Hahaha, lees je dit, Quickie?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha, dat vroeg ik nog serieus toen ik net in klb was, of ze bipolair was
[ongeloofwaardigmodus]quote:Op maandag 28 mei 2012 20:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan mij laagschedelig noemen.
Ja hahahahhaha!!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha, dat vroeg ik nog serieus toen ik net in klb was, of ze bipolair was
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik niet laat me even dingen zeggen die nergens op slaan
Ik geloof je wel, hoor.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
[ongeloofwaardigmodus]
Maar het is niet voor mezelf hoor
[/ongeloofwaardigmodus]
quote:
geilquote:
Daar was een topic over en zo.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die zaterdag KO ging.![]()
Tering, moet mezelf echt eens in de hand houden. Maar er kwam ook ineens Crystal tevoorschijn en die was te sterk voor mequote:
Stil nouquote:Op maandag 28 mei 2012 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die zaterdag KO ging.![]()
Crystal is toch maar 15% ofzo? Nooit gedronken ofzo maargoedquote:Op maandag 28 mei 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tering, moet mezelf echt eens in de hand houden. Maar er kwam ook ineens Crystal tevoorschijn en die was te sterk voor me
Vrienden hadden me als vermist opgegeven terwijl ik ergens nokkie op de bank lag![]()
Jezus.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tering, moet mezelf echt eens in de hand houden. Maar er kwam ook ineens Crystal tevoorschijn en die was te sterk voor me
Vrienden hadden me als vermist opgegeven terwijl ik ergens nokkie op de bank lag![]()
Goed bezigquote:Op maandag 28 mei 2012 20:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee hasj bedoel ikquote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Crystal is toch maar 15% ofzo? Nooit gedronken ofzo maargoed
Oh zeg dat danquote:Op maandag 28 mei 2012 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee hasj bedoel ik. Maar ik was al van de kaart, dus toen ging het fout
. Maar uiteindelijk nog rond een uurtje of 9 thuis en alweer bijna fit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |