De baas is thuis.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:53 schreef tliciouz het volgende:
Ja ga maar gauw terug naar jullie eigen sc.
Dat heb ik ook ooit gehad, lag hij gewoon in de schuur. De gek.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tering, moet mezelf echt eens in de hand houden. Maar er kwam ook ineens Crystal tevoorschijn en die was te sterk voor me
Vrienden hadden me als vermist opgegeven terwijl ik ergens nokkie op de bank lag![]()
Maar dit is mijn SC.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:53 schreef tliciouz het volgende:
Dat soort verhalen zijn altijd geniaal.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gehad, lag hij gewoon in de schuur. De gek.
Altijd even aardig deze damequote:Op maandag 28 mei 2012 20:53 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga wel nokkie op een comfortabele plek, natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2012 20:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gehad, lag hij gewoon in de schuur. De gek.
Thank god ben jij nog altijd erger dan ikquote:Op maandag 28 mei 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zeg dat danGHB hierzo, half nokkie naast m'n eigen kots liggen come at me.
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Nee want dit was echt de eerste keer kotsen in 1,5 jaar ofzoquote:Op maandag 28 mei 2012 20:55 schreef Allure_ het volgende:
Thank god ben jij nog altijd erger dan ik.
In slaap gevallen toen hij zijn fiets stalde, kan gebeuren.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat soort verhalen zijn altijd geniaal.
Er stond nog een sofa die naar de stort moest, met je bankje.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga wel nokkie op een comfortabele plek, natuurlijk.
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Of op de plee in slaap vallen met de deur op slot. Kan je vertellen dat je wel panisch wordt als je na een halfuur geen geluid meer hoortquote:Op maandag 28 mei 2012 20:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In slaap gevallen toen hij zijn fiets stalde, kan gebeuren.
Ik heb pas 2x gekotst in mijn hele carrierequote:Op maandag 28 mei 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want dit was echt de eerste keer kotsen in 1,5 jaar ofzo
1x hier. Als een echte.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb pas 2x gekotst in mijn hele carriere. Sowieso ga je me inhalen.
Hehe, dat heb ik ook gezien. De volgende ochtend was de beste kerel ook nog verbaasd dat het feest was afgelopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of op de plee in slaap vallen met de deur op slot. Kan je vertellen dat je wel panisch wordt als je na een halfuur geen geluid meer hoort.
Oh, ik heb al iets van 6x gekotst in mijn hele carrière, laat maar je hebt gelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb pas 2x gekotst in mijn hele carriere. Sowieso ga je me inhalen.
Wij moesten de deur uit z'n hengsels wippenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, dat heb ik ook gezien. De volgende ochtend was de beste kerel ook nog verbaasd dat het feest was afgelopen.
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wij moesten de deur uit z'n hengsels wippen. Wij vreesden voor het ergste met zoveel drank en drugs op
.
Stoer man.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tering, moet mezelf echt eens in de hand houden. Maar er kwam ook ineens Crystal tevoorschijn en die was te sterk voor me
Vrienden hadden me als vermist opgegeven terwijl ik ergens nokkie op de bank lag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |