Dit was ook slechts een keerquote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op Vas_ en Allure die helemaalzijn over het feit dat het lichaam zich letterlijk tegen hun keert door de kotsen of te gaan slapen als hun systeem het niet meer trekt
Hoeis dat?
Hier in Twente kennen wij nog helemaal geen drugs.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:18 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
zal in de randstad ook wel erger zijn dan in de rest van t land
Salvia laten roken en dan tegen ze schreeuwen dat ze in de hel belang zijn en doodgaanquote:Op maandag 28 mei 2012 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, zo. Zulke mensen zijn altijd wel het leukste om mee te kloten op feestjes.
Ik smoke liever een voordeelzak leeg of ga comazuipen met een normaal iemand dan iemand die er helemaalquote:
Dat is ZIEKquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Salvia laten roken en dan tegen ze schreeuwen dat ze in de hel belang zijn en doodgaan
De leuke mensen gaan er niet stoer over doen op een forum.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik smoke liever een voordeelzak leeg of ga comazuipen met een normaal iemand dan iemand die er helemaalover doet op FOK!.
wel genoeg roofies meenemen, mooie vrouwenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik hoop ook zulke avonturen te beleven op de FOK! holly meet.
Big deal inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Gridlok het volgende:
Iedereen heeft zichzelf wel een keer bezopen en ondergekotst.
Dat bedoel ik, die zitten de dag erna aan het infuus maar houden gewoon hun bek of die zijn erover aan het napraten op Ping/WAquote:Op maandag 28 mei 2012 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De leuke mensen gaan er niet stoer over doen op een forum.
Nee hoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Gridlok het volgende:
Iedereen heeft zichzelf wel een keer bezopen en ondergekotst.
Doom, maar dan echt. Ik zou het wel tof vinden.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Salvia laten roken en dan tegen ze schreeuwen dat ze in de hel belang zijn en doodgaan
Interessant wel. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
NCRV Dokument: DIS is Patricia
De 25-jarige Patricia lijdt aan de meervoudige persoonlijkheidsstoornis DIS. Ze heeft tien verschillende persoonlijkheden, allen met een andere naam. Filmmaakster Jessica Villerius volgt Patricia tijdens een langdurig en moeizaam traject van heftige crisisopnamen. Patricia belt haar soms midden in de nacht wakker met een angstig jong meisjesstemmetje dat om hulp schreeuwt.
Wat zijn roofies? En waar zijn die te verkrijgen?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wel genoeg roofies meenemen, mooie vrouwen
gr gr
Daarom.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die zitten de dag erna aan het infuus maar houden gewoon hun bek.
Maar om er nou over op te scheppen op FOK!, who gives a damnquote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef Gridlok het volgende:
Hoort allemaal bij het zoeken naar eigen grenzen, is menselijk.
Waarom niet FOK! en wel ping/WA?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die zitten de dag erna aan het infuus maar houden gewoon hun bek of die zijn erover aan het napraten op Ping/WA.
Stoer gevonden worden door vreemde mensen, tof man.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar om er nou over op te scheppen op FOK!, who gives a damn.
Ping/WA zijn mensen die erbij waren, of mensen uit je vriendenkring. Dat die grens voor jou nou vervaagd is hier op FOK!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom niet FOK! en wel ping/WA?Gaat nergens over dit
Roofies, oftewel dakpannen zijn te koop bij de vakhandel.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wat zijn roofies? En waar zijn die te verkrijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |