"Waarom reageer je niet?"quote:Op maandag 28 mei 2012 18:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn nummer gegeven want ik vond hem wel echt aardig maar verder wou ik niks met hem, bleef ie me maar appen en shit als ik ff niet reageerde was het: "Hoi Jisca, ben je er nog? Gr Faiq"x100.
Dit heb ik ook, ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef Chai het volgende:
Mijn bitchshield verdwijnt als ik drink. Ik vind dan vaak sws gewoon iedereen aardig. Wel lastig, want imo is het dan gewoon gezellig en dan gaan ze je ineens proberen te zoenen of je nummer vragen.
Ik heb mijn adder meestal wel klaar ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, ja.Altijd een addertje onder het gras bij mannen.
Kan het me wel voorstellen, want als je iets wilt moet je het toch een keer proberen en ik geef niet echt negatieve signalen af verder.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, ja.Altijd een addertje onder het gras bij mannen.
Ja, maar jij.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:37 schreef Id_do_her het volgende:
Ik weet wel waar jullie het over hebben trouwens.
Girlshield. Tonen ze een keer interesse probeer ik ze af te stoten.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
In hun ogen waarschijnlijk zelfs positief, maar dat denken mannen sowieso gauw.
Daarom ook 9/10 keer. Soms zijn er toffe mannen die niet als een idioot op je af komen met oninteressante gespreksstof, maar toch je interesse wekken. De hele nacht mysterieus doen, weten dat je elkaar wel leuk vindt maar alle twee weigeren de eerste stap te zetten en niets doen dan elkaar aan te kijken en te glimlachen, waarna beide aan het eind van de avond zoiets hebben van "fuck it, ik fix het nu voor het te laat is" en dan uiteindelijk toch je nummer gevenquote:
Jij was toch ook maagd? Figures.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Girlshield. Tonen ze een keer interesse probeer ik ze af te stoten.![]()
Oh my, zulke mensenquote:
Pff.. Ik word er ook zo moe van.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh my, zulke mensenBijna net zo erg als claimers.
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:42 schreef Quickie_Babe het volgende:
Mannen zijn soms ook gewoon r-tards. Laatst stuurde er een serieus een whatsapp met "zullen we eens een keer gaan neuken?" . En dan nog dagenlang erachter aan van "waarom zeg je niks?" "gebruik je dit nummer nog wel?" "hallo?".
Mongols
Hij ziet toch dat je het gelezen hebt op WAquote:Op maandag 28 mei 2012 18:42 schreef Quickie_Babe het volgende:
Mannen zijn soms ook gewoon r-tards. Laatst stuurde er een serieus een whatsapp met "zullen we eens een keer gaan neuken?" . En dan nog dagenlang erachter aan van "waarom zeg je niks?" "gebruik je dit nummer nog wel?" "hallo?".
Mongols
Hangt van jullie geschiedenis af, hoeft niet per se raar te zijn, wel lekker duidelijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:42 schreef Quickie_Babe het volgende:
Mongols
Hahaha wat?!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:42 schreef Quickie_Babe het volgende:
Mongols
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef Caithlinn het volgende:
Dus zo noemen mannen het tegenwoordig als ze een blauwtje lopen? 'Ze had haar bitchshield aan'
Nu weten wij.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daarom ook 9/10 keer. Soms zijn er toffe mannen die niet als een idioot op je af komen met oninteressante gespreksstof, maar toch je interesse wekken. De hele nacht mysterieus doen, weten dat je elkaar wel leuk vindt maar alle twee weigeren de eerste stap te zetten en niets doen dan elkaar aan te kijken en te glimlachen, waarna beide aan het eind van de avond zoiets hebben van "fuck it, ik fix het nu voor het te laat is" en dan uiteindelijk toch je nummer geven![]()
En soms is hij achteraf toch vervelend, dan kap je het alsnog af. En anders heb je hem al enigszins leren kennen en kan je alsnog afspreken o.i.d.
Dat is juist wel de bedoeling, die dingen plakken voor geen meterquote:Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef Juminelle het volgende:
Die 'hersluit mij!'-sticker op die M&M's zakken is te confronterendHerinnert je eraan dat zo'n zak niet bedoeld is om in één keer in je eentje op te eten.
Hehehe. Nooit gezien.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef Juminelle het volgende:
Die 'hersluit mij!'-sticker op die M&M's zakken is te confronterendHerinnert je eraan dat zo'n zak niet bedoeld is om in één keer in je eentje op te eten.
Fattyproblemsquote:Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef Juminelle het volgende:
Als je nu kotst lijkt het alsof je diarree uit je mond hebt.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef Juminelle het volgende:
Srsquote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je nu kotst lijkt het alsof je diarree uit je mond hebt.
Ja nyancat diarree.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb dit weleens geprobeerd maar het lukt me niet
Even proberen zo.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon een grote lijn inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat is wel een fucking groot lijntje wtf.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]Dat doet deugd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Hier werkt het gewoonquote:Op maandag 28 mei 2012 19:43 schreef Id_do_her het volgende:
Dat afbeeldingen plaatsen is inderdaad nogal pittig.
Naar die Power Rangers had ik wel gekeken.quote:
Wow ze zijn terecht?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
Als ze godverdomme morgen nog mijn schoenen niet verstuurd hebben zwaait er wat.
Nee heb ze vorige week opnieuw moeten bestellen. Ik kreeg een email dat ze de vorige bestelling retour ontvangen hadden LIKE WTF. En toen waren ze dus weer beschikbaar op die website dus ik asap besteld e.d. de 19e vorige week dus. En ik vraag van de week waarom de fuck blijft dit hangen op in behandeling blabla zegt ze ja ze zijn nog niet op voorraad.quote:
Dadelijk weer kwijt ofzo, ik zie er best nog eens iets mee fout gaanquote:Op maandag 28 mei 2012 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee heb ze vorige week opnieuw moeten bestellen. Ik kreeg een email dat ze de vorige bestelling retour ontvangen hadden LIKE WTF. En toen waren ze dus weer beschikbaar op die website dus ik asap besteld e.d. de 19e vorige week dus. En ik vraag van de week waarom de fuck blijft dit hangen op in behandeling blabla zegt ze ja ze zijn nog niet op voorraad.
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee heb ze vorige week opnieuw moeten bestellen. Ik kreeg een email dat ze de vorige bestelling retour ontvangen hadden LIKE WTF. En toen waren ze dus weer beschikbaar op die website dus ik asap besteld e.d. de 19e vorige week dus. En ik vraag van de week waarom de fuck blijft dit hangen op in behandeling blabla zegt ze ja ze zijn nog niet op voorraad.
Ja ik ook. Als het nu nog eens fout gaat, claim ik serieus een kktegoedbon.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dadelijk weer kwijt ofzo, ik zie er best nog eens iets mee fout gaan
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef Gridlok het volgende:
U heeft nog kanker tegoed van ons mevrouw.
Ik hoop echt voor je dat ze zonder issues bij je terecht komenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik ook. Als het nu nog eens fout gaat, claim ik serieus een kktegoedbon.
Zijn we niet gewend van de Power Rangers.quote:
Ik welquote:Op maandag 28 mei 2012 19:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zijn we niet gewend van de Power Rangers.
Leuk.quote:
"Ik wil Id_do_her"quote:
In welke taal/dialect/universum?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leuk.
[..]
"Ik wil Id_do_her"
Goed opletten.
ws is dat ook de grap. Jullie laagschedelige mannenbrein stopt met functioneren zodra er 2 deinende titten in beeld zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 20:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit viel me pas op toen je het zei.
Ik probeer te liplezen maar ik kom alleen op dit: "I'm leaving wine" andere tiet: "Comeniesjuh comeniesjuh"quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
ws is dat ook de grap. Jullie laagschedelige mannenbrein stopt met functioneren zodra er 2 deinende titten in beeld zijn
Beter toch. Alleen de belangrijke zaken die er toe doen. Alsof ze iets boeiends te melden heeft.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
ws is dat ook de grap. Jullie laagschedelige mannenbrein stopt met functioneren zodra er 2 deinende titten in beeld zijn
Ik lees iets van: want me to accomplish.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik probeer te liplezen maar ik kom alleen op dit: "I'm leaving wine" andere tiet: "Comeniesjuh comeniesjuh"
Fucking onduidelijk
Het laatste wat ze zegt is volgens mij "upper tissue".quote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik probeer te liplezen maar ik kom alleen op dit: "I'm leaving wine" andere tiet: "Comeniesjuh comeniesjuh"
Fucking onduidelijk
Neem de tijd.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
OOOOOOOH.
Ze zegt: "I'm Olivia Wilde"
En die andere tiet moet ik nog even goed voor opletten
Wtf.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Het laatste wat ze zegt is volgens mij "upper tissue".
ZIE ik had tissue zo goed als goed!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Had ik het toch goed: Hi, I’m Olivia Wilde. And welcome to the GQ Comedy Issue
Briljant, hoor, wijfje.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:41 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
ZIE ik had tissue zo goed als goed!
Ik was gewoon serieus, hoor.quote:
Dit zeggen als 30plusserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit zeggen als 30plusserHoe is dat leeftijd gerelateerd Vas_ HOE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik niet laat me even dingen zeggen die nergens op slaanquote:Op maandag 28 mei 2012 20:44 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Hoe is dat leeftijd gerelateerd Vas_ HOE?
Hahaha, lees je dit, Quickie?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha, dat vroeg ik nog serieus toen ik net in klb was, of ze bipolair was
[ongeloofwaardigmodus]quote:Op maandag 28 mei 2012 20:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan mij laagschedelig noemen.
Ja hahahahhaha!!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha, dat vroeg ik nog serieus toen ik net in klb was, of ze bipolair was
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik niet laat me even dingen zeggen die nergens op slaan
Ik geloof je wel, hoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
[ongeloofwaardigmodus]
Maar het is niet voor mezelf hoor
[/ongeloofwaardigmodus]
quote:
geilquote:
Daar was een topic over en zo.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die zaterdag KO ging.![]()
Tering, moet mezelf echt eens in de hand houden. Maar er kwam ook ineens Crystal tevoorschijn en die was te sterk voor mequote:
Stil nouquote:Op maandag 28 mei 2012 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die zaterdag KO ging.![]()
Crystal is toch maar 15% ofzo? Nooit gedronken ofzo maargoedquote:Op maandag 28 mei 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tering, moet mezelf echt eens in de hand houden. Maar er kwam ook ineens Crystal tevoorschijn en die was te sterk voor me
Vrienden hadden me als vermist opgegeven terwijl ik ergens nokkie op de bank lag![]()
Jezus.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tering, moet mezelf echt eens in de hand houden. Maar er kwam ook ineens Crystal tevoorschijn en die was te sterk voor me
Vrienden hadden me als vermist opgegeven terwijl ik ergens nokkie op de bank lag![]()
Goed bezigquote:Op maandag 28 mei 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee hasj bedoel ikquote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Crystal is toch maar 15% ofzo? Nooit gedronken ofzo maargoed
Oh zeg dat danquote:Op maandag 28 mei 2012 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee hasj bedoel ik. Maar ik was al van de kaart, dus toen ging het fout
. Maar uiteindelijk nog rond een uurtje of 9 thuis en alweer bijna fit.
De baas is thuis.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:53 schreef tliciouz het volgende:
Ja ga maar gauw terug naar jullie eigen sc.
Dat heb ik ook ooit gehad, lag hij gewoon in de schuur. De gek.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar dit is mijn SC.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:53 schreef tliciouz het volgende:
Dat soort verhalen zijn altijd geniaal.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gehad, lag hij gewoon in de schuur. De gek.
Altijd even aardig deze damequote:Op maandag 28 mei 2012 20:53 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga wel nokkie op een comfortabele plek, natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2012 20:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gehad, lag hij gewoon in de schuur. De gek.
Thank god ben jij nog altijd erger dan ikquote:Op maandag 28 mei 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zeg dat danGHB hierzo, half nokkie naast m'n eigen kots liggen come at me.
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Nee want dit was echt de eerste keer kotsen in 1,5 jaar ofzoquote:Op maandag 28 mei 2012 20:55 schreef Allure_ het volgende:
Thank god ben jij nog altijd erger dan ik.
In slaap gevallen toen hij zijn fiets stalde, kan gebeuren.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat soort verhalen zijn altijd geniaal.
Er stond nog een sofa die naar de stort moest, met je bankje.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga wel nokkie op een comfortabele plek, natuurlijk.
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of op de plee in slaap vallen met de deur op slot. Kan je vertellen dat je wel panisch wordt als je na een halfuur geen geluid meer hoortquote:Op maandag 28 mei 2012 20:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In slaap gevallen toen hij zijn fiets stalde, kan gebeuren.
Ik heb pas 2x gekotst in mijn hele carrierequote:Op maandag 28 mei 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want dit was echt de eerste keer kotsen in 1,5 jaar ofzo
1x hier. Als een echte.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb pas 2x gekotst in mijn hele carriere. Sowieso ga je me inhalen.
Hehe, dat heb ik ook gezien. De volgende ochtend was de beste kerel ook nog verbaasd dat het feest was afgelopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of op de plee in slaap vallen met de deur op slot. Kan je vertellen dat je wel panisch wordt als je na een halfuur geen geluid meer hoort.
Oh, ik heb al iets van 6x gekotst in mijn hele carrière, laat maar je hebt gelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb pas 2x gekotst in mijn hele carriere. Sowieso ga je me inhalen.
Wij moesten de deur uit z'n hengsels wippenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, dat heb ik ook gezien. De volgende ochtend was de beste kerel ook nog verbaasd dat het feest was afgelopen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wij moesten de deur uit z'n hengsels wippen. Wij vreesden voor het ergste met zoveel drank en drugs op
.
Stoer man.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:05 schreef Gridlok het volgende:
Mijne eindigen altijd in een paradox, maar de eindigen nooit echt helemaal.
Zul je elke keer weer zien.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Achteraf eindigen zulke verhalen altijd zo.
Iedere avond is toch mooiquote:Op maandag 28 mei 2012 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Achteraf eindigen zulke verhalen altijd zo.
oh ik dacht crystal methquote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Crystal is toch maar 15% ofzo? Nooit gedronken ofzo maargoed
wat zal jouw moeder trots op je zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een noob.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn broer had ook zulke verhalen, nu ben ik de oudste.
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Quickie_Babe het volgende:
Grappig al die gewone verhalen over drank en drugs altijd.
True.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Quickie_Babe het volgende:
Over 10 jaar voel je jezelf zo sneu erover
want hij is dood?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn broer had ook zulke verhalen, nu ben ik de oudste.
Is gewoon een fase van shit uitproberen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Quickie_Babe het volgende:
Grappig al die stoere verhalen over drank en drugs altijd.
Duurt maar even.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
True.
Ik voel me er nu al sneu over eigenlijk.
Ik doelde vooral op Vas_ en Allure die helemaalquote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
True.
Ik voel me er nu al sneu over eigenlijk.
waarover?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Nober het volgende:
Straks een interessante docu op Nederland 2, gaan jullie kijken?
NCRV Dokument: DIS is Patriciaquote:
Oh, zo. Zulke mensen zijn altijd wel het leukste om mee te kloten op feestjesquote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op Vas_ en Allure die helemaalzijn over het feit dat het lichaam zich letterlijk tegen hun keert door de kotsen of te gaan slapen als hun systeem het niet meer trekt
Hoeis dat?
zal in de randstad ook wel erger zijn dan in de rest van t landquote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is gewoon een fase van shit uitproberen.
Niet. En Allure_ is 23 ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op Vas_ en Allure die helemaalzijn over het feit dat het lichaam zich letterlijk tegen hun keert door de kotsen of te gaan slapen als hun systeem het niet meer trekt
Hoeis dat?
Je kunt er wel mee lachen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Hoeis dat?
Oeh een Sybilquote:Op maandag 28 mei 2012 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
NCRV Dokument: DIS is Patricia
De 25-jarige Patricia lijdt aan de meervoudige persoonlijkheidsstoornis DIS. Ze heeft tien verschillende persoonlijkheden, allen met een andere naam. Filmmaakster Jessica Villerius volgt Patricia tijdens een langdurig en moeizaam traject van heftige crisisopnamen. Patricia belt haar soms midden in de nacht wakker met een angstig jong meisjesstemmetje dat om hulp schreeuwt.
Dit was ook slechts een keerquote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Hoeis dat?
Hier in Twente kennen wij nog helemaal geen drugs.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:18 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
zal in de randstad ook wel erger zijn dan in de rest van t land
Salvia laten roken en dan tegen ze schreeuwen dat ze in de hel belang zijn en doodgaanquote:Op maandag 28 mei 2012 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, zo. Zulke mensen zijn altijd wel het leukste om mee te kloten op feestjes.
Ik smoke liever een voordeelzak leeg of ga comazuipen met een normaal iemand dan iemand die er helemaalquote:
Dat is ZIEKquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Salvia laten roken en dan tegen ze schreeuwen dat ze in de hel belang zijn en doodgaan
De leuke mensen gaan er niet stoer over doen op een forum.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik smoke liever een voordeelzak leeg of ga comazuipen met een normaal iemand dan iemand die er helemaalover doet op FOK!.
wel genoeg roofies meenemen, mooie vrouwenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik hoop ook zulke avonturen te beleven op de FOK! holly meet.
Big deal inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Gridlok het volgende:
Iedereen heeft zichzelf wel een keer bezopen en ondergekotst.
Dat bedoel ik, die zitten de dag erna aan het infuus maar houden gewoon hun bek of die zijn erover aan het napraten op Ping/WAquote:Op maandag 28 mei 2012 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De leuke mensen gaan er niet stoer over doen op een forum.
Nee hoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Gridlok het volgende:
Iedereen heeft zichzelf wel een keer bezopen en ondergekotst.
Doom, maar dan echt. Ik zou het wel tof vinden.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Salvia laten roken en dan tegen ze schreeuwen dat ze in de hel belang zijn en doodgaan
Interessant wel. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
NCRV Dokument: DIS is Patricia
De 25-jarige Patricia lijdt aan de meervoudige persoonlijkheidsstoornis DIS. Ze heeft tien verschillende persoonlijkheden, allen met een andere naam. Filmmaakster Jessica Villerius volgt Patricia tijdens een langdurig en moeizaam traject van heftige crisisopnamen. Patricia belt haar soms midden in de nacht wakker met een angstig jong meisjesstemmetje dat om hulp schreeuwt.
Wat zijn roofies? En waar zijn die te verkrijgen?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wel genoeg roofies meenemen, mooie vrouwen
gr gr
Daarom.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die zitten de dag erna aan het infuus maar houden gewoon hun bek.
Maar om er nou over op te scheppen op FOK!, who gives a damnquote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef Gridlok het volgende:
Hoort allemaal bij het zoeken naar eigen grenzen, is menselijk.
Waarom niet FOK! en wel ping/WA?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die zitten de dag erna aan het infuus maar houden gewoon hun bek of die zijn erover aan het napraten op Ping/WA.
Stoer gevonden worden door vreemde mensen, tof man.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar om er nou over op te scheppen op FOK!, who gives a damn.
Ping/WA zijn mensen die erbij waren, of mensen uit je vriendenkring. Dat die grens voor jou nou vervaagd is hier op FOK!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom niet FOK! en wel ping/WA?Gaat nergens over dit
Roofies, oftewel dakpannen zijn te koop bij de vakhandel.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat zijn roofies? En waar zijn die te verkrijgen?
Dat sowieso.quote:
Ook als 23-jarige (Allure_)?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef Gridlok het volgende:
Forum = conversatie, opscheppen zit ook in het pakket opscheppen.
Jouw zinnen beginnen srs steeds vager te wordenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef Gridlok het volgende:
Forum = conversatie, opscheppen zit ook in het pakket opscheppen.
Ja, ik probeer mysterieus te doen, hoorde dat vrouwen daar op kicken..quote:Op maandag 28 mei 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw zinnen beginnen srs steeds vager te worden
Deze man spit wijsheden. Leer ervan.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw zinnen beginnen srs steeds vager te worden
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man spit wijsheden. Leer ervan.
Proberen is niet goed genoeg.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, ik probeer mysterieus te doen, hoorde dat vrouwen daar op kicken..
Voor zover het nog achteruit kon gaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:25 schreef Gridlok het volgende:
Gewoon _ 0 _ tetten deze game of thrones, die serie gaat hah't achteruit.
S2 valt tegen idd.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:25 schreef Gridlok het volgende:
Goed plan.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, ik probeer mysterieus te doen, hoorde dat vrouwen daar op kicken..
Wtf.quote:
De laatste paar afleveringen waren sowieso om te janken.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:25 schreef Gridlok het volgende:
Interessant, zou je dan ook na elk flesje moeten kotsen zoals ik na elk flesje moet pissen?quote:
Ohquote:Op maandag 28 mei 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die ene ziekte, verpakt in een straat in A'dam.
Ik glijd van mijn stoel af tijdens het typen van deze zin.quote:
Aardige typskills heb je wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik glijd van mijn stoel af tijdens het typen van deze zin.
Glijden is maar een metafoor voor het onbekende.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ben jij ook naakt?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Glijden is maar een metafoor voor het onbekende.
Puike rookwolken altijd.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef Gridlok het volgende:
Tijd voor origami, mooie zwaan in elkaar vouwen en daarna oproken.
Hotboxen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:37 schreef Allure_ het volgende:
dWc zijn verhalen over kankerstoned in een auto () met de ramen dicht zitten valt onder...? Educatieve informatieverstrekking?
Negers mogen dat. Is cultuur.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:37 schreef Allure_ het volgende:
dWc zijn verhalen over kankerstoned in een auto () met de ramen dicht zitten valt onder...? Educatieve informatieverstrekking?
Ik doelde op DWCquote:Op maandag 28 mei 2012 21:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben kwart indiaans, ik mag peyote roken.
Ja heb je het tegen de meester of juffrouw gezegd?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Racistische uitlatingen gesignaleerd. TR gedaan.
Verwacht maar een degelijke spanking!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:42 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Ja heb je het tegen de meester of juffrouw gezegd?
Ik loop er alleen niet zo bij in het openbaar:quote:Op maandag 28 mei 2012 21:37 schreef Allure_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |