Beter toch. Alleen de belangrijke zaken die er toe doen. Alsof ze iets boeiends te melden heeft.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
ws is dat ook de grap. Jullie laagschedelige mannenbrein stopt met functioneren zodra er 2 deinende titten in beeld zijn
Ik lees iets van: want me to accomplish.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik probeer te liplezen maar ik kom alleen op dit: "I'm leaving wine" andere tiet: "Comeniesjuh comeniesjuh"
Fucking onduidelijk
Het laatste wat ze zegt is volgens mij "upper tissue".quote:Op maandag 28 mei 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik probeer te liplezen maar ik kom alleen op dit: "I'm leaving wine" andere tiet: "Comeniesjuh comeniesjuh"
Fucking onduidelijk
Neem de tijd.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
OOOOOOOH.
Ze zegt: "I'm Olivia Wilde"
En die andere tiet moet ik nog even goed voor opletten
Wtf.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:37 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Het laatste wat ze zegt is volgens mij "upper tissue".
ZIE ik had tissue zo goed als goed!quote:Op maandag 28 mei 2012 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Had ik het toch goed: Hi, I’m Olivia Wilde. And welcome to the GQ Comedy Issue
Briljant, hoor, wijfje.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:41 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
ZIE ik had tissue zo goed als goed!
Ik was gewoon serieus, hoor.quote:
Dit zeggen als 30plusserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit zeggen als 30plusserHoe is dat leeftijd gerelateerd Vas_ HOE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik niet laat me even dingen zeggen die nergens op slaanquote:Op maandag 28 mei 2012 20:44 schreef Quickie_Babe het volgende:
[..]
Hoe is dat leeftijd gerelateerd Vas_ HOE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |