weet je heel zeker dat je dezelfde 2cv voor je hebt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:28 schreef piepkuiken21 het volgende:
is dat blok nog steeds niet retour, wohw toen ik bij jou op date was was hij al een jaar terug weg :-P
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:35 schreef densmee het volgende:
[..]
weet je heel zeker dat je dezelfde 2cv voor je hebt?
Regel jij dan even dat ik het opgestuurde blok + aanbetaling terug krijg ?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan hang je er een opgeboorde Visa of een GS in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met logistiek bedoel ik dat die motor ergens heen moet zeg maarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
logistiek hoeft t probleem niet te zijn natuurlijk![]()
financieel kan ik inkomen
al leg je hem op een pallet en laat je hem door DHL/UPS verschepen.. logistiek is het probleem nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Met logistiek bedoel ik dat die motor ergens heen moet zeg maar
Ik bedoel dat ik geen ruimte heb om de motor te stallen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
al leg je hem op een pallet en laat je hem door DHL/UPS verschepen.. logistiek is het probleem niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |