Eens. Ik had er liever nu nog gezeten.quote:
Ik ben al op aardig wat plaatsen geweest, maar Schotland staat toch behoorlijk hoog op mijn lijstje.quote:
Moet je zeker een keer doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben al op aardig wat plaatsen geweest, maar Schotland staat toch behoorlijk hoog op mijn lijstje.
Whehe of jij moet synoniemen.net ff bookmarkenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef Sloggi het volgende:
Drie keer geweldig in één post, dan moet 't wel geweldig zijn nietwaar?
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je zeker een keer doen.Maar sla Glasgow over. Daar is niks aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb een van de tijden van mijn leven gehad daar!Oh, jij was daar met de Henri Dunant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Glasgow echt geen reet aan. Maar misschien komt dat omdat ik veel vaker in Edinburgh te vinden ben?"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
De Henri Dunant is van het Rode Kruis, de Zonnebloem van de gelijknamige oorspronkelijk katholieke organisatiequote:Op maandag 28 mei 2012 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, jij was daar met de Henri Dunant?
Ik vind Glasgow echt geen reet aan. Maar misschien komt dat omdat ik veel vaker in Edinburgh te vinden ben?
Je meent het.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Henri Dunant is van het Rode Kruis, de Zonnebloem van de gelijknamige oorspronkelijk katholieke organisatie
Engelandquote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef m.k het volgende:
Ik ga over 2 weken een weekje wandelen, weet alleen nog niet waar![]()
Suggesties? Moet met de auto te rijden zijn
Schotland was voor mij ook een last-minute beslissing. 2 uur voor de vlucht wist ik nog niet dat ik die kant op ging.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef m.k het volgende:
Ik ga over 2 weken een weekje wandelen, weet alleen nog niet waar![]()
Suggesties? Moet met de auto te rijden zijn
Sinds vorige eeuw is er ook een optie om via een tunnel te gaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:40 schreef m.k het volgende:
Het eiland is afgekeurd door mijn pa omdat bootAnders was ik daar zeker naartoe gegaan
Ja maar boot en eiland, regen, raar enzo... Ik kon hem niet ompraten.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds vorige eeuw is er ook een optie om via een tunnel te gaan.
Neen, met een select gezelschap mooie mannen.quote:
Eerst naar de Old Firm, en daarna naar de studentenclubs en pubs. Prima vermaakt.quote:Ik vind Glasgow echt geen reet aan. Maar misschien komt dat omdat ik veel vaker in Edinburgh te vinden ben?
OK, blond hè, weet alleen maar hoe ik koffie moet zetten en wassenquote:
Pubs zijn meestal wel goed.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Neen, met een select gezelschap mooie mannen.
[..]
Eerst naar de Old Firm, en daarna naar de studentenclubs en pubs. Prima vermaakt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, blond hè, weet alleen maar hoe ik koffie moet zetten en wassen
Jeweets gewoon Battlefield 1942 en dan microfoontje bij je speakertje houden geen probleem, zellem.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet iemand toevallig een gun-range in Europa waar ze WWII wapens hebben?
Moet waarschijnlijk een keer een opname sessie houden om wapen geluiden op te nemen voor een WWII game.
.1quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Weet iemand toevallig een gun-range in Europa waar ze WWII wapens hebben?
Moet waarschijnlijk een keer een opname sessie houden om wapen geluiden op te nemen voor een WWII game.
Er is een hele mooie film over het neurenberg proces, volgens mij heet hij ook "Neurenberg"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:41 schreef Pumatje het volgende:
Kom er net achter dat de beste vriendin van mijn moeder de dochter is van de vervolger van het neurenbergproces tegen seyss-inquart. De originele stukken zijn in haar bezit... ze komt zo langs.
interestingg
Want?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:01 schreef Thaboel het volgende:
Je weet dat je week goed begint als je in Leiden bent.
sjillenquote:
Dat ga ik ook maar eens proberen... In september maar SP stemmen en voortaan mijn handje ophouden, dat levert netto meer op dan op het werk verschijnen...quote:
Bizar... Echt.. Bizar..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar eens proberen... In september maar SP stemmen en voortaan mijn handje ophouden, dat levert netto meer op dan op het werk verschijnen...![]()
Defensie Nieuws Topic #15
En daar mag je het mee doen, aldus "Kunduz-accoord"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar eens proberen... In september maar SP stemmen en voortaan mijn handje ophouden, dat levert netto meer op dan op het werk verschijnen...![]()
Defensie Nieuws Topic #15
Die kan je dan alleen kopen, niet ruilen of vermissen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:58 schreef Sloggi het volgende:
Binnenkort standaard meegeleverd door het KPU:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je bijdrage aan deze discussie hoe elke defensiemedewerker gigantisch genaaid wordt uit elke hoek in elke opening.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kop dicht en doorlopen, visstick!!
Noemde ze ons vissticks toen jij bij de baas zat, 100 jaar geleden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kop dicht en doorlopen, visstick!!
Dus, reiskostenvergoeding is een fucking subsidie???twitter:HanTenBroeke twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 21:55:16@Ocampa69 dat kostte het al, alleen vond je normaal dat dit door 'n ander werd betaald. Die misvatting gaat voor veel subsidies op vrees ik reageer retweet
quote:
Ja want je baas betaald over die inkomsten geen belastingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:00 schreef AchJa het volgende:
Ook een pareltje van Han ten Broeke op twitter:Dus, reiskostenvergoeding is een fucking subsidie???twitter:HanTenBroeke twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 21:55:16@Ocampa69 dat kostte het al, alleen vond je normaal dat dit door 'n ander werd betaald. Die misvatting gaat voor veel subsidies op vrees ik reageer retweet
Dat topicquote:
Ook dat, maar de kans op het "onterechte" zit er nog dik in ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat topicjammer dat ik het niet eerder gezien heb
Trouwens, mensen die "aanhouden" en "staande houden" door elkaar halen
Met drie wijntjes op rijd je heus geen kind aan, hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sowieso, rijden onder invloed
Maar ik zie dat de poster al geband isWel een mooie tijd op FOK! met al die topics en relletjes
Ligt eraan of die 3 wijntjes op een rij waren en je na eerste inwerking in de auto staptquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Met drie wijntjes op rijd je heus geen kind aan, hoor.
trolololoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mwah, het is wel een moraalriddertopic geworden anders, iedereen (99%) buitelt daar over elkaar heen om maar te melden dat ze dat zelf noooooit doen en hangen het heilig boontje uit. Jaja, ik geloof ze direct...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:33 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Neuh, de manier waarop TS er mee omgaat is waarom iedereen door blijft hakken. Sowieso afvragen of een staandehouding legitiem is omdat de agent de zoon is van de buurvrouwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwah, het is wel een moraalriddertopic geworden anders, iedereen (99%) buitelt daar over elkaar heen om maar te melden dat ze dat zelf noooooit doen en hangen het heilig boontje uit. Jaja, ik geloof ze direct...
De gemiddelde Fokker komt niet op een R&P meetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwah, het is wel een moraalriddertopic geworden anders, iedereen (99%) buitelt daar over elkaar heen om maar te melden dat ze dat zelf noooooit doen en hangen het heilig boontje uit. Jaja, ik geloof ze direct...
De gemiddelde Fokker heeft niet eens genoeg ruggegraat om een dronken miep mee te sleuren.
Dat gaat weer over een ander prachttopic van de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
De gemiddelde Fokker komt niet op een R&P meet
De volgende dag ook niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
En met drank op rijden doe ik niet, ga ik ook niet doen.
Dat het juist Gia is zal ook meegeholpen hebben, die ken ik ook al wat langer dan vandaag.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Neuh, de manier waarop TS er mee omgaat is waarom iedereen door blijft hakken. Sowieso afvragen of een staandehouding legitiem is omdat de agent de zoon is van de buurvrouw! Kom op zeg.
Ik ook niet, maar zo'n ophef over 3 glazen wijn in pak hem beet 3 uur tijd...quote:En met drank op rijden doe ik niet, ga ik ook niet doen.
Had daar geen fuck mee te maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sowieso, rijden onder invloed
Maar ik zie dat de poster al geband isWel een mooie tijd op FOK! met al die topics en relletjes
Ik zuip doorgaans niet zoveel dat het de volgende dag nog ontoelaatbaar hoog isquote:
Oke nouja die Gia ken ik niet, maar ik ben dan ook geen oldbeequote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat het juist Gia is zal ook meegeholpen hebben, die ken ik ook al wat langer dan vandaag.
[..]
Ik ook niet, maar zo'n ophef over 3 glazen wijn in pak hem beet 3 uur tijd...
nou nouquote:
Denk jij, totdat je moet blazen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zuip doorgaans niet zoveel dat het de volgende dag nog ontoelaatbaar hoog is
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:52 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Denk jij, totdat je moet blazen.![]()
Hele discussie over gehad met de LTZ drank & drugs voorlichting tijdens de VVO. Ging erover dat je op maandag nog niet mocht rijden als je je zaterdag kutjekachel had gezopen.
(De discussie eindigde trouwens met het voortijdige vertrek van de LTZ.)
Men neme een shitload fructose (of glucose, of een of ander ander suiker), men doet het in een beker/glas water, men zuipt dat op. Men slaat vervolgens aan het zuipen en uw alcohol is significant eerder uit uw bloed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:52 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Denk jij, totdat je moet blazen.![]()
Hele discussie over gehad met de LTZ drank & drugs voorlichting tijdens de VVO. Ging erover dat je op maandag nog niet mocht rijden als je je zaterdag kutjekachel had gezopen.
(De discussie eindigde trouwens met het voortijdige vertrek van de LTZ.)
Waar zit dat in? Dat bestel je niet aan de bar denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Men neme een shitload fructose (of glucose, of een of ander ander suiker), men doet het in een beker/glas water, men zuipt dat op. Men slaat vervolgens aan het zuipen en uw alcohol is significant eerder uit uw bloed.
[ afbeelding ]
Voor de natuurwetenschappelijke verklaring DM.
http://aspartaam.nl/artikelen/hfcs.htmlquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Men neme een shitload fructose (of glucose, of een of ander ander suiker), men doet het in een beker/glas water, men zuipt dat op. Men slaat vervolgens aan het zuipen en uw alcohol is significant eerder uit uw bloed.
[ afbeelding ]
Voor de natuurwetenschappelijke verklaring DM.
In druiven bijv.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waar zit dat in? Dat bestel je niet aan de bar denk ik
Vermindert dit ook de kater? Een maat van me nam altijd een appel na het zuipen en voor het slapen tegen het 'dode vogeltje'. En ik heb het idee dat een glas chocomel beter werkt dan een glas water.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In druiven bijv.
Hier een aantal fruitsoorten
[ afbeelding ]
Je kan het ook online bestellen (gewoon pakje fructose) en voordat je uitgaat een boel fructose in een glas water oplossen en dat achterover slaan en daarna gaan drinken. Uit ons onderzoekje bleek dat de tijd totdat je bloed alcohol is gezakt tot waar je mag rijden significant afneemt.
Tegen de kater weet ik niet zeker of dat werkt. Chocomel werkt waarschijnlijk ook wel een beetje voor 't zuipen aangezien daar ook best wat suiker in zit. Fructose werkt waarschijnlijk nog een stuk beter. Maar het is ook niet alleen een glas water, je lost er een shitload fructose in op dat in je lichaam dan afgebroken wordt waardoor alcohol sneller omgezet wordtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:05 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Vermindert dit ook de kater? Een maat van me nam altijd een appel na het zuipen en voor het slapen tegen het 'dode vogeltje'. En ik heb het idee dat een glas chocomel beter werkt dan een glas water.
Ik bedoelde eigenlijk het glas water na het zuipen, voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tegen de kater weet ik niet zeker of dat werkt. Chocomel werkt waarschijnlijk ook wel een beetje voor 't zuipen aangezien daar ook best wat suiker in zit. Fructose werkt waarschijnlijk nog een stuk beter. Maar het is ook niet alleen een glas water, je lost er een shitload fructose in op dat in je lichaam dan afgebroken wordt waardoor alcohol sneller omgezet wordt.
Ik laat mezelf altijd helemaal vollopen met water na het stappen. Sowieso 1,5 literquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:14 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het glas water na het zuipen, voor het slapen gaan.
Ik stel me altijd niet aan de dag ernaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik laat mezelf altijd helemaal vollopen met water na het stappen. Sowieso 1,5 liter
Weet ikquote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
http://www.nd.nl/artikele(...)or-fatale-scooterrit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |