quote:Op maandag 28 mei 2012 21:05 schreef Gridlok het volgende:
Mijne eindigen altijd in een paradox, maar de eindigen nooit echt helemaal.
Zul je elke keer weer zien.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Achteraf eindigen zulke verhalen altijd zo.
Iedere avond is toch mooiquote:Op maandag 28 mei 2012 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Achteraf eindigen zulke verhalen altijd zo.
oh ik dacht crystal methquote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Crystal is toch maar 15% ofzo? Nooit gedronken ofzo maargoed
wat zal jouw moeder trots op je zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zeg dat danGHB hierzo, half nokkie naast m'n eigen kots liggen come at me.
Wat een noob.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn broer had ook zulke verhalen, nu ben ik de oudste.
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Quickie_Babe het volgende:
Grappig al die gewone verhalen over drank en drugs altijd.
True.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Quickie_Babe het volgende:
Over 10 jaar voel je jezelf zo sneu erover
want hij is dood?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn broer had ook zulke verhalen, nu ben ik de oudste.
Is gewoon een fase van shit uitproberen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Quickie_Babe het volgende:
Grappig al die stoere verhalen over drank en drugs altijd.
Duurt maar even.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
True.
Ik voel me er nu al sneu over eigenlijk.
Ik doelde vooral op Vas_ en Allure die helemaalquote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
True.
Ik voel me er nu al sneu over eigenlijk.
waarover?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Nober het volgende:
Straks een interessante docu op Nederland 2, gaan jullie kijken?
NCRV Dokument: DIS is Patriciaquote:
Oh, zo. Zulke mensen zijn altijd wel het leukste om mee te kloten op feestjesquote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op Vas_ en Allure die helemaalzijn over het feit dat het lichaam zich letterlijk tegen hun keert door de kotsen of te gaan slapen als hun systeem het niet meer trekt
Hoeis dat?
zal in de randstad ook wel erger zijn dan in de rest van t landquote:Op maandag 28 mei 2012 21:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is gewoon een fase van shit uitproberen.
Niet. En Allure_ is 23 ofzo?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op Vas_ en Allure die helemaalzijn over het feit dat het lichaam zich letterlijk tegen hun keert door de kotsen of te gaan slapen als hun systeem het niet meer trekt
Hoeis dat?
Je kunt er wel mee lachen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:17 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Hoeis dat?
Oeh een Sybilquote:Op maandag 28 mei 2012 21:18 schreef Nober het volgende:
[..]
NCRV Dokument: DIS is Patricia
De 25-jarige Patricia lijdt aan de meervoudige persoonlijkheidsstoornis DIS. Ze heeft tien verschillende persoonlijkheden, allen met een andere naam. Filmmaakster Jessica Villerius volgt Patricia tijdens een langdurig en moeizaam traject van heftige crisisopnamen. Patricia belt haar soms midden in de nacht wakker met een angstig jong meisjesstemmetje dat om hulp schreeuwt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |