was daar met de Henri Dunant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Glasgow echt geen reet aan. Maar misschien komt dat omdat ik veel vaker in Edinburgh te vinden ben?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
De Henri Dunant is van het Rode Kruis, de Zonnebloem van de gelijknamige oorspronkelijk katholieke organisatiequote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, jij was daar met de Henri Dunant?
Ik vind Glasgow echt geen reet aan. Maar misschien komt dat omdat ik veel vaker in Edinburgh te vinden ben?
Je meent het.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Henri Dunant is van het Rode Kruis, de Zonnebloem van de gelijknamige oorspronkelijk katholieke organisatie
Engelandquote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef m.k het volgende:
Ik ga over 2 weken een weekje wandelen, weet alleen nog niet waar![]()
Suggesties? Moet met de auto te rijden zijn
Schotland was voor mij ook een last-minute beslissing. 2 uur voor de vlucht wist ik nog niet dat ik die kant op ging.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef m.k het volgende:
Ik ga over 2 weken een weekje wandelen, weet alleen nog niet waar![]()
Suggesties? Moet met de auto te rijden zijn
Sinds vorige eeuw is er ook een optie om via een tunnel te gaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:40 schreef m.k het volgende:
Het eiland is afgekeurd door mijn pa omdat bootAnders was ik daar zeker naartoe gegaan
Ja maar boot en eiland, regen, raar enzo... Ik kon hem niet ompraten.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds vorige eeuw is er ook een optie om via een tunnel te gaan.
Neen, met een select gezelschap mooie mannen.quote:
Eerst naar de Old Firm, en daarna naar de studentenclubs en pubs. Prima vermaakt.quote:Ik vind Glasgow echt geen reet aan. Maar misschien komt dat omdat ik veel vaker in Edinburgh te vinden ben?
OK, blond hè, weet alleen maar hoe ik koffie moet zetten en wassenquote:
Pubs zijn meestal wel goed.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Neen, met een select gezelschap mooie mannen.
[..]
Eerst naar de Old Firm, en daarna naar de studentenclubs en pubs. Prima vermaakt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, blond hè, weet alleen maar hoe ik koffie moet zetten en wassen
Jeweets gewoon Battlefield 1942 en dan microfoontje bij je speakertje houden geen probleem, zellem.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet iemand toevallig een gun-range in Europa waar ze WWII wapens hebben?
Moet waarschijnlijk een keer een opname sessie houden om wapen geluiden op te nemen voor een WWII game.
.1quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet iemand toevallig een gun-range in Europa waar ze WWII wapens hebben?
Moet waarschijnlijk een keer een opname sessie houden om wapen geluiden op te nemen voor een WWII game.
Er is een hele mooie film over het neurenberg proces, volgens mij heet hij ook "Neurenberg"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:41 schreef Pumatje het volgende:
Kom er net achter dat de beste vriendin van mijn moeder de dochter is van de vervolger van het neurenbergproces tegen seyss-inquart. De originele stukken zijn in haar bezit... ze komt zo langs.
interestingg
Want?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef Thaboel het volgende:
Je weet dat je week goed begint als je in Leiden bent.
sjillenquote:
Dat ga ik ook maar eens proberen... In september maar SP stemmen en voortaan mijn handje ophouden, dat levert netto meer op dan op het werk verschijnen...quote:
Bizar... Echt.. Bizar..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar eens proberen... In september maar SP stemmen en voortaan mijn handje ophouden, dat levert netto meer op dan op het werk verschijnen...![]()
Defensie Nieuws Topic #15
En daar mag je het mee doen, aldus "Kunduz-accoord"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar eens proberen... In september maar SP stemmen en voortaan mijn handje ophouden, dat levert netto meer op dan op het werk verschijnen...![]()
Defensie Nieuws Topic #15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |